GARBATY Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Czesc. B8 CGLC 2013r. Borykam się już jakiś czas z problemem odpalania auta po nocy. Auto było u jednego mechanika - została wymieniona pompa w baku, niestety nie pomogło. Świece wymienione na nowe rok temu, ale sprawdzałem je sam osobiście miernikiem, są sprawne. Filtr paliwa wymieniony, akumulator nowy (na starym aku był ten sam problem). Rozrzad sprawdzony przez mechanika - jest okej. Posprawdzałem wszystkie napięcia - na aku, na alternatorze, na kablach. Wszystko w granicach 14.6V. Jedynie zdziwiło mnie to, ze aku na postoju miał 12.2V jak go sprawdziłem przed pierwszym odpaleniem, wiec był niedoładowany. Mimo wszystko, po 12h ładowania dalej cięzko odpala za pierwszym razem. Dodam, ze jak odpali raz, to pozniej pali juz ładnie. Noo, czasami jak jade do miasta, wróce ze sklepu, to znowu długo kręci. Juz po mału trace pomysły co mogłbym posprawdzac. Czujnik na pompie wysokiego cisnienia miałem kiedys odkrecony, sprawdzałem i nie było opiłkow. Dla zobrazowania dodam filmik jak to mniej wiecej wyglada. Chociaz czasami kręci o wiele wiele dłuzej. Jakby ktoś miał jakies pomysły, byłbym bardzo bardzo wdzieczny Pozdrawiam i miłego! WwysTWrA.mp4
GARBATY Opublikowano 31 Marca Autor Opublikowano 31 Marca Nie ma nikt pomysłu ani nic, gdzie szukac problemu? Podsyłam dwa filmiki, gdzie sprawdzałem parametry w VCDS, ale nie mam pojecia, czy sa one okej. Jakby ktos mogł spojrzec i powiedziec, czy wszystko ok, bylbym wdzieczny! QjwCPNYz.mp4 sMi_T_bo.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się