Gość Murzyn Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Pojawil sie taki problemik. Na wysokich obrotach (ok 3500, 4000o/min) jak puszczam gaz autko dostaje raz za czas dawke paliwa (fis na chwilowym pokazuje do 1,5l/100km). efekt jest taki ze autkiem troche szarpie. szczególnie czuc przemieszczanie sie drazka skrzyni biegow) Jak myslicie co moze byc przyczyna? Ktorys z PD sie nie domyka? efekt ten nie wystepuje ponizej 3000 o/min VAG'a jeszcze nie podpinalem, ale pewnie zaraz zczytam bledy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 hmmmmmmmmm ... bede strzelał ..... pompowtrysk kuca ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 ^^^ X 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 na VAG'u nie bylo jakis nietypowych bledow: standard 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent jezeli to PD, to jest szansa ze przy logach wyjdzie cos nie tak. i jeszcze pytanko czy na zimnym silniku EGR ma pracowac tak jak na cieplym??logi (003 basic) inne moje podejrzena to byly program (ale raczej nie, bo dzialo by sie to od poczatku) potencjometr gazu (bo juz byly z nim problemy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 potencjometr gazu (bo juz byly z nim problemy) I tutaj też możesz szukać przyczyny, a wszystko będziesz i tak widział np. w bloku 10 czy domyka. EGR chodzi tak samo w obu przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 chyba znalazlem przyczyne (nie powinno byc 0 i prawie 100%?? hmm chociaz logi basic 003 jak bylo wszystko ok byly identyczne http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6570 003 basic myslicie, ze moze to byc przyczyna?? Murzyn napisał/a:potencjometr gazu (bo juz byly z nim problemy) I tutaj też możesz szukać przyczyny, a wszystko będziesz i tak widział np. w bloku 10 czy domyka. zrobic loga dynamicznego z odpuszczeniem gazu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 na VAG'u nie bylo jakis nietypowych bledow: standard..... 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent To może być przyczyna (jeśli tego błędu nie wygenerowałeś sam). W takim wypadku przydały by się logi z 001 i 007 wtedy, kiedy bedzie szarpał. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Murzyn napisał/a:na VAG'u nie bylo jakis nietypowych bledow: standard ..... 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent To może być przyczyna (jeśli tego błędu nie wygenerowałeś sam). W takim wypadku przydały by się logi z 001 i 007 wtedy, kiedy bedzie szarpał. no to juz robie. narazie zrobilem 010 i chyba potencjometr mozna wyeliminowac [ Dodano: 11-04-2007, 16:40 ] 001 test1 001 test2 007 [ Dodano: 11-04-2007, 16:51 ] znalazlem jeszcze taka wypowiedz pre (dotyczyla AWX'a) trochę wpływa, dlatego często w PDekach nie zamka się EGRa blaszkami jak ma to miejsce w starszych konstrukcjach, tylko zmienia jego pracę w sofcie. teraz juz nie wiem. Rozbierac ten EGR i czyscic, czy siasc i plakac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Na tych logach temperatury są ok. Więc ten błąd G62 to chyba jednak przypadek. Pewnie efekt gmerania w samochodzie Oczywiście zakładam że jak robiłeś logi to był efekt szarpania EGR to nie bardzo wiem w jaki sposób mógł by powodować podlanie paliwem. Można jeszcze zerknąć na 018 i 023 w czasie szarpania. I jeszcze taka kwestia - jak zrobisz tak samo tyle że z wysprzęgleniem, to też falują obroty? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 jak zrobisz tak samo tyle że z wysprzęgleniem, to też falują obroty? raczej nie zauwazylem takiego zjawiska, przy wysprzegleniu Więc ten błąd G62 to chyba jednak przypadek. blad pojawia sie b. czesto. Z temp czasami sa problemy. Chcialem wymienic czujnik, ale brak czasu i ciezko znalesc 2-pinowy Oczywiście zakładam że jak robiłeś logi to był efekt szarpania tak - byly. sprawdzilem dokladniej i tego efektu nie ma ponizej 1800 o/min EGR to nie bardzo wiem w jaki sposób mógł by powodować podlanie paliwem. to tak na chlopski rozum. zamkniety egr zwieksza obroty, wiec przez to i paliwo sie wlewa. Troche juz rozebralem EGR'a (jak dorweaparat bedzie dla potomnych) Nie poci sie wcale, ale jednak w srodku jest dosc zasyfiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Jak G62 przekłamie na chwilkę temperaturę cieczy (mocno) to mogą się robić właśnie takie jaja z obrotami. Z kolei sprzęgło wskazuje że problem jest tylko gdy komputer widzi obciążenie - czyli jednak nie temperatura cieczy.... Ciężko coś powiedzieć Warto jeszcze sprawdzić te bloki pompek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Warto