sparki Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 A więc panowie do rzeczy. Pacjent to golf MkIV a jego przypadłość to wchodzenie w tryb awaryjny powyżej ~3,5kobr/min silnik AJM po wejściu w tryb awaryjny wyświetlany jest błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 11-00 - Control Limit Not Reached a oto logi dynamiczne: z góry dzięki za pomoc
odzim Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 to nie jest silnik ajm od tego zacznijmy , turbo strasznie wolno sie zbiera- nie było majstrowane przy sztandze, nie widac trybu awaryjnego ze sie robi turbo nie doladowuje niz przeładowuje, sprawdz wezyki podcisnieniowe , jak sprawne ,cale nie popekane to napisz bedziemy myslec dalej zły kat synchronizacji za bardzo rozjezdza sie powinien do 0,6 najwyżej
sparki Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 na obudowie rozrzadu było jak byk AJM (do bagażnika na wlepke nie patrzyłem) a trybu awaryjnego nie widać bo jak bym wrzucił logi z notlaufem to by były be A czy to normalne ze w grupie 10-tej intake air pressure jest niezmienne w zakresie 1000-3500obr/min :?: Na sztange specjalnie zwróciłem uwage i wg mnie pracowała bez zarzutu- cyklicznie zmieniała swoją pozycję (obserwacja fizyczna na jałowym)
odzim Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 widac to po logach i zapewniam cie ze to nie jest ajm bardziej ATD, AXR, o sztange chodzilo mi ze moze jest wydluzona (ale nie koniecznie) chodzilo czy ktos wczesniej sie nie bawil nia ,
sparki Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 widac to po logach i zapewniam cie ze to nie jest ajm , o sztange chodzilo mi ze moze jest wydluzona (ale nie koniecznie) chodzilo czy ktos wczesniej sie nie bawil nia , nie specjalnie utworzyliśmy pseudo kanał żeby przyjrzeć się sztandze (bo tylko od dołu da się to przyzwoicie zrobić i wszystko wygląda na niegrzebane) jeśli znasz odpowiedź na pytanie które zadałem w poprzednim poście to prosze odpowiedz.
odzim Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 A czy to normalne ze w grupie 10-tej intake air pressure jest niezmienne w zakresie 1000-3500obr/min nie jest to normalne ale dlaczego za mało logow zeby sie dowiedziec zrob statyczne bs i dynamiczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się