adrianus Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 tak jak w temacie, pomozcie mi prosze drodzy bracia audimaniacy. mam nastepujacy problem, wczoraj zauwazylem ze podczas ruszania i wchodzeniu na 2gi i 3ci bieg unosi sie za mna mega duza niebieska kleba dymu z palonego oleju:/ po chwili to ustalo, wiec zbagatelizowalem ten problem, niestety jednak pozniej pokonujac dosc dlugi, delikatny luk zapalila mi sie kontrolka oleju:/ zatrzymalem sie, wylaczylem po kilkudziesieciu sekundach silnik, sprawdzam poziom oleju, a tam NIC!! totalna pustynia. o co chodzi, dodam tylko ze olej w snilniku mialem zmieniany 8tys km temu,silnika nie palowalem, a i on wydaje mi sie w doskonalej kondycji, bo po badaniu na hamowni wyszlo mi zamiast seryjnych 150km cale 160km!! ja jestem totalnie glupi w tym temaci, pomozcie
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Zostaje kwestia żeby stwierdzić czy pierścienie,czy też uszczelniacze puszczają olej.sprawdź czy w dolocie nie ma śladów oleju.
adrianus Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 ok, dzieki sprawdze jutro rano dolot. powiedz mi, jesli mozesz, szacowany remont tej usterki to jaki zakres robot i finansow? aha i jeszcze jedno, jak dlugo moge smigac teraz autem ciagle dolewajac oleju?
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 ok, dzieki sprawdze jutro rano dolot. powiedz mi, jesli mozesz, szacowany remont tej usterki to jaki zakres robot i finansow? Wszystko zależy od warsztatu oraz tego co będzie usterką. Najtaniej wyjdzie wymiana uszczelniaczy. Zmierz ciśnienie i daj znać. Poszukaj na forum to troszkę dowiesz się o tym więcej
adrianus Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 dzieki, poszukam, moze moj mechanior cos na to poradzi
lipek 78 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 sprawdz cisnienie na cylindrach.jak za malo to prawdopodobnie pierscienie do wymiany
adrianus Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Opublikowano 8 Maja 2009 kurde, bylem dzis u mechanika, odczepil rure dolotowa, a w niej mnostwo oleju:( co oznacza wg. niego rozwalona turbine:/ a turbine mam nowa<sciana> przejechalem na niej ok 25tys. km. jeszcze jest niby na gwarancji, ale jak to z gwarancjami jest, pewnie nie uwzglednia z winy uzytkownika:/ a dbalem o nia jak nic, wrr, w sumie nie wiem o co chodzi, bo jak na to ze turbina padla, to nie odczuwam zadnego spadku mocy, kopci tylko mega po odpaleniu silnika i pali mnostwo oleju. jak macie jakies pomysly co i jak robic to prosze pomozcie, aha i jeszcze jedno, moze glupie pytanie, ale czy daloby sie moj silnik rzerobic na wolnossacy? czy to jakis chory pomysl, moze sa jakies zestawy do ''zaslepienia'' turbo??
Dev Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 na wolnossący????? zwariowałeś?????? jezeli masz turbawke na gwarancji to sie nie zastanawiaj tylko ją wyciągaj i zgłaszaj reklamację gdzie ją naprawiałeś?????
adrianus Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 no, na wolnossacy, jesli daloby rade, a sprzedawca nie uzielilby mi gwarancji, rozne sa przyczyny:/ klient zawsze jest w plecy:/ a turbo kupilem w Iławie w moto remo, czy jakos tak, potem sprawdze to poprawie, a montowali mi ja w serwisie Renault Alcar w Olsztynie
Dev Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Moto-remo to dziadowska firma, robiłem u nich trzy turbiny wszystkie ciekły, straszna porazka miałem przez nich tylko kłopoty, jedz do nich z turbiną i z papierami kto ja montował
wesz82 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Tak jak Tomek pisze dawaj ją na gwarancje i nie daj sobie kitu wcisnąć że klient jest winny. Partolą robotę widocznie i chcą zrobić z prostych ludzi prostaków Masz zaświadczenie o montażu z porządnej firmy więc uderzaj z reklamacją
loco87 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 W turbo julicie po moim telefonie wyslali mi nastepna a stara po demontazu mialem im odeslac....także mogę ich poelcić.
Dev Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 teraz daję do regeneracji tylko do Lublina na kilkanaście napraw zero reklamacji spokojnie można sie dogadać w temacie hybrydy
adrianus Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 ok,dzieki chlopaki od poniedzialku bede walczyl z nimi
NanYeo Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 a jaki koszt regeneracji można wiedzieć? ja tez miałem troche oleju w dolocie
Dev Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 a jaki koszt regeneracji można wiedzieć? ja tez miałem troche oleju w dolocie zalezy co masz do wymiany w turbinie regeneracja k03 w renomowanym zakładzie zaczyna sie od 1000pln
adrianus Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 qrwix, ten model to jakis delfin, czy jakos tak, ktorego niby nie da sie/nie oplaca sie regenerowac:/ dzis mechanik mi ta turbine wyjal i wirnik lata w niej jak ....., masakra jakas, jutro jade do tego sklepu i bede sie klocil ok, git, znalazlem na alledrogo goscia z wroclawia ktory zregeneruje mi ja za 900pln, takze juz mi sie samopoczucie poprawilo
ajax Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Do regeneracji turbin polecam zaklad w Łodzi ( ja specjalnie tam jechalem robic moja ). Dlaczego? Dostali dotacje z UE i zakupili stol na ktorym wywaza sie wirnik po podlaczeniu do oleju/chlodzenia do 120k obrotow. Do tego wlasciciel urodzil sie z przyslowiowa turbawka w d***. Gosc wie o nich wszystko! Za regeneracje mojej zaplacilem 1100 PLN, Kit Garrett-a. Pozdrawiam Znalazlem nazwe firmy i strone w internecie : http://www.autobanit.eu/c
czaki22 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 turbawka do AEb orginał stan bdb 750 zł u mnie została jedna sztuka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się