jeszcze sprawdzić te bloki pompek. tak tez zrobie. Narazie ogarnalem wyjecie EGR'a (zastanawiam sie tylko jak zdjac te 2 wezyki dochodzace do niego - strasznie ciasno siedza z 1 i 2 strony) jak zobaczylem co jest w srodku to przykleknalem na 2 kolana :eek: [ Dodano: 11-04-2007, 18:52 ] fotostory powstanie na 100% zdejmowac te wezyki od str EGR czy z 2?? dobra, juz sie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no przynajmniej będziesz miał czysty EGR Myślę, że nie ma on nic tu do gadania. Na czerwono : Obroty, chyba widać jak puściłeś nogę z gazu Na zielono : dawka Na niebiesko: Jak długo ma być wtryskane (wartośc podawana przez ECU - wymagana) Zauważ co się dzieje właśnie w tej niebieskiej grupie.... Nie jestem pewien, ale to chyba nie powinno tak wyglądać po zdjęciu nogi. Zrób jeszcze 001 na jałowymi to co Joseph napisał. Szukam Twojego tematu z tym pedałem gazu, nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Zauważ co się dzieje właśnie w tej niebieskiej grupie.... Nie jestem pewien, ale to chyba nie powinno tak wyglądać po zdjęciu nogi. na napewno nie! widac to szrpanie na logach. Zrób jeszcze 001 na jałowymi to co Joseph napisał. oczywiscie zrobie, jak tylko zloze niunie do kupy. Szukam Twojego tematu z tym pedałem gazu, nie mogę znaleźć... ja wlasnie tez nie nazywal sie chyba "potencjometr gazu" poszukam recznie no przynajmniej będziesz miał czysty EGR Myślę, że nie ma on nic tu do gadania. przynajmniej sie dowartosciuje Myslisz, ze EGR w takim stanie http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=117966#117966 mial jakiekolwiek szanse dzialac prawidlowo, mimo, ze sie nie pocil ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 ja wlasnie tez nie nazywal sie chyba "potencjometr gazu" poszukam recznie http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5891 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 THX pre_pl, z najnowszych obserwacji wynika, ze efekt nieporzadany wystepuje jednak bez wzgledu na obroty (no moze ponizej 1500 nigdy nie wystapil) 2 ciekawostka jest to ze dzieje sie to nie za kazdym razem. Czasami ladnie schodzi z obrotow i hamuje silnikiem, a czasami szarpie jak oszalaly. Przy wysprzeglenu na 100% obroty spadaja normalnie. Jezeli nikt juz nie ma pomyslu to w najblizszej wolnej chwili zrobie dodatkowe logi 001 na jałowym i 018 i 023 w czasie szarpania PS. Czyszczenie EGR'u nie pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Murzyn, Sorki od razu za OT, ale widzę , że też masz problem, a ja ci zawracałem głowę wczoraj moim problemem. Powodzonka , bo znawca w tych tematach ze mnie kiepski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Przy okazji logów zrób jeszcze taki test - hamuj równocześnie silnikiem i delikatnie hamulcem. Czyli bez wysprzęglania. Zobaczymy czy będzie szarpał. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Nowe logi z zamknietym EGR'em nei otwiera sie na 003 basic sprawdzalem N18 i dziala, ma 35omow, po podlaczeniu prostownika bzyka jak dziki. W aucie jednak nie chce sie otworzyc i pozwolic zassac sie sztandze, ktora otworzylaby EGR. na wzyku z 2 strony tworzy sie podcisnienie wiec jest ok. 003 008 011 013 [ Dodano: 16-04-2007, 20:40 ] 001 na 018 i 027 nic ciekawego sie nie dzialo czy szarpie czy nie stale wartosci [ Dodano: 16-04-2007, 20:45 ] dla porownania stare logi http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6570 [ Dodano: 16-04-2007, 20:49 ] hamuj równocześnie silnikiem i delikatnie hamulcem. Czyli bez wysprzęglania. Zobaczymy czy będzie szarpał. dalej szarpie. Czasami (bez wzgledu na okolicznosci) bierze sie na litosc i nie szarpie, ale to naprawde sporadycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 na 018 i 027 nic ciekawego sie nie dzialo czy szarpie czy nie stale wartosci Do pompek to będzie nie tyle 027 co 023. No i pytanie jakie były te wartości hamuj równocześnie silnikiem i delikatnie hamulcem. Czyli bez wysprzęglania. Zobaczymy czy będzie szarpał. dalej szarpie. Czasami (bez wzgledu na okolicznosci) bierze sie na litosc i nie szarpie, ale to naprawde sporadycznie Z tego co się orientuje, jest taka procedura w sterowniku która ma ograniczać szarpnięcia. Polega to na przykład na tym, że po szybkim ujęciu gazu ecu przez chwilkę steruje niewielkie dawki paliwa. Wysprzęglenie wyłącza ten mechanizm. Wyglądałoby więc na to, że u Ciebie to wariuje . Tyle że wciśnięcie hamulca powinno dać taki sam efekt jak wysprzęglenie. Czyli chyba jednak nie tędy droga... Pozdrawiam Joseph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się