Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 s-line 2.0TDI quattro s-tronic 2014r przebieg 226tkm CENA - 64.900zł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich którzy wejdą w ten temat :hi:

 

przeglądam ogłoszenia po rozglądam się za A4 B8 po lifcie w pełnym s-line i namierzyłem takie coś, dziś wyskoczyło świeże ogłoszenie 2014rocznik 2.0tdi quattro za kwotę 64.900zł, wiadomo nie jest mało ale s-line potrafią kosztować sporo, wyposażenie mi pasuje, minusem napewno będzie ta klima jedna strefa bez tunelu z nawiewami na tył:kox: ciekawi mnie czy wystepuję tutaj już system ad-blue, oraz mam pytanie do was bo na fotakch wydaje mi sie jak by silnik miał podwyższone obroty na jałowym a silnik coś tam widać że już cieplejszy. Napiszcie co sądzicie, w benzynowe średnio chcę iść bo tam ciężko z tymi jednostkami, z usa rozbitki odpadają, wieksze 3.0tdi też trochę obawiam się kosztów przy silniku, na pewno do sprawdzenia skrzynia dwumasa, komp i sprawdzenie co tam z DPF się dzieje, vinu nie ma ...

 

:eusathink:

 

image;s=0x450;q=70

 

image;s=0x450;q=70

 

image;s=0x450;q=70

 

Link do ogłoszenia:

 

WWW.OTOMOTO.PL

OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska

 

Opublikowano

Nie ma AdBlue.

Silniki CGLC lubią żreć olej.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Drogo i duży przebieg. Już wolałbym tego amerykańca ale b9 , może wcale nie wyszedłby dużo drożej , taki sprowadzany pod Ciebie , nie gotowy z ogłoszenia.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, matbruk napisał(a):

Już wolałbym tego amerykańca ale b9 , może wcale nie wyszedłby dużo drożej , taki sprowadzany pod Ciebie , nie gotowy z ogłoszenia.

Z 20k trzeba dołożyć co najmniej do tego b8 z ogłoszenia żeby kupić cos sensownego z usa.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 9.01.2024 o 19:51, Muskel1 napisał(a):

Nie ma AdBlue.

Silniki CGLC lubią żreć olej.

coś nie co właśnie poczytałem i że gubi na niskich obrotach ciśnienie oleju, trochę się przespałem z tematem kasy nie jest mało, patrzyłem też 2.0tdi 150koni ale z nimi też jakiś problem jest lubi się "zsikać" płynem... Twoim zdaniem najlepiej szukać 2.0tdi wersji 190koni?

 

przejrzałem inne jeszcze ale wkurza mnie że wiekszość ma tą klimę jedną strefę, tutaj gość na zdjęciu ma jeszcze drugie felgi z oponami kurde żydzi sobie dopłatę za nie no trochę mnie to wkurzyło przy tej cenie auta, gdzie tylko kilka droższych znalazłem ze 4 -5 sztuk na ogłoszeniach w wyższej cenie

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy od tego co potrzebujesz. Ja osobiście uważam klimę jednostrefową jako kryterium dyskwalifikujące auto, z kolei niektórym to nie przeszkadza. 

190 konne CNHA to już generacja VW EA 288 z AdBlue, czyli następca VW EA 189. Silniki te cieszą się dobrą opinią no i masz Quattro. 

Edytowane przez Muskel1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nie wolisz dołożyć z 20k i kupić b9 ? wolał bym się zakredytować albo poczekać i dozbierać, taka cena za b8 to kosmos na dziś wg mnie, kombi w dieslu 10 letnie, za dwa lata nie sprzedasz tego auta za połowę tej ceny. z samego wieku też zaraz będą wychodziły rzeczy do naprawy, do połowę młodszego b9 nie będziesz musiał raczej dokładać

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, wuPiotrek napisał(a):

nie wolisz dołożyć z 20k i kupić b9 ? wolał bym się zakredytować albo poczekać i dozbierać, taka cena za b8 to kosmos na dziś wg mnie, kombi w dieslu 10 letnie, za dwa lata nie sprzedasz tego auta za połowę tej ceny. z samego wieku też zaraz będą wychodziły rzeczy do naprawy, do połowę młodszego b9 nie będziesz musiał raczej dokładać

Tak myślałem o tym, w sumie to racja kupując teraz drogie B8 które już ma 226tkm załóżmy że będę nim jeździł 3 lata to już dokręcę przebiegu napewno 300tkm a na takie auta później już nikt nie patrzy no chyba że dużo poniżej ceny zwykłej. Wiec tak jak mówisz za 3 lata może być problem je sprzedać za normalną kasę. W B9 to już słyszałem że można by iść w 2.0TSI oczywiście jest ich wyraźnie mniej i jak by droższe od diesli w tym momencie. Fajnie by było ale wiesz na ten moment to już i tak naciągam swój budżet hehe. Jeszcze do rozważenia. Ogólnie to ja najpierw nastawiłem się na Audi A5 w 5 drzwiach bardzo mi się podoba tylko wybór mały, jak już coś jest to nie do końca wyposażenie pasuje wiesz za taką kasę 60-65 już jednak mam swoje wymagania co do wyglądu i wyposażenia mojego kolejnego auta.

 

  

3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Wszystko zależy od tego co potrzebujesz. Ja osobiście uważam klimę jednostrefową jako kryterium dyskwalifikujące auto, z kolei niektórym to nie przeszkadza. 

190 konne CNHA to już generacja VW EA 288 z AdBlue, czyli następca VW EA 189. Silniki te cieszą się dobrą opinią no i masz Quattro. 

