Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie wyje gdy plyn jest po kreske MAX. Gdy "pod korek" to jest cisza. Dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dzien dobry. jakis czas temu mechanik zdiagnozowal w moim A4 B6 1.9 130km zepsuta pompe wspomagania. Zgodzilem sie na wymiane na nowa. Wycie ucichlo. Cieszylem sie. Po okolo 2 miesiacach problem wycia powrocil. Sprawdzilem poziom plynu wspomagania w zbiorniczku i odziwo on wskazywal na kreske MAX na miarce. Dolalem wiec plynu okolo 1cm powyzej kreski MAX. Wycie ustalo. Po jakims czasie gdy poziom plynu przez drobne kapanie maglownicy spadl do kreski MAX na miarce wycie powrocilo. Aby wycie ustalo nie wystarczylo juz dolac plynu okolo 1cm powyzej kreski MAX lecz juz okolo 2cm powyzej tego wskaznika. Po dolaniu plynu ciesze sie cicha jazda ale martwi mnie ta sytuacja, dlaczego musze lac praktycznie pod korek bo przy poziomie MAX juz wyje. Prosze o porade.

Edytowane przez darek2014
Opublikowano

Dobry mechanik ,magiel cieknie ,a on pompę wymienia ,wymień magiel i problem zniknie ,a nie lejesz ponad stan olej

Opublikowano

Magiel lekko kapał juz rok. Po wymianie pompy przestalo wyć. Przez jakis czas byl spokoj.

Opublikowano

Przestało wyć bo gęstość płynu się zmieniła i chwilę było lepsze smarowanie. Zrób magiel najpierw, potem zobacz czy sitko w zbiorniczku jest na swoim miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...