RALF76 38 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Sprawdziłem po "zimie" napięcie akumulatora pod maską do punktów za pomocą miernika - po nocy (dzień wcześniej trasa 10-15km a przed tą trasą auto stało tydzień) Wyszło 12,4 V więc słabo ale nie najgorzej. Dodatkowo sprawdziłem VCDS napięcie a tu lipa bo wskazuje 12V więc już nie ciekawie. Czy to już koniec aku się zbliża? (ma 6 lat) - czemu taka rożnica na zaciskach vs VCDS - nadmieniam że auto normalnie zapala i nie ma info o niskim stanie aku na fis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca W tym Q5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2 godziny temu, RALF76 napisał(a): Dodatkowo sprawdziłem VCDS napięcie a tu lipa bo wskazuje 12V więc już nie ciekawie. W jakim rozszerzonym bloku pomiarowym (treść i nr. IDE) oraz w którym sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca (edytowane) było to w pomiarach rozszerzonych ale nie pamiętam który nr IDE (nazwa wartość napięcia akumulatora coś takiego chyba) - za parę dni zerknę i zobaczę czy się zmienia i napiszę bo będę to obserwował Edytowane 23 Marca przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca A w którym sterowniku? 09? 19? 46? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca (edytowane) chyba 19 - sprawdzałem wg poniższego czyli opcja battery voltage na zdjęciu z linku Edytowane 23 Marca przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 24 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca (edytowane) wczoraj rano 12V ale przejechałem potem z 15km a dziś 12,1V w stanie spoczynku w dobrym miejscu sprawdzam napięcie aku? Edytowane 24 Marca przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Marca Udostępnij Opublikowano 24 Marca Najlepiej sprawdzać w Gateway. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 6 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia sprawdziłem przyrządem w warsztacie stan aku i niestety jest 40% mimo że kilka dni wcześniej była trasa w obie strony 500km więc raczej czeka mnie wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Na to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia informacyjnie, po wymianie aku na nowy napięcie w IDE01834 jest 12280 mV zatem mała różnica. Jeśli chcemy sprawdzić stan aku to najlepiej przyrządem zapinanym bezpośrednio do akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się