Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8.5 CPMB] Daily A4 • 2.0 TFSI • ZF8HP • 260KM • S Line • Quattro • 19” • update na 1. str.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bo.musisz wiedzieć jedną ważną rzecz, rozmawiając że mną musisz iść prostą drogą, kierując się logiką i otwartym umysłem. Zauważ że czego się nie dotkniesz to od razu wszystko komplikujesz i dorabiasz do tego ideologię.

Poza tym jak każda młoda osoba nie czytasz tego co się do Ciebie pisze, chyba ze czytasz i tego nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć.  Chcesz żeby Ci pomóc ale od razu negujesz tą pomoc.

Napisałem Ci co masz zrobić z kluczykiem, a Ty co robisz ? Dzwonisz po salonach. Po co ? Zaczyna mi to pomału przypominać to co wyprawiał i wyprawia NelsonPL 

Jest jeszcze coś ale o tym później. 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Dziękuję Mistrzu za tę cenną lekcję. 

 

Napisałeś, że ASO, więc skontaktowałem się z ASO w moim mieście. Powiedzieli, że nie zrobią - mogą zamówić pilot, ale nie zakodują, więc będzie niefunkcjonalny. Co wg Twojego otwartego umysłu należałoby zrobić? Powiedzieć im, że mają zrobić, bo Dev tak napisał na forum? 

 

Po krótkiej wymianie zdań napisałeś długi post, w którym próbujesz mnie przejrzeć robiąc jakieś niepotrzebne wycieczki osobiste, ale to mi przypisujesz komplikowanie i dorabianie ideologii. A wystarczyło napisać w którym ASO sam dorabiałeś kluczyk, ja bym do nich zadzwonił i może bym się dowiedział czemu u mnie nie robią, a u Ciebie robią. 

Opublikowano
16 godzin temu, Dev napisał(a):

Jest jeszcze coś ale o tym później. 

 

no i to jest to "pozniej"

brak Ci pokory

Opublikowano
8 minut temu, Dev napisał(a):

 

no i to jest to "pozniej"

brak Ci pokory

 

Skoro tak uważasz, to tak musi być :) 
 

W dniu 20.05.2025 o 11:03, Marfiol napisał(a):

Bez problemu dorobisz poza ASO.

Popatrz sobie w okolicy jakieś warsztaty typowo zajmujące się elektronika w vagach.

 


Rzeczywiście dorabiają, ale oryginalność kluczyka stoi pod dużym znakiem zapytania i jego działanie w dłuższej perspektywie czasu. Spróbuję się czegoś dowiedzieć w jakimkolwiek innym ASO, a dorobienie w zewnętrznym warsztacie potraktuje jako ostateczność. Dzięki. 

Opublikowano

sprowadziłem kilka audi czy VW z USA

jak brakowało kluczyka do zamawiałem u siebie na miejscu a jezdziłem na dopisanie do audi do Gdyni

VW robili mi zawsze na miejscu

nigdy nie było zadnej gadki na temat tego ze to USA, wazne tylko ze kluczyk był ori

teraz taki jak do Ciebie kosztuje ok 1800zł plus dopisanie 350-420

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał(a):

sprowadziłem kilka audi czy VW z USA

jak brakowało kluczyka do zamawiałem u siebie na miejscu a jezdziłem na dopisanie do audi do Gdyni

VW robili mi zawsze na miejscu

nigdy nie było zadnej gadki na temat tego ze to USA, wazne tylko ze kluczyk był ori

teraz taki jak do Ciebie kosztuje ok 1800zł plus dopisanie 350-420

No i ja w to wierzę, zresztą od początku wierzyłem, ale z drugiej strony nie mam przecież wpływu na to, co oferuje ASO w Warszawie. Może trafiłem na nieogarniętego pracownika, może W-wa jest ograniczona w tym zakresie - nie wiem, jutro jeszcze wyślę kilka maili. Poniżej odpowiedź od pracownika ASO.

 

IMG_2127.thumb.jpeg.eb0f89362f93f6d0c97aedc8822b5833.jpeg

Opublikowano

Zamawianie i dopisanie klucza auta które przyjechało z USA, Kanady, Japonii czy innego Dubaju odbywa się tak samo jak auta z Europy, tutaj nie ma żadnej różnicy.

 

 

Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał(a):

Zamawianie i dopisanie klucza auta które przyjechało z USA, Kanady, Japonii czy innego Dubaju odbywa się tak samo jak auta z Europy, tutaj nie ma żadnej różnicy.

 

 

dobrze mówi, jak możesz zamówić kluczyk to można zakodować

 

Opublikowano

Nie inaczej

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

W innym ASO nie było problemu. Zamówić kluczyk można tylko osobiście z dowodem rejestracyjnym, później wizyta na kodowanie (około 1 godziny). Koszt 2500 zł. 
 

W międzyczasie wpadł nowy czujnik ciśnienia doładowania (jak się później okazało - niepotrzebnie) i nowy czujnik temperatury powietrza zasysanego. Objawów żadnych nie było, ale vcds sporadycznie sypał błędami. 
 

Lotka zostaje, ale przykleiłem ją trochę wyżej, żeby nie spłaszczała tyłu. No i jako że przestał działać jeden z kierunkowskazów w lusterku, wymieniłem oba na dynamiczne. 
 

IMG_2465.gif.3028aa968c4e70bd64a4a73952e22b05.gif

 

IMG_2458.thumb.jpeg.1e9e02b4ef772e6796aff2a4d210e52b.jpeg
 

IMG_2463.thumb.jpeg.c51a5389d0f95a158274a0fb8cd1cc41.jpeg

Opublikowano

Też zamontowałem te kierunki niedawno,ciekawe ile podziałają 🤣

Opublikowano

Oby nie padły jakoś szybko, bo jak znowu  będę miał rozbierać lusterko to mnie krew zaleje. Jestem zaskoczony widocznością, bo nawet w ostrym słońcu są bardzo dobrze widoczne. 

Opublikowano
Godzinę temu, dliwski napisał(a):

Oby nie padły jakoś szybko, bo jak znowu  będę miał rozbierać lusterko to mnie krew zaleje. Jestem zaskoczony widocznością, bo nawet w ostrym słońcu są bardzo dobrze widoczne. 

No troche palce bolały 🤣 Chociaż z jednym kierunkiem miałem lekko problem bo piny były krzywo..

Też nie byłem do nich przekonany a są bardzo fajne 

Opublikowano

u mnie 5 lat juz działaja bez problemu

Opublikowano
6 godzin temu, dliwski napisał(a):

Oby nie padły jakoś szybko, bo jak znowu  będę miał rozbierać lusterko to mnie krew zaleje. Jestem zaskoczony widocznością, bo nawet w ostrym słońcu są bardzo dobrze widoczne. 

Mnie też krew zalewała jak rozbierałem lusterko 😆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...