slepy Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja myślę o oklejeniu głownych świateł :gwizdanie:, ale wtedy miałbym niebieskich na sobie co chwila
wampir Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 PIsaliscie wczesniej i jakims linku jak podlaczyc halogeny do przycisku tylnych halogenow (ja mam model 96r i tam byly tylko tylne) poratujcie, jak sie dostac do tego przycisku ?
mrogal Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Oto moje rezanie, szału nie ma spoko git pasi na auto? jak swieci?
mario-z Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 a wlot w kratce do IC ?? będziesz jeszcze wycinał??
mario-z Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 ah sorki nie nie dopatrzenie jestem jeszcze wczorajszy robota dobra
przemciotorun Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 mam nadzieje ze przed posklejaniem wszystkiego spasowales ze zderzakiem?, ogolnie wyszly calkiem niezle, wrzuc potem fotki jak na aucie wygladaja
slepy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Oto moje rezanie, szału nie ma według mnie najlepiej wykonane halo do tej pory, no może oprócz mrogala, tyle że u niego wygląda jak ori po lifcie...
wampir Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Niestety zdjecia nie pokazuja wszystkich "nierownosci", których nie usunąłem z czystego lenistwa bo 4 dni mi to zajęło, grrr 1. Zaczęło się od wycięcia dziury w kratce do pionowego słupka mniej więcej w 1/3 kratki 2. Włożyłem halogen do kratki i całą kratkę do zderzaka, a następnie patrząc jak świci na ścianie w porownaniu do włączonych świateł mijania ustawiłem halogeny 3. Podszedłem do Forda Mondeo i u niego też sprawdziłem mniej więcej o ile niżej świecą niż mijania )) 4. Przyłapałem halogen do kratki w kilku miejsca szpachlą z włóknem (zielona) i odczekałem aż wyschnie. 5. Włożyłem do zderzaka i patrzyłem w którą stronę świeci. Halo są tak zamontowane, że ma możliwość kręcenią śrubą regulującą wysokość wiązki światła. 6. W lewym halogenie musiałem wyciąć 1cmx1mm plastiku ze słupka bo śruba od regulacji się nie mieściła 7. Miałem 2 klaksony i dolny został wykręcony bo inaczej halogen sie nie mieścił. na 1 też działa.. 8. Okleiłem szkło halo taśmą malarską i zapaciałem szpachlą wszystkie szczeliny fantazyjnie formując opływowy kształt ) 9. Po wyschnięciu wytarłem i odkleiłem taśmę - wyszło fatalnie, musiałem znowu nakleić i podszpachlować, ale tutaj polecam wszystkim szpachle wykończeniową 10. Pomalowałem podkładem 2x 11. pomalowałem czarnym matem 3x 12. Kupioną od Dropsone'a instalację (kable, przekaźnik, układ zabezpieczający z bezpiecznikiem) z jego świateł do jazdy dziennej podłączyłem do przycisku tylnych świateł przeciwmgielnych. Niestety nie ma w moim modelu przycisku do przednich świateł, a w tym wolnym miejscu na przycisk poprzedni właściciel wstawił diode od alarmu i nie chciało mi się w tym grzebać. Moim zdaniem i tak wzniosłem się na wyżyny swoich umiejętności doprowadzając wszystkie kable i podpinając je tak, że nic nie widać żeby było kombinowane. Aby to zrobić należy odkręcić pokrywę ECU oraz w kabinie pokrywę pod kierownicą i przełożyć kabel, a następnie przecisnąć go przez szczelinę środkowym pomiędzy panelem na którym są przycisku m.in do halo. Przycisk od halo wyciągamy 2 cieniutkimi śrubokrętami, podważamy i wyskakuje. Nie mam niestety zdjęć żeby pokazać do którego podłączyłem kabla, ale można to rozpoznać metodą prób i błędów )) 13. Skrecamy wszystko w odwrotnej kolejności 14. Niestety mam tylko 1 żarówkę, zwykłego Philipsa H11, ale jak chciałem dokupić drugą to mi w Opolu krzyknęli za nią 50zł. Olełem to i kumpel kupi mi za 23zł taki komplet, może i gorsze jakościowo, ale tańsze i ciekawiej świecą )) http://www.allegro.pl/item666563995_zarowki_platin_xenon_plasam_blue_h11_55w_6000k.html Tak wygląda auto po zamontowaniu, pojutrze będą fotki tego jak świeca
wampir Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Ja to mam pecha, nie dość, że za pierwszym razem w sklepie wydali mi zamiast H11 inne żarówki to za drugim razem, jak mój wujek poszedł je wymienić to wcisnęli mu zamiast H11 "xenon" jakieś barwione na żółto tutaj tak tego nie widać, ale świecą mega zółto bez włączonych halogenów... z włączonymi przy okazji inne ujęcia i dupcia
MarkusTDI Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Koledzy mam zamiar sobie dorobic te halogeniki i mam pytanie czy musze kupic te kratki od lifta czy te moje przed da sie przerobic zeby wlozyc te halogenki???????
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 tylko i wylacznie przerobka, polift ma inny kształt kratek, wiec nie obejdzie sie bez rezania, i niezapomnij ze zaslonisz dolot do ic zakladajac hallogen
MarkusTDI Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 to znaczy ze swoje stare trza przerabiac a co zrobic z dolotem do ic?
mrogal Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 to znaczy ze swoje stare trza przerabiac a co zrobic z dolotem do ic? przeciez w moim poscie na stronie 1szej dokladnie widac ze trzeba przerabiac ori kratki kleic mierzyc szpahlowac i lakierowac dolot trzeba zmodyfikowac odciac jego lewa scianke i zawinac do strony srodka auta a i usunac reszte plastiku zza szczebelkow, zreszta wsio jest 1 szym poscie
przemciotorun Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 dodatkowo mozna zlozyc tez wentylowane nadkole
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się