darek2014 Opublikowano 22 Października 2023 Opublikowano 22 Października 2023 (edytowane) dzien dobry. jakis czas temu mechanik zdiagnozowal w moim A4 B6 1.9 130km zepsuta pompe wspomagania. Zgodzilem sie na wymiane na nowa. Wycie ucichlo. Cieszylem sie. Po okolo 2 miesiacach problem wycia powrocil. Sprawdzilem poziom plynu wspomagania w zbiorniczku i odziwo on wskazywal na kreske MAX na miarce. Dolalem wiec plynu okolo 1cm powyzej kreski MAX. Wycie ustalo. Po jakims czasie gdy poziom plynu przez drobne kapanie maglownicy spadl do kreski MAX na miarce wycie powrocilo. Aby wycie ustalo nie wystarczylo juz dolac plynu okolo 1cm powyzej kreski MAX lecz juz okolo 2cm powyzej tego wskaznika. Po dolaniu plynu ciesze sie cicha jazda ale martwi mnie ta sytuacja, dlaczego musze lac praktycznie pod korek bo przy poziomie MAX juz wyje. Prosze o porade. Edytowane 22 Października 2023 przez darek2014
greg2505 Opublikowano 22 Października 2023 Opublikowano 22 Października 2023 Dobry mechanik ,magiel cieknie ,a on pompę wymienia ,wymień magiel i problem zniknie ,a nie lejesz ponad stan olej
darek2014 Opublikowano 22 Października 2023 Autor Opublikowano 22 Października 2023 Magiel lekko kapał juz rok. Po wymianie pompy przestalo wyć. Przez jakis czas byl spokoj.
Langista Opublikowano 22 Października 2023 Opublikowano 22 Października 2023 Przestało wyć bo gęstość płynu się zmieniła i chwilę było lepsze smarowanie. Zrób magiel najpierw, potem zobacz czy sitko w zbiorniczku jest na swoim miejscu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się