Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Sorry, mój błąd. W 2.0 TDI w B9 pokazuje tylko masę popiołu w gramach. Masz tam 4.6 g popiołu i przebieg ponad 200 kkm. Masa popiołu nie pasuje do przebiegu. Ktoś ją wyzerował. Czy dpf był czyszczony? Wlaśnie tego nie wiem.. kupiłem rok temu w marcu i na drugi dzień wyskoczył bład.. chlodniczka spalin była zabita i cały EGR. Wyczyściłem to i od tamtej pory jest wszystko ok, zastanawiałem sie wlasnie nad tym DPF czy bylo cos robione czy wyzerowane, jesli wyzerowane to jak moge sprawdzić jego kondycję?
Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca Przede wszystkim wstaw auto-scan z tym błędem bo informacje, które podałeś są marne. Nie wiadomo jaka była treść błędu.
Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca Ale w tym scanie nie ma błędu z czujnikiem różnicy ciśnień. Wrzuć scan z tym błędem.
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca 2 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Ale w tym scanie nie ma błędu z czujnikiem różnicy ciśnień. Wrzuć scan z tym błędem. usunąłem chwile przed scanem, chciałem zobaczyć, czy powróci.. mam z poprzedniego scana. Log-RKR56992-WAUZZZF47GA104191-204484km-10-02.2024.txt
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca Mam nowy, podmieniłbym tylko który? bo z tego co widzę są 2
Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca (edytowane) Czujnik różnicy ciśnień (G505) jest tylko jeden. Ten drugi to czujnik ciśnienia spalin (G450). Ten niebieski na rysunku to czujnik różnicy ciśnień (G505). Edytowane 1 Marca przez Muskel1 1
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Czujnik różnicy ciśnień (G505) jest tylko jeden. Ten drugi to czujnik ciśnienia spalin (G450). Ten niebieski na rysunku to czujnik różnicy ciśnień (G505). Czyli wygląda na to że zły kupiłem... 🤦♂️🤦♂️ Powinienem kupić czujnik różnicy cisnien a nie cisnienia spalin jak na zdj wyzej
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Musisz po VINie dobrać. Ale wpisujac czujnik roznicy cisnien wyszukuje mi tylko czuj. Cisnienia spalin to wlasnie co kupiłem, czyli to to czy nie?
Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca 03l906051B to czujnik różnicy ciśnień i zamienia się on na D, więc dobry kupiłeś, bo chcesz wymienić czujnik różnicy ciśnień. 1
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca 55 minut temu, Muskel1 napisał(a): 03l906051B to czujnik różnicy ciśnień i zamienia się on na D, więc dobry kupiłeś, bo chcesz wymienić czujnik różnicy ciśnień. 55 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ok dzięki, bo juz sie zaplątałem.
Danko23 Opublikowano 1 Marca Autor Opublikowano 1 Marca 12 godzin temu, Muskel1 napisał(a): 19 hPa na wolnych obr. jest trochę za dużo. Jaką masz wartość popiołu olejowego i jaki przebieg? Czyli jaka powinna byc?
Muskel1 Opublikowano 1 Marca Opublikowano 1 Marca Przy nie zapchanym dpfie jest zazwyczaj 5-8 hPa. Do 15 hPa jest jeszcze umownie dopuszczalna. Powyżej 15 hPa już coś jest nie tak. Tu masz przykład z mojego B9, 4 hPa na wolnych obrotach, przebieg 85 kkm, zapełnienie popiołem 0,09 l (max. zapełnienie popiołem osiągnie przy 380 ml).
Danko23 Opublikowano 3 Marca Autor Opublikowano 3 Marca Kurde czyli coś jest u mnie nie tak juz. Czyli co najlepiej teraz zrobić?
Danko23 Opublikowano 3 Marca Autor Opublikowano 3 Marca 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Poprawnie zdiagnozować co może być przyczyną. Domyśliłem sie 😄 Jedynie moze to być dpf? Oddac na czyszczenie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się