Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd Switch off engine and check oil level w Audi A5


On39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miał ktoś taki błąd  możecie pomóc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki błąd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Switch off engine and check oil level .audi a 5 2.0 tfsi zapala się po przejechaniu  kilku kilometrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr błędu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P164D00

Styk dla zredukowanego ciśnienia oleju; Usterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i nie pomogło  zapala cie po 5 do 10 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny.  Ogólnie w tamtym roku robiłem cały silnik  wszystko praktycznie nowe kupione w aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa i czujniki wtedy były wymieniane wszystkie ale kupiłem już  jeszcze raz   bo tak mechanik powiedział. Przeczytałem że ktoś miał taki problem kiedyś i wyczyścił smok ze byl.zapchany ale nie mam pojęcia co to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda, ciśnienie w magistrali olejowej ma być cały czas, a nie tylko z pedałem gazu w podłodze. Skoro miałeś silnik remontowany to pewnie smok może być zapchany od nadmiaru sylikonu, zdarza się. Mechanik co to robił powinien na swój koszt usunąć usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wziolem z internetu ze chlopowi zniknol blad jak usunol smok.to nie pisał mój mechanik.. przekażęmu to .a jakie mogą być jeszcze przyczyny jak wyskakuje mi taki komunikat. Dziękuję Panu za odpowiedź ogólnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, On39 napisał(a):

Ja to wziolem z internetu ze chlopowi zniknol blad jak usunol smok.to nie pisał mój mechanik.. 

Siadaj pała:facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zacznij od pomiaru ciśnienia oleju... bo to podstawa... w miejsce tego czujnika wkręć manometr i zmierz jakie jest faktycznie ciśnienie oleju (Ty albo mechanik) bo jeśli ten silnik ma usterkę mechniczną to musisz ją jak najszybciej usunąć... inaczej grozi Ci zatarcie jednostki!!!

Edytowane przez janusz75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem już tak z 1000km.ale odstawiam jutro do mechanika bo wylatuje do belgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...