Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB QUATTRO Avant + lpg STAG logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Serdecznie proszę o analizę logów.

Właścicielem jestem od kilku miesięcy, nie zaobserwowałem niczego niepokojącego z autem ale jestem ciekawy co mądrzejsi 

powiedzą na temat tego co mówi do mnie wykresami moje auto :)

 

STATYCZNE

001 - 003

002 - 033

090 - 093

 

DYNAMICZNE

002 + 030

003 + 118

115 + 118

002 - 033

003 - 020

 

Edytowane przez xTeooo
Opublikowano

Dynamiczne 2+33 sie robi i 3+20.

Opublikowano (edytowane)
9 minutes ago, przem8 said:

Dynamiczne 2+33 sie robi i 3+20.

Ahh totalnie masz rację, moj błąd. Jutro wyciągnę auto z garażu i poprawię dynamiczne. Wybaczcie 

Edytowane przez xTeooo
Opublikowano
On 9/10/2023 at 11:07 PM, przem8 said:

Dynamiczne 2+33 sie robi i 3+20.

Logi dynamiczne 

002 - 033

003 - 020

zostały dodane w pierwszym poście - ponownie więc zwracam się z prośbą o opinie :)

Opublikowano

To są logi zrobione na benzynie?

Przeplywka trochę zaniża.

Opublikowano (edytowane)
4 hours ago, przem8 said:

To są logi zrobione na benzynie?

Przeplywka trochę zaniża.

Wszystkie logi robione na gazie.

niedawno wsadzalem łapy w okolice przeplywki jak wymieniałem olej i filtry więc może coś naruszylem, sprawdze. 
Zrobię tez logi na wypietej wtyczce.

Edytowane przez xTeooo
Opublikowano (edytowane)

Super...

To zrób na pb 2+33 i 3+20. Gaz masz do regulacji.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
13 minutes ago, przem8 said:

Super...

To zrób na pb 2+33 i 3+20. Gaz masz do regulacji.

Tym to akurat mnie zaskoczyłeś albowiem auto po zakupie wylądowało u gazownika który stwierdził iż wszystko jest według niego ok ( z gazem* ). Cóż zaufam w takim razie Tobie.

Niebawem zrobię poproszone przez Ciebie logi na PB, odpuscić odłączania wtyczki i testu ?

 

Dziękuje Ci za poświecany mi czas, to wiele dla mnie znaczy :)

Opublikowano

Na wypietej wtyczce nic nie pokaże to po co?

Kasuj błędy przed logami i tyle.

15 minut temu, xTeooo napisał(a):

albowiem auto po zakupie wylądowało u gazownika który stwierdził iż wszystko jest według niego ok ( z gazem* ).

Czemu mnie to nie dziwi...

Opublikowano (edytowane)
3 hours ago, przem8 said:

 

Kasuj błędy przed logami i tyle.

3 hours ago, przem8 said:

 

 Sterownik silnika od kiedy posiadam auto nie wysypał mi żadnym błędem. Jedyne błędy jakie miałem na ECU byly spowodowane w jakiś sposób moimi działaniami.

 

3 hours ago, przem8 said:

.

Czemu mnie to nie dziwi...

I tu jest właśnie moje zaskoczonie - podstawilem mu auto (gazownikowi) które mógł z łatwością przekształcić na czysty zarobek bez udziału swojej osoby. Wystarczyło powiedzieć ze cos tam zrobił a nie zrobił i mnie skasować na 100.

ten się przejechał kilka razy z komputerkiem i podziękował 😅

 

edit

co do logow na PB - czekam na przekaźnik 219.

Edytowane przez xTeooo
Opublikowano

Kasując błędy, kasujesz też adaptacje, dlatego przed logami zawsze kasuje się błędy, nawet jak ich nie ma.

Opublikowano
18 hours ago, Langista said:

Kasując błędy, kasujesz też adaptacje, dlatego przed logami zawsze kasuje się błędy, nawet jak ich nie ma.

Jednak człowiek uczy się całe życie - nie miałem tej świadomości iż wraz z kliknięciem kasuj w błędach kasują się również adaptacje :o

22 hours ago, przem8 said:

Super...

To zrób na pb 2+33 i 3+20. Gaz masz do regulacji.

003 - 020

002 - 030

 

Niestety o ile kasowanie odbyło się przed 002-030 to o tyle już wypadło mi z głowy wykasowanie adaptacji przed następnym pomiarem.

Sytuacje w miejscu wykonywania logów była dość... dynamiczna :)

Opublikowano

Słabe masz te korekty. Szukaj nieszczelności w dolocie i pasowałoby przeplywke podmienic na próbę.

Opublikowano (edytowane)
4 minutes ago, przem8 said:

Słabe masz te korekty. Szukaj nieszczelności w dolocie i pasowałoby przeplywke podmienic na próbę.

dorzucam jeszcze logi dynamiczne z wgranym wsadem stage 1

 

115 - 118

002 - 033

003 - 020

 

i tutaj jak porównuje te korekty blade a i przepływka troche za nisko o.O

 

Edytowane przez xTeooo
Opublikowano
2 godziny temu, xTeooo napisał(a):

dorzucam jeszcze logi dynamiczne z wgranym wsadem stage 1

 

Przeciez to dalej seria...

Opublikowano
4 godziny temu, xTeooo napisał(a):

dorzucam jeszcze logi dynamiczne z wgranym wsadem stage 1

 

115 - 118

002 - 033

003 - 020

 

i tutaj jak porównuje te korekty blade a i przepływka troche za nisko o.O

 

To soft z AMB 170 km a nie stage 1, tak czy inaczej przepływka słabo mierzy.

Opublikowano

Mie chcę zakładać kolejnego tematu. Mianowicie po przełączeniu na  benzynie szarpie lekko silnikiem , czasem cały czas, czasem co jakiś okres kilku sekund. Na LPG jak stroje to mapka cały czas po auto adaptacji wychodzi na bogato na jałowych obrotach. Wydaje mi się, że to przepływomierz ma loty, zaniża.  Może ktoś spojrzeć.

 

BFB po wirusie, wtryskiwacze BAM 

 

Statyczne 

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Dynamiczne 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Opublikowano

Wstaw komplet logów, i sprecyzuj w czym dokładnie problem, lekkie szarpnięcia na jałowym co mogą mieć wspólnego z przepływomierzem? wydaje mi sie że nic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...