Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t napinacz łańcucha, febi czy używany org?


Frrrrr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, kupować napinacz łańcucha rozrządu nowy febi za 400 bez zmiennej czy kupować używany org za 500-600 z zmienną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ze na tych typy febi lub skn  po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Frrrrr napisał(a):

To prawda ze na tych typy febi lub skn  po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć 

Oryginał bez fazatora około 1000 zł, Febi bez fazatora pewnie połowa tej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bez oryginalny, wyprogramowane hamowałem samochód z wpietą wtyczką i wypiętą i to są znikome różnice,  Na pewno w żaden sposób nie odczuwalne na drodze. Nawet mogę śmiało powiedzieć że drugi pomiar bez wpiętej wtyczki wyszedł słabiej ciut gdyż zagrzało bardziej powietrze przy pierwszym pomiarze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Frrrrr napisał(a):

To prawda ze na tych typy febi lub skn  po 400zl są. synchronizacja może źle pokazywać? Oryginalny jest bardzo drogi a zakup tego bez wtyczki jest tańszy + można w sofcie wyłączyć 

Ja mam febiego bez fazatora i synchro 0. Przejechane na nim 70tys i nie narzekam. Nie wiem skąd bierzesz te zasłyszane głupoty.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

Ja mam febiego bez fazatora i synchro 0. Przejechane na nim 70tys i nie narzekam. Nie wiem skąd bierzesz te zasłyszane głupoty.

Naczytałem się opinie na internecie, wiec postanowiłem dopytać, borykam się z bardzo złą synchronizacja rozrządu, wszystko już wymieniłem co się dało, rozrząd ustawiony poprawnie, zostaje napinacz a nie chciał bym wydawać 3.5k na org z fazatorem lub 1k na ten bez, wiem se nie powinno się oszczędzać na częściach tego typu ale jestem do tego zmuszony. Opcje mam dwie, będzie stać znów długo a stoi od miesiąca już i chciał bym się bardzo przejechać, lub wsadzić zamiennik i w końcu cieszyć się chociaż 1 dzień z jazdy wieczorem bez celu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8 mam wstawiony napinacz bez fazatora przez poprzedniego właściciela i poza wyskakującym błędem fazatora w vagu nie mam żadnych problemów. Auto normalnie jeździ. Dobrze odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Frrrrr napisał(a):

Cześć, kupować napinacz łańcucha rozrządu nowy febi za 400 bez zmiennej czy kupować używany org za 500-600 z zmienną?

 

szukaj takiego co na ogniwach ma napisane IWIS, to bedzie ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Dev napisał(a):

 

szukaj takiego co na ogniwach ma napisane IWIS, to bedzie ori

Niestety większość aukcji z Allegro posiada to samo zdjęcie z średnią jakością, febi Allegro ma za 360 bez fazy jak i jakiś skv w tych samych pieniążkach znalazłem, nie dopatruje nigdzie iwis 😞 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie może ktoś doradzić jak sprawdzic poprawność działania napinacza bez oleju? Chce wymienic ponieważ przy próbie poluzowania łańcuszka w celu przestawienia rozrządu o oczko, górny ślizg się opuszczał( brak oleju w napinaczu) a mimo opuszczenia łańcuszek dalej napiety, dopiero gdy obróciłem trochę wałem se rozrząd nie był już ustawiony na znaki dało się poluzować trochę łańcuszek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, pelonek1 napisał(a):

IWIS to na łańcuchu szukaj.

Łańcuch wolał bym zostawić, nie musiał bym podnosić wydechowego, chyba ze zepnę pasek z kołem  kilkoma trytytkami i dopiero go podniosę żeby nic nie przestawić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Frrrrr napisał(a):

borykam się z bardzo złą synchronizacja rozrządu, wszystko już wymieniłem co się dało, rozrząd ustawiony poprawnie, zostaje napinacz

I obstawiam, że też nie rozwiąże tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał(a):

I obstawiam, że też nie rozwiąże tego problemu.

To gdzie go szukać w takim razie bo każdy mi pisze coś innego, jeden powie zły soft, inny powie przestawiony rozrząd a trzeci rozrząd  masz ustawiony poprawnie to wina napinacza, rozkładam już ręce, znaki się pokrywają a synchro bardzo złe, od miesiąca stoi ten gruz, zaraz go wystawie za 18tys i niech ktoś to bierze na lawecie 

.

zestaw rozrządu na pasku nowy ustawiony na znaki, łańcuszek tez na znaki i 16 ogniw. Nowy czujnik wałka zamontowany, 

nowy czujnik wału czeka i zamawiać będę napinacz nowy.

czujnik wału z napinaczem wymienię razem w tym samym czasie.

 

robie blika na dobra pizzę jeśli ktoś pomoże dojść z tym złomem do ładu.

Edytowane przez Frrrrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...