Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z EGR w audi A3 8P 2.0 TDI


Pablo232

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P 2.0 TDI 140 KM, silnik CFFB, mam problem z egrem, a mianowicie nie jestem w stanie prawidłowo zdiagnozować gdzie leży przyczyna awarii. Nadmieniam, iż już kilkukrotnie dokonywałem jego wymiany na nowy co kończyło się niepowodzeniem. Po wymianie na nowy po zrobieniu kilkuset kilometrów auto przechodzi w tryb awaryjny, po czym  wyskakują mi  takie błędy: 

*4807- Układ recyrkulacji spalin-

P040100 (096)- natężenie przepływu za małe

*5171- recyrkulacja ciśnienia doładowania

P029900 (096)- nieosiągnięta granica regulacji

*9120- czujnik 1 układu recyrkulacji spalin

 P046C 00 (032) - niewiarygodny sygnał

*4891- zawór układu recyrkulacji spalin N18

P0403 00 (167) -usterka

Chcę tylko nadmienić, iż otrzymałem informację, iż w moim pojeździe wykonano aktualizację oprogramowania dla silnika 2.0 tdi EA189 - diesel Gate - problem z emisją spalin( dość głośna nieudana adaptacja oprogramowania wśród VAGÓW),  od czego zacząć, czy ktoś z was miał podobny problem, jak go rozwiązać. Czy należy wgrać oryginalną mapę silnika oraz założyć nowy egr. A może dokonać egr OFF. Pozdrawiam!!!

Edytowane przez Pablo232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel 1 masz jakiś pomysł? Tak, dziękuje za zwrócenie uwagi, zmieniłem już błędnie przekazane informacje.

 

 

Edytowane przez Pablo232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel 1,  zamienniki

Meat&Doria oraz Pierbrg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę dziwne że tak szybko by zaniemogły .

Ale jeżeli chodzi o Meat&Doria to zmieniałem manetkę i na trzy nowe dwie były zepsute . NIE POLECAM tej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muskel 1 , jak byś podszedł do tematu?  przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną,  założyć nowy Egr i jeździć/obserwować? masz może jakiś lepszy pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Pablo232 napisał(a):

jak byś podszedł do tematu?  przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną,

Mam takie samo a3. Przywróciłem soft sprzed diesel gate i przy okazji program. Dpf się wypala średnio o 100-200km później w zależności od warunków i nie klepią tak wtryskiwacze.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Pablo232 napisał(a):

Muskel 1 , jak byś podszedł do tematu?  przywrócić aktualizację oprogramowania na tą oryginalną,  założyć nowy Egr i jeździć/obserwować? masz może jakiś lepszy pomysł?

 

Przede wszystkim ori egr i obserwować/zdiagnozować jego poprawne działanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...