Icenuke Opublikowano 21 Grudnia 2023 Opublikowano 21 Grudnia 2023 Jak w temcie, wywalilem pompe SAI, i COMBI zawor, zaslepka na miejscu, ale pozostal jeden wolny przewod pod spodem, od czego on jest (wchodzil do dolotu wiec jakies odpowietrzenie) czy ma wplyw na korekty? po usunieciu skoczyly mi na +15% LIFT i blad w ECU ubogiej mieszanki. Co z nim zrobic? Dzieki
Langista Opublikowano 21 Grudnia 2023 Opublikowano 21 Grudnia 2023 Tam wracało dogrzane powietrze, musisz wykodować SAI to błędy znikną, bo na razie on steruje zaworami i oczekuje zmiany. 1
Icenuke Opublikowano 21 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2023 4 godziny temu, Langista napisał(a): Tam wracało dogrzane powietrze, musisz wykodować SAI to błędy znikną, bo na razie on steruje zaworami i oczekuje zmiany. Wykodowane, czyli moge to zostawić tak jak jest? Czy wywalić calosc (widze ze idzie do ezektora) / zaslepic?
Langista Opublikowano 21 Grudnia 2023 Opublikowano 21 Grudnia 2023 Wywal jeszcze te termostaty i tam je zaślep, bo spaliny otworzą termostat w środku i będziesz miał spaliny pod maską. 1
Icenuke Opublikowano 22 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2023 15 godzin temu, Langista napisał(a): Wywal jeszcze te termostaty i tam je zaślep, bo spaliny otworzą termostat w środku i będziesz miał spaliny pod maską. Które termostaty masz na myśli? W/w rurka wchodzi do ezektora z tego co widze przy ktorym jest zaworek zwrotny.
przem8 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 W 1.8t nie ma żadnych termostatów w sai. Jest combi zawór, który został zaślepiony przecież. 1
MichauKR Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Ta rurka z pierwszego zdjęcia idzie z ezektora i powinna trafiać do tipa. Wywalając rurkę sai wdłuż głowicy, wywaliłeś też tą cienką, która trzeba zostawić lub zastąpić np wężem. Co do drugiego cienszego wężyka, który wypiąłeś z combi valve i idzie pod kolektor, albo trzeba do zaślepić, albo skrócić i wpiąć w wolne wyjśc w zaworku n112 z którego wychodzi. 1
Langista Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 3 godziny temu, przem8 napisał(a): W 1.8t nie ma żadnych termostatów w sai. Jest combi zawór, który został zaślepiony przecież. A co to jest na zdjęciu? Wychodzi z głowicy z kapturkiem i jest wyjście do pompy SAI..
przem8 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 (edytowane) 9 minut temu, Langista napisał(a): A co to jest na zdjęciu? Wychodzi z głowicy z kapturkiem i jest wyjście do pompy SAI.. Napisałem przecież combi zawór, a po polsku zawór regulujący przepływ powietrza i sterowany jest podcisnieniowo zaworkiem, który jest pod kolektorem ssącym. Edytowane 22 Grudnia 2023 przez przem8 1
pelonek1 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Metalowe rurki wzdłuż silnika najlepiej zostawić, wtedy cieńsza jest wykorzystana tak jak była, grubsza w niczym nie przeszkadza tylko że nie jest podłączona do niczego, no i co najważniejsze jest do czego przykręcić osłonę termiczną tą aluminiową od strony silnika.
pelonek1 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 W dniu 21.12.2023 o 06:29, Icenuke napisał(a): Co z nim zrobic? Połączyć tak jak był. 1
Icenuke Opublikowano 22 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2023 (edytowane) Czy ten przewód o którym na początku wątku mówiłem może być przyczyną nieszczelności / błędu ubogiej mieszanki? Oraz czy "grzybek" separator odmy też może być sprawca? Klasyczne sprawdzenie szczelności z dmuchaniem w tip objawia się puchnięciem tipa i bulgotem więc chyba okej. Natomiast po wpięciu przewodu do tipa, idącego do grzybka odmy, syczy z niej i generalnie powietrze leci w atmosferę tak szybko jak je zapodaje z kompresora. Trochę inny temat ale nie chce już śmiecić Dzięki chlopaki Edytowane 22 Grudnia 2023 przez Icenuke
pelonek1 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Połącz ten cieńszy przewód tak jak był i wtedy sprawdź szczelność, powinno być ok i korekty też powinny wrócić do normy. 1
przem8 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Opublikowano 22 Grudnia 2023 Godzinę temu, Icenuke napisał(a): Oraz czy "grzybek" separator odmy też może być sprawca? Przy sprawdzaniu szczelności demontowales separator? Jeśli nie to mógł się uszkodzić. 1
Icenuke Opublikowano 22 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2023 12 minut temu, przem8 napisał(a): Przy sprawdzaniu szczelności demontowales separator? Jeśli nie to mógł się uszkodzić. Przy pierwszym dmuchaniu, klasycznie w tip WD40, zatkane kolanko od odmy, dopiero później puściłem powietrze w podpiętą. Sprawdze jeszcze z tym przewodem cienkim, aczkolwiek grzybek odmy mnie zastanawia czy tak powinien puszczac powietrze, tą mikro dziurką?
arasss1979 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca witam czy ktoś opisze krok po kroku jak wywalić sai i inne niepotrzebne duperele podciśnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się