Grześko Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Koledzy Potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF: - na 3 biegu od 60-100km/h - na 4 biegu od 80-120km/h - na 5 biegu od 80-120km/h startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100. Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie. Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły. Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%. Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica. Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie.
Tukan Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Po pierwsze zamiesc wykres w temacie,po drugie cos cienki soft jak tylko 160km wyszło Niuton tez niski gdzie byl robiony soft? Nie powinienem pytac o zeczy oczywiste,ale czy auto bylo sprawdzane przed programem??
Grześko Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Wykres mam tylko na papierze Soft robiony u uysego w Łodzi. Myślę że większość go zna i wie że facet kuma te sprawy. Golfa też mam robionego u niego i tam takich przebojów nie było. Było sprawdzane tym bardziej że seria wyszła 145KM i 330Nm. Gdyby było coś nie tak z serią to bym tą mocą się nie martwił. Uwierzcie że auto naprawdę jedzie jakby miało 380-390Nm i 180 KM. Chyba w niedługim czasie skoczę na inną hamownię i myślę że potwierdzi ona moje przeczucia co do zaniżonej mocy i momentu. Proszę Was żebyście mi podali te czasy to mi wiele pomoże. [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:30_________________________________________________I co nikt nie zmierzył?
Flyer Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 I co nikt nie zmierzył? Przeciez taki pomiar 'stoperem' nie ma sensu. Zrob 2-3 pomiary pod rzad i zobaczysz, ze wyniki wyjda bardzo rozne. Kiedys z ciekawosci zaczalem mierzyc swoje auto, mam dobry sportowy zegarek ze stoperem tylko i raz mi wyszlo 4,7s, innym razem 5,8s, wiec roznice bardzo duze...
Dev Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Koledzy Potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF: - na 3 biegu od 60-100km/h - na 4 biegu od 80-120km/h - na 5 biegu od 80-120km/h startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100. Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie. Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły. Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%. Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica. Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie. robiłes diagnostyke przed virusem? w serii wyszło wysoko, po virusie dziwnie mały przyrost Nm kto robił program????
Grześko Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 Przeciez taki pomiar 'stoperem' nie ma sensu. Zrob 2-3 pomiary pod rzad i zobaczysz, ze wyniki wyjda bardzo rozne. Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze. Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy. Koledzy Potrzebuję Waszej pomocy. Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF: - na 3 biegu od 60-100km/h - na 4 biegu od 80-120km/h - na 5 biegu od 80-120km/h startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100. Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie. Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły. Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%. Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica. Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie. robiłes diagnostyke przed virusem? w serii wyszło wysoko, po virusie dziwnie mały przyrost Nm kto robił program???? Jasne. Diagnostyka była i wyszło wzorowo. Program robił uysy z Łodzi tak jak wyżej napisałem. Jest super w te klocki. To było drugie auto u niego. Mały przyrost jest wg mnie tylko na papierze bo auto jedzie na 380Nm i 180KM tylko hamownia coś bzdury po wirusie pokazywała. Dlatego potrzebuję te czasy. Dla zachęty podam co mi wyszło: - 3 bieg 60-100km/h ---- 4,2 s - 4 bieg 80-120km/h ---- 5,5 s - 5 bieg 80-120km/h ---- 7,3 s
alex181266 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Wykres mam tylko na papierze Soft robiony u uysego w Łodzi. Myślę że większość go zna i wie że facet kuma te sprawy. Golfa też mam robionego u niego i tam takich przebojów nie było. Było sprawdzane tym bardziej że seria wyszła 145KM i 330Nm. Gdyby było coś nie tak z serią to bym tą mocą się nie martwił. Uwierzcie że auto naprawdę jedzie jakby miało 380-390Nm i 180 KM. Chyba w niedługim czasie skoczę na inną hamownię i myślę że potwierdzi ona moje przeczucia co do zaniżonej mocy i momentu. Proszę Was żebyście mi podali te czasy to mi wiele pomoże. [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:30_________________________________________________I co nikt nie zmierzył? jak masz VAG-a to zrób log z grupy 020 i się zobaczy ile niutków ma Twoja http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_logowanie_gr020-t55510.0.html
Flyer Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze. Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy. Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i d*pa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens
kepasa Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze. Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy. Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i pupa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens dokładnie
Iverson Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 OT!!! a kolega to przebywa w TBG , http://www.a4-klub.pl/smf/spoty_tarnobrzeskie_100509-t52630.750.html g-tech chyba bardziej by pomógł w tym temacie
Grześko Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze. Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy. Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i pupa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens Koledzy czytajcie dokładnie startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100. OT!!! a kolega to przebywa w TBG , http://www.a4-klub.pl/smf/spoty_tarnobrzeskie_100509-t52630.750.html g-tech chyba bardziej by pomógł w tym temacie Tak. A ma ktoś g-techa w pobliżu?
