Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Elastyczność po programie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy :)

Potrzebuję Waszej pomocy.

Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF:

- na 3 biegu od 60-100km/h

- na 4 biegu od 80-120km/h

- na 5 biegu od 80-120km/h

startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100.

Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie.

Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły.

Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%.

Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica.

Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie. :cool1:

Opublikowano

Po pierwsze zamiesc wykres w temacie,po drugie cos cienki soft jak tylko 160km wyszło :kwasny: Niuton tez niski :thumbdown: gdzie byl robiony soft? Nie powinienem pytac o zeczy oczywiste,ale czy auto bylo sprawdzane przed programem??

Opublikowano

Wykres mam tylko na papierze :)

Soft robiony u uysego w Łodzi. Myślę że większość go zna i wie że facet kuma te sprawy. Golfa też mam robionego u niego i tam takich przebojów nie było.

Było sprawdzane tym bardziej że seria wyszła 145KM i 330Nm. Gdyby było coś nie tak z serią to bym tą mocą się nie martwił.

Uwierzcie że auto naprawdę jedzie jakby miało 380-390Nm i 180 KM.

Chyba w niedługim czasie skoczę na inną hamownię i myślę że potwierdzi ona moje przeczucia co do zaniżonej mocy i momentu.

Proszę Was żebyście mi podali te czasy to mi wiele pomoże. :hi:[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:30_________________________________________________I co nikt nie zmierzył? :cool1:

Opublikowano

I co nikt nie zmierzył? :cool1:

Przeciez taki pomiar 'stoperem' nie ma sensu.

Zrob 2-3 pomiary pod rzad i zobaczysz, ze wyniki wyjda bardzo rozne.

Kiedys z ciekawosci zaczalem mierzyc swoje auto, mam dobry sportowy zegarek ze stoperem tylko i raz mi wyszlo 4,7s, innym razem 5,8s, wiec roznice bardzo duze...

Opublikowano

Koledzy :)

Potrzebuję Waszej pomocy.

Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF:

- na 3 biegu od 60-100km/h

- na 4 biegu od 80-120km/h

- na 5 biegu od 80-120km/h

startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100.

Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie.

Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły.

Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%.

Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica.

Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie. :cool1:

robiłes diagnostyke przed virusem?

w serii wyszło wysoko, po virusie dziwnie mały przyrost Nm :mysli:

kto robił program????

Opublikowano

Przeciez taki pomiar 'stoperem' nie ma sensu.

Zrob 2-3 pomiary pod rzad i zobaczysz, ze wyniki wyjda bardzo rozne.

Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze.

Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy.

Koledzy :)

Potrzebuję Waszej pomocy.

Mianowicie. Chciałbym zapytać Was o czasy jakie uzyskujecie po programie w A4 B6 Avant AVF:

- na 3 biegu od 60-100km/h

- na 4 biegu od 80-120km/h

- na 5 biegu od 80-120km/h

startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100.

Pytam o to dlatego że nie jestem pewien wykresu po programie.

Serię wypluło 331Nm i 145KM przy temp otoczenia 30st, a po programie 351Nm i 160KM. Dodam że było kilka przejazdów z coraz większymi ilościami paliwa i jedyne co się zmieniało to ilość dymu za autem a niutonometry i konie nie drgnęły.

Moment w zakresie obrotów od 2000 do 4000 nigdzie nie wzrósł więcej jak o 15% a średnio wychodzi około 12-13% ale na każdym biegu czasy rozpędzania skróciły się o 28-29%.

Jak porównywałem wzrost momentu i skracanie się czasów w moim 2 aucie AFN to wartości w procentach się zgadzały a tu jest masakryczna różnica.

Dodam że długości biegów 3, 4, i 5 są identyczne jak w golfie AFN i czasy rozpędzania są również identyczne a golf ma 145KM i 315Nm waga około 1100kg a A4 B6 waży 1500kg. Przy takim momencie i mocy jaką wypluła hamownia AUDI nie byłoby w stanie pojechać równo z golfem a jedzie. :cool1:

robiłes diagnostyke przed virusem?

w serii wyszło wysoko, po virusie dziwnie mały przyrost Nm :mysli:

kto robił program????

Jasne. Diagnostyka była i wyszło wzorowo. :good:

Program robił uysy z Łodzi tak jak wyżej napisałem. Jest super w te klocki. To było drugie auto u niego.

Mały przyrost jest wg mnie tylko na papierze bo auto jedzie na 380Nm i 180KM tylko hamownia coś bzdury po wirusie pokazywała.

Dlatego potrzebuję te czasy.

Dla zachęty podam co mi wyszło:

- 3 bieg 60-100km/h ---- 4,2 s

- 4 bieg 80-120km/h ---- 5,5 s

- 5 bieg 80-120km/h ---- 7,3 s

Opublikowano

Wykres mam tylko na papierze :)

Soft robiony u uysego w Łodzi. Myślę że większość go zna i wie że facet kuma te sprawy. Golfa też mam robionego u niego i tam takich przebojów nie było.

Było sprawdzane tym bardziej że seria wyszła 145KM i 330Nm. Gdyby było coś nie tak z serią to bym tą mocą się nie martwił.

Uwierzcie że auto naprawdę jedzie jakby miało 380-390Nm i 180 KM.

Chyba w niedługim czasie skoczę na inną hamownię i myślę że potwierdzi ona moje przeczucia co do zaniżonej mocy i momentu.

