franus84 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Jestem tu nowy Pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc Koledzy mam problem, w mojej niuni wygląda na to że mam odcięcie zapłonu silnik 1z 90kucy mocnych kucy pasek tdI 115 ma problemy i to duże, ale jak tylko wchodzi na czerwone(max 160km/h) samochód zaczyna jechać 20km/h aż puszcze gaz i tak sobie jedzie i jedzie z 2 min i dopiero wraca do normy i znów ma kopa!co jest panowie? udrutowany jakoś czy co? kupiłem go 2m-ce. ma niby 230 tys. choć świadomy jestem jego przebiegu w granicach 300-320 tyś. rocznik 96. spalanie trasa w granicach 6L miasto 7,5-8L troszke niebieskawo z tyłu widze powyżej 4 tyś obr. płynu nie ubywa, z egr-u cieknie troche(myśle nad wymianą). wydaje mi się że kąty wtrysków trzeba ustawić choć nie wiem.ostatnia sprawa jaką mam to jak jade 120-160(wiecej nie idzie odcina ) to coś mi z prawej str robi w okolicach koła coś jak trrrrr no i musze mu wtedy troche wolniej gaz wciskac dodam że miał policjanta w przeszłości zaliczonego i to zdrowo :sick3:felga do regeneracji. dużo tego ale nic na ten temat nie znalazłem
Flyer Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Co do Twojego tematu - nie ma diesla, ktory nie bedzie tracil mocy po 4500 obr.
franus84 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Opublikowano 7 Maja 2009 czyli to normalne że na czerwonym zaczyna mi się dławić i dusić i jedzie 20 km/h ?? [br]Dopisany: 07 Maj 2009, 21:50_________________________________________________dodam że odczucie to jest jak przy moim starym golfie gti jak odcinało zapłon samochód nie gaśnie ale wogóle nie reaguje na pedał gazu. co do mojego drugiego [pytania to czy przy jeździe na wprost (ok 120-160km) i dodaniu wmiare szybko pedału gazu może tłuc przegub??mam lekki luz na kierownicy i czy to może być drążek?
rookie Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Może być i przegub i końcówka drążka. Skręć koła na maxa i powoli ruszaj, jak tyka to przegub. Końcówki wymień odrazu, grosze kosztują 70zł FEBI a radochy z jazdy wiele.
.:campino:. Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 Ruszając powoli na skręconych kołach tyka przegub zewnętrzny , natomiast objawy które opisujesz wskazywały by bardziej na przegub wewnętrzny bądź skrzynie biegów. Co do końcówek to jeśli masz jakies wątpliwości co do ich stanu to jak kolega rookie pisał wymień od razu - koszt nie wielki a różnica ogromna. Co do obrotów to nie jest do końca tak. Są diesle które nawet ciągnąć do odcinki będą ryczały jak traktor ale będą szły równo, nie ma prawa się dławić i jechać 20km/h Może załapać muła ale bez tego dławienia sie i wtedy po prostu nie przyśpiesza.
franus84 Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 przejrzałem wszystkie rury dolotowe, jednak zacząłem od odmy i nie było tak żle nawet nie kapnął olej, troche naściankach i tyle, poskręcałem opaski na IC, jedną wymieniłem bo nieszczelna była i jest różnica ale jak jest zimny(nie żyłuję silnika) lepiej ciągnie do 2,2 tyś. ale muła ma nadal :(a co do stuków to odkręciłem dziś koło i się przeraziłem wahacz dolny ten do którego amortyzator przykręcony jest popękany nad główką tą prze kole(widać główkę z góry )więc myśle że to może być przyczyna stuków chociaż nic pewnego :confused4:mam nadzieję że to jego wina ;(tylko chciał bym go sam wymienić(przykre doświadczenia po niedokręconym kole przez mechaniora ) i mam pytanie czy ktoś mógłby mi to wręcz łopatologicznie wytłumaczyć jak działać :mysli:jutro zrobie zdjęcia jak to wygląda to wrzuce to koledzy ocenicie.pozdrawiam i dziękuję za cenne uwagi
ptkacz Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Witam, miałem coś takiego w Golfie III z silnikiem 1Z w pewnym momencie tracił moc i trzeba było zejść z obrotami poniżej 1500 i znowu szedł ok. Po zmianie paska i ustawieniu rozrządu problem się skończył.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się