krysztalowy mati Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Witam grupowiczów, otóż piszę z problemem takim ,że ostatnio moja dziewczyna prowadziła mój samochód i wszystko było normalnie do momentu dojechania do skrzyżowania z tego co mi mówiła dojeżdżając do skrzyżowania (jechała na 2 30 na h) naglę radio + klimatyzacja się wyłączyła ,a potem silnik (kluczyk był przekręcony) + kierownica się zablokowała po tym próbowała włóżyć kluczyk do stacyjki, ale kluczyk nie chciał się przekręcić dodam ,że skręcała kierownicą. Kluczyk dalej nie chciał się dokręcić żeby odpalił samochód dopiero za 4 próbą gdy odwróciła kluczyk samochód odpalił. Może wy wiecie co się stało? Dodam że była ostra pogoda ,a z drogi zrobiło się jezioro chociaż wątpię ,że przez to mogło się tak stać ,lecz mogę się mylić. Auto dzisiaj normalnie odpaliło ,a kluczyka nie trzeba było odwracać żeby wszedł w stacyjkę oprócz tego ,że dpf był zapchany i musiałem go przegonić. Z chęcią dowiem się jakie macie domysły na temat tego co się mogło stać bo nie chce prowadzić go do mechanika przez tą sytuację jak później auto normalnie działało tak samo jak i dzisiaj. Czekam na komentarze i wielkie dzięki!
Alduric Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Ale jak się zablokowała kierownica? Raczej w panice próbowała odpalić auto i zacięła się blokada kierownicy. Objawy o których mówisz miałem, identyczne, również w deszczowy (mocny) dzień. Okazało się że obudowa ECU puściła i lała się woda, skończyło się na wymianie obudowy na szczelną i wyczyszczeniu odpływów + pełne suszenie auta.
krysztalowy mati Opublikowano 13 Lipca Autor Opublikowano 13 Lipca 21 godzin temu, Alduric napisał(a): Ale jak się zablokowała kierownica? Raczej w panice próbowała odpalić auto i zacięła się blokada kierownicy. Objawy o których mówisz miałem, identyczne, również w deszczowy (mocny) dzień. Okazało się że obudowa ECU puściła i lała się woda, skończyło się na wymianie obudowy na szczelną i wyczyszczeniu odpływów + pełne suszenie auta. Nie wiem powiedziała mi ,że auto jej zgasło z przekręconym kluczykiem i kierownica się odrazu zablokowała. A kluczyka ponownie nie mogła przekręcić mimo ,że wyjęła go. Ale sprawdzę ECU może puściło.
Alduric Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca Nie zablokowała się kierownica tylko wspomagania nie było i nie miała siły jej ruszyć.
przem8 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca (edytowane) A ja podejrzewam, że auto zgasło z winy kierowcy, a w nerwach nie potrafiła odpalić i sprzedała Ci taką bajeczkę. W dniu 12.07.2024 o 10:58, krysztalowy mati napisał(a): że dpf był zapchany i musiałem go przegonić A4 B6 nie ma dpf więc albo piszesz o innym aucie niż w profilu albo również bajki opowiadasz: P Edytowane 13 Lipca przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się