Proszę Was żebyście mi podali te czasy to mi wiele pomoże. :hi:[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 20:30_________________________________________________I co nikt nie zmierzył? :cool1:

jak masz VAG-a to zrób log z grupy 020 i się zobaczy ile niutków ma Twoja :a4fan:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_logowanie_gr020-t55510.0.html

Opublikowano

Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze.

Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy.

Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i d*pa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens :cool1:

Opublikowano

Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze.

Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy.

Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i pupa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens :cool1:

dokładnie

Opublikowano

Nieprawda wystarczy że mierzysz na idealnie płaskiej drodze, a jeśli nie jesteś pewien to w dwie strony i będzie dobrze.

Mierzyłem na jednej płaskiej drodze w obie strony po 4 razy i wyniki różniły mi się o 0,1-0,2 sekundy.

Ty sobie moze i pomierzysz jako tako rowno, ale kto inny nie, bo np. wcisnie stoper minimalnie wczesniej lub pozniej niz pedal gazu - i pupa z pomiarow, wiec nie mow, ze to ma jakikolwiek sens :cool1:

Koledzy czytajcie dokładnie

startując od prędkości mniejszej o 10km/h, czyli np na 3 start od 50 a stoper włączamy przy 60 i wyłączamy przy 100.

OT!!! a kolega to przebywa w TBG :cool1: , http://www.a4-klub.pl/smf/spoty_tarnobrzeskie_100509-t52630.750.html

g-tech chyba bardziej by pomógł w tym temacie :cool1:

Tak. :)

A ma ktoś g-techa w pobliżu? :kox:

Opublikowano

Ja po programie zmierzylem na 3 biegu, tylko ja mam AWX i skrzynie 5 wiec 3 mam dluzsza i powinien wyjsc czas slabszy ,a jest 3.7 - 4.0 s na 3 biegu 60-100, zalezy czy na letnich czy na zimowych na 4 i 5 nie mierzylem ,ale przy okazji moge sprawdzic.pozdr. 180 PS to raczej nie masz. :hi: A AFN`a masz w golfie IV?? czy III ??? Bo IV to wazy raczej kolo 1300-1400.

Opublikowano

Ja po programie zmierzylem na 3 biegu, tylko ja mam AWX i skrzynie 5 wiec 3 mam dluzsza i powinien wyjsc czas slabszy ,a jest 3.7 - 4.0 s na 3 biegu 60-100, zalezy czy na letnich czy na zimowych na 4 i 5 nie mierzylem ,ale przy okazji moge sprawdzic.pozdr.

A AFN`a masz w golfie IV?? czy III ??? Bo IV to wazy raczej kolo 1300-1400.

:hi:

U mnie na 3 biegu przy 2000 obr jest 51km/h.

golfik III :cool1: [br]Dopisany: 12 Maj 2009, 18:56_________________________________________________A jaką masę masz na naklejce pod tylnym siedzeniem? U mnie jest 1534kg.

Kapcie mam 245/40/18 no i pomiar z prawie pełnym zbiornikiem paliwa. :)

Opublikowano

U mnie na 3 biegu przy 2000 obr jest 51km/h.

ale tu kolegom chodzi o elastyczność :naughty:

Opublikowano

ale tu kolegom chodzi o elastyczność :naughty

kolega pisał, że ma dłuższą 3 więc dałem mu do porównania długość mojej :gwizdanie:

Opublikowano

U mnie 4 80-120 to 6,6 s i 5 80-120 to 9.8 s tylko ja ma skrzynie 5 ,a u Ciebie jest chyba w AVF`ie 6. Ja na 5 mam przy 130 km/h 2500rpm .Co do masy to z dowodu 1525 kg. Duzo z dynamiki zabieraja Ci te lakersy.Pozdr. Aha bieg 3 jest taki sam 2000 rpm i jakies 51-52 km/h .

Opublikowano

U mnie 4 80-120 to 6,6 s i 5 80-120 to 9.8 s tylko ja ma skrzynie 5 ,a u Ciebie jest chyba w AVF`ie 6. Ja na 5 mam przy 130 km/h 2500rpm .Co do masy to z dowodu 1525 kg. Duzo z dynamiki zabieraja Ci te lakersy.Pozdr. Aha bieg 3 jest taki sam 2000 rpm i jakies 51-52 km/h .

Dzięki wielkie. :hi:

Przynajmniej mam już jakieś porównanie.

Dopisz jeszcze jakie masz oponki i jeśli pamiętasz to jaką prędkość przy 2000 na czwórce, bo na piątce to będziesz miał około 103-104km/h.

U mnie na 4 biegu przy 2000 jest 69km/h, a na piątym przy 2000 jest 89km/h. Na szóstym przy 2000 jest 110km/h

Opublikowano

Jade zaraz do Poznania to spojrze jaka jest predkosc na 4 . Na 5 mozebyc tak jak piszesz ,z tego co pamietam. Kółeczka 205/55/16 ALU. Zapodam w nocy.pozdr.

Juz wrocilem 4 to 78 km/h czyli cos pomiedzy Twoja 4 i 5 a 5 tak jak pisales.pozdr

Opublikowano

Dzięki. :hi:

Czyli jestem coraz bardziej pewny że z moim wykresem coś jest nie halo. :cool1:

Czy ktoś z AVFem też mógłby podrzucić trochę czasów? Oczywiście po programie. :kox:

Opublikowano

Ja mierzyłem dzisiaj kilka razy od 60 do 100 km/h na 3 biegu i wychodzi powtarzalne 3,4-3,5s. W aucie był tylko kierowca + połowa baku paliwa. Koła mam 225/40R18.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...