190koni to już nie głupia moc jak na A4. Gorzej z tym AdBlue obawy mam trochę do tego systemu zwłaszcza w takim 9-10 letnim aucie.

 

Jeszcze ostatnio popatrzyłem na AUDI A6 C7 2.0TDI no i jak patrzę to za tyle co wkleiłem tutaj te B8 s-line to spokojnie znajdę 190 konną wersję a C7 to już dużo wieksze auto co dla mnie jest plusem. A nie sądzę aby koszty utrzymania były dużo wyższe niż A4 B8.

 

Nie chcę wtopić stąd mam mętlik w głowie.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, wuPiotrek napisał(a):

nie wolisz dołożyć z 20k i kupić b9 ? wolał bym się zakredytować albo poczekać i dozbierać, taka cena za b8 to kosmos na dziś wg mnie, kombi w dieslu 10 letnie, za dwa lata nie sprzedasz tego auta za połowę tej ceny. z samego wieku też zaraz będą wychodziły rzeczy do naprawy, do połowę młodszego b9 nie będziesz musiał raczej dokładać

Mam takie samo zdanie ,  okolice 70 tys to jest już za dużo na B8 ale za mało na sensowne b9,  czyli niema wyjścia trzeba dołożyć kasy i szukać b9,  nawet jeśli chwilowo wydaje Ci się to drogi biznes , to finalnie na przyszłość niebedziesz żałować.  To jest analogiczna sytuacja do tego jak ktoś majaczy żeby wyłożyć za B7 35 tys.

Edytowane przez matbruk
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

albo poszukać tańszego b8 po prostu, ten jest drogi :)

 

sam mierzyłem początkowo w b8 ale nie było co kupić

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

C7 podobnie jak B8 to już stare auto.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Patrząc na ceny B9 to z budżetem 85k kupisz diesla z przebiegiem 150+ tyś. km, auto z pierwszych lat produkcji tj. 8-9 lat. Nie wiem czy nie lepiej kupić tańsze B8 z przebiegiem 250+, w którym pewne rzeczy zostały już wymienione niż zapożyczać się na B9. Kupisz, wyjdzie Ci jakaś większa naprawa i zacznie żałować swojej decyzji.

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie a co sądzicie o tej? Nie chce już zakładać nowego tematu żeby nie spamić, jak by przymknąć oko na brak PDC (co dziwne) oraz na te podstawowe fotele to nie wygląda to źle i jak by nie patrzeć wychodzi o 20k mniej. Nie ma quattro ale to nie było moje obowiązkowe kryterium, chciałem mieć po prostu bo jeszcze nigdy nie miałem 4x4. Tylko @Muskel1co teraz z tym CGLC jak go dobrze przetestować? I klima przyjemniejsza, wydaje mi się że ma też asystenta świateł drogowych. Chyba ten s-line zewnętrzny tylko czy myślicie że dokładany? Czy to zwykłe zderzaki? bo już się gubię.

 

5656039_z2.jpg?v=1704263908

 

5656039_z3.jpg?v=1704263908

 

5656039_z5.jpg?v=1704263908

 

 

tu podaję link:

TOPAUTOSULECHOW.PL

Audi A4 kombi LIFT * 2.0 TDI 177KM * bezwypadkowa * MANUAL * gwarancja * FILM, TopAuto Sulechów - Samochody używane. Szczegóły ogłoszenia.

 

Opublikowano

Zgodnie z kodem wyposażenia E0A nie jest to s-line.

Sprawdzenie czy bierze olej nie jest takie proste.

Trzeba by zajrzeć endoskopem do komory spalania.

Opublikowano

Auto ma chyba wszystko co wchodzi w skład S-line zewnętrznego ale faktycznie nie posiada kodu E4J. Dziwne.

Zapytaj tego sprzedawcy co obejmuje ta ich gwarancja. Powiedz ze jeśli żre olej to będziesz chciał oddać auto. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 godzin temu, krzysiek_f napisał(a):

Auto ma chyba wszystko co wchodzi w skład S-line zewnętrznego ale faktycznie nie posiada kodu E4J. Dziwne.

Zapytaj tego sprzedawcy co obejmuje ta ich gwarancja. Powiedz ze jeśli żre olej to będziesz chciał oddać auto. 

O oddaniu auta w komisie to można zapomnieć. A w te ich "gwarancje" to nie wierzę, to jest tylko ratowanie tyłka sprzedającego, bo zrzuca z siebie odpowiedzialność w razie ukrytych wad/usterek na firmę która też miga się jak może od wypłaty kasy za naprawę.

Opublikowano

@Muskel1 odpuszczam CGLC jednak a możesz mi powiedzieć czy ta sama historia z ubytkiem oleju można spotkać w silniku CJCB? 143konie?

 

w po lifcie widzę że są jeszcze jednostki 120koni (której raczej nie chce) i jeszcze 136koni no i ten CJCB 143konie tylko pytanie czy one są takie same jak CGLC tylko mapy zdławione? jak to rozumiec?

Opublikowano

CJCB ma 136 KM a nie 143 KM.

CJCA ma 143 KM.

Opublikowano

Jak dla mnie ta z ogłoszenia , cały czas zbyt duży przebieg no i brak PDC trochę lipa że nawet z tyłu niema czujników. Skoro bierzesz pod uwagę diesla 134 km , to może warto wziąć pod uwagę też 1.4 TFSI 150 km w a4b9 ,  przykładowa oferta z audi select plus 

WWW.OTOMOTO.PL

OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...