nandoz Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Ja po programie zmierzylem na 3 biegu, tylko ja mam AWX i skrzynie 5 wiec 3 mam dluzsza i powinien wyjsc czas slabszy ,a jest 3.7 - 4.0 s na 3 biegu 60-100, zalezy czy na letnich czy na zimowych na 4 i 5 nie mierzylem ,ale przy okazji moge sprawdzic.pozdr. 180 PS to raczej nie masz. A AFN`a masz w golfie IV?? czy III ??? Bo IV to wazy raczej kolo 1300-1400.
Grześko Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Ja po programie zmierzylem na 3 biegu, tylko ja mam AWX i skrzynie 5 wiec 3 mam dluzsza i powinien wyjsc czas slabszy ,a jest 3.7 - 4.0 s na 3 biegu 60-100, zalezy czy na letnich czy na zimowych na 4 i 5 nie mierzylem ,ale przy okazji moge sprawdzic.pozdr. A AFN`a masz w golfie IV?? czy III ??? Bo IV to wazy raczej kolo 1300-1400. U mnie na 3 biegu przy 2000 obr jest 51km/h. golfik III [br]Dopisany: 12 Maj 2009, 18:56_________________________________________________A jaką masę masz na naklejce pod tylnym siedzeniem? U mnie jest 1534kg. Kapcie mam 245/40/18 no i pomiar z prawie pełnym zbiornikiem paliwa.
GRazny Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 U mnie na 3 biegu przy 2000 obr jest 51km/h. ale tu kolegom chodzi o elastyczność
Grześko Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 ale tu kolegom chodzi o elastyczność :naughty kolega pisał, że ma dłuższą 3 więc dałem mu do porównania długość mojej :gwizdanie:
nandoz Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 U mnie 4 80-120 to 6,6 s i 5 80-120 to 9.8 s tylko ja ma skrzynie 5 ,a u Ciebie jest chyba w AVF`ie 6. Ja na 5 mam przy 130 km/h 2500rpm .Co do masy to z dowodu 1525 kg. Duzo z dynamiki zabieraja Ci te lakersy.Pozdr. Aha bieg 3 jest taki sam 2000 rpm i jakies 51-52 km/h .
Grześko Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 U mnie 4 80-120 to 6,6 s i 5 80-120 to 9.8 s tylko ja ma skrzynie 5 ,a u Ciebie jest chyba w AVF`ie 6. Ja na 5 mam przy 130 km/h 2500rpm .Co do masy to z dowodu 1525 kg. Duzo z dynamiki zabieraja Ci te lakersy.Pozdr. Aha bieg 3 jest taki sam 2000 rpm i jakies 51-52 km/h . Dzięki wielkie. Przynajmniej mam już jakieś porównanie. Dopisz jeszcze jakie masz oponki i jeśli pamiętasz to jaką prędkość przy 2000 na czwórce, bo na piątce to będziesz miał około 103-104km/h. U mnie na 4 biegu przy 2000 jest 69km/h, a na piątym przy 2000 jest 89km/h. Na szóstym przy 2000 jest 110km/h
nandoz Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Jade zaraz do Poznania to spojrze jaka jest predkosc na 4 . Na 5 mozebyc tak jak piszesz ,z tego co pamietam. Kółeczka 205/55/16 ALU. Zapodam w nocy.pozdr. Juz wrocilem 4 to 78 km/h czyli cos pomiedzy Twoja 4 i 5 a 5 tak jak pisales.pozdr
Grześko Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 Dzięki. Czyli jestem coraz bardziej pewny że z moim wykresem coś jest nie halo. Czy ktoś z AVFem też mógłby podrzucić trochę czasów? Oczywiście po programie.
Jarol Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Ja mierzyłem dzisiaj kilka razy od 60 do 100 km/h na 3 biegu i wychodzi powtarzalne 3,4-3,5s. W aucie był tylko kierowca + połowa baku paliwa. Koła mam 225/40R18.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się