Icenuke Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) Cześć, silnik 1.8t awt, program seria, wtryski seria 280. Przy logu grupy 2 i 33 zachlysnal sie i po chwili odzyskal wigor. W tym roku zmieniłem filtr paliwa, pompe, paliwa, wtryskiwacze czyszczone. Gdzie szukac przyczyny? Jak wygladaja pozostale logi? 2 i 33 3 i 20 115 i 118 W czasie logow wskoczyla rezerwa, pomyslalem ze stad przerywanie wiec zajazd a stacje i bak do poloqy. Ponownie 2 i 33 2 i 33 v2 Przy pełnym obciazeniu i wysokich obrotach wyglada to chyba ładnie? Tylko czemu w niskim przedziale jest tak ubogo? Edytowane 24 Stycznia przez Icenuke
przem8 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) Gdzie jest niby ubogo? Chwilowe 10 % i to przy tak niskich obrotach? Weź to olej. Kasowales błędy przed logami? Pompa jaki zamiennik? Logi są ok, prócz tego 2+33 na rezerwie ale może paliwo odpłynęło. Edytowane 24 Stycznia przez przem8
pelonek1 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia Chwilowo masz +10% i to zapewne jak gaz wcisnąłeś, olej to tak jak @przem8 napisał.
Icenuke Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 17 godzin temu, przem8 napisał(a): Gdzie jest niby ubogo? Chwilowe 10 % i to przy tak niskich obrotach? Weź to olej. Kasowales błędy przed logami? Pompa jaki zamiennik? Logi są ok, prócz tego 2+33 na rezerwie ale może paliwo odpłynęło. Tak myślałem, jest to automat to przy tych nizszych obrotach troche zafalowal na sprzegle. Pompa Magneti. Poza tym jest chyba ok?
przem8 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 47 minut temu, Icenuke napisał(a): Pompa Magneti Jest przyczyna. Jeszcze nie widzialem 1.8t, które na tej pompie ma stabilne wskazania czasu wtrysków 🤣
Icenuke Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 44 minut temu, przem8 napisał(a): Jest przyczyna. Jeszcze nie widzialem 1.8t, które na tej pompie ma stabilne wskazania czasu wtrysków 🤣 Ale przeciez "po drodze" jest jeszcze regulator?
przem8 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia A co Ci pomoże regulator jak dostanie za mało paliwa? Z powietrza utrzyma ciśnienie?
DarekS4 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Ja też reklamowałem 2x magneti i to faktycznie nie jest wyssane z palca. Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała.
Icenuke Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 11 minut temu, przem8 napisał(a): A co Ci pomoże regulator jak dostanie za mało paliwa? Z powietrza utrzyma ciśnienie? Przecież górą trzyma Ciśnienie i jest paliwo jak należy?
Icenuke Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 9 minut temu, DarekS4 napisał(a): Ja też reklamowałem 2x magneti i to faktycznie nie jest wyssane z palca. Dokładnie jak pompa pod obciążeniem spadnie poniżej tego co ma regulować regulator to ni ch**** A raz nawet kupiłem magneti mocniejszą bo zmieniałem regulator na 4bar i nawet ta mocniejsza się poddała. Tak jak napisałem, przy obciazeniu w peaku jest 133g/s MAF i przy tym 0.8% korekty. Problem jest bardziej na niskich obrotach (podcisnienia szczelne). Zastanawiam sie czy to po prostu wina "poślizgu" tiptronica. Cięzko zlogowac auto z ZFem od 1500 RPM
przem8 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 22 minut temu, Icenuke napisał(a): Przecież górą trzyma Ciśnienie i jest paliwo jak należy? Jak dotankowales to tak. Z resztą jeździsz chyba na lpg to co się przejmujesz.
Icenuke Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia Zrobiłem jeszcze kontrolnie statycznie 2 i 33 Log #774422 LOG.TUNEZILLA.COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się