Igor04 Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia Witam, od jakiegoś czasu w mojej Audi silnik sam zwiększa obroty. Pacjent to A4 B5 1.9 TDI 110km. Pierwsze odpalenie auta po długim postoju (przez noc na parkingu) skutkuje prawidłowym działaniem auta. Usterka najczęściej występuje po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu (np. po powrocie ze sklepu), kiedy silnik jest jeszcze ciepły. Problem polega na tym, że podczas odpalania, mimo nie dotykania pedału gazu, odpala się już z obrotami około 1100-1200. Po chwili potrafi spaść na normalne 850, ale zaraz znowu podnosi obroty na 1100 i tak trzyma. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów potrafi się uspokoić i wszystko wraca do normy. Usterka objawia się też tym, że kiedy problem nie występuje to przy ponownym odpaleniu silnika nie słychać przekaźnika od świec, ale kiedy przy ponownym odpaleniu słyszę przekaźnik, to już wiem że silnik znowu wskoczy na wyższe obroty. Czy ktoś już się kiedyś z tym spotkał?
Fazii Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia Sprawdzał odczyt w blokach pomiarowych czy temperatura płynu chłodniczego prawidłową? Od razu mówię, że nie sugeruje się tym co licznik pokazuje
Igor04 Opublikowano 6 Kwietnia Autor Opublikowano 6 Kwietnia Jeszcze nic nie sprawdzałem, bo nie wiedziałem od czego zacząć. Jeżeli chodzi o to co na liczniku to w zimę zawsze problem z rozgrzaniem i nie trzymał 90 stopni. Sprawdzę temperaturę i dam znać.
Dev Opublikowano 6 Kwietnia Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) sprawdz kompem ustawienie pompy, kąt wtrysku i dawkę no i to Ci napisał Fazi Edytowane 6 Kwietnia przez Dev
Igor04 Opublikowano 9 Kwietnia Autor Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) Jedyne co byłem w stanie zmierzyć to temperaturę i inne wartości z bloków pomiarowych, przy próbie pomiaru reszty wywala błąd "No Response from Controller!". Temperatura w granicach normy, wszędzie około 85°C (5-10 minut po wyłączeniu silnika). Jeśli chodzi o błędy w silniku to na tyle ile program pozwolił mi sprawdzić to był "00575 - intake manifold pressure, 17-10 - Control Difference - Intermittent" Edytowane 9 Kwietnia przez Igor04
Fazii Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) A kąt wtrysku i dawka? Na forum lub chociażby YT znajdziesz info jak sprawdzić. Błąd 00522 to błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego G62. Sprawdź piny w kostce, jak będą ok to czujnik do wymiany. Koszt nie duży. Edytowane 9 Kwietnia przez Fazii
Igor04 Opublikowano 9 Kwietnia Autor Opublikowano 9 Kwietnia Ok, jutro postaram się sprawdzić kąt wtrysku i dawkę. Odnośnie czujnika to samo. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się