Mateuszek89 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Witam Panowie i Panie, planuje zakup Audi S4, wiadomo że życie jest coraz droższe i nie zarabiam już w Ojro tylko w złotówkach, powiedzcie Panowie, i Panie, na co mam zwracać uwagę przy zakupie, w grę wchodzi tylko i wyłacznie silnik z zamontowanym podtlenkiem Biedy oraz skrzynia manualna. Pozdrawiam Mateusz :)
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia Opublikowano 27 Sierpnia Na wycieki, czy zrobiony rozrząd z fazatorami i jak z katami. Poogladaj kilka filmików od garage poland to zejdziesz na ziemię i odechce się s4. 1
Monti Opublikowano 28 Sierpnia Opublikowano 28 Sierpnia (edytowane) 16 godzin temu, Dev napisał(a): a najlepiej wybij sobie to od razu z głowy Czemu każdy jest tak sceptycznie nastawiony do tego silnika? Ja wiem, że nie są młode silniki.. Mają swoje problemy i bolączki ale czy oprócz powiedzmy kilku drogich napraw jakie trzeba wykonać to jest to jakoś uzasadnione? Wiadomo oddawanie do naprawy komuś wiąże się z dodatkowymi kosztami w postaci robocizny ale jak się robi samemu? Przecież rozrząd robi się raz na kilka lat, wariatory można zregenerować za pomocą zestawu z ameryki. Prawie każda V w audi ma podobny rozrząd, pewnie poprawiony ale to dalej łańcuch. Nie jest to demon prędkości, chociaż i tak jest szybszy od 90% samochodów na ulicy, które się mija codziennie. Ma apetyt na paliwo ale czy taki duży? W trasie przy prędkości od 100-120 pali około 10-11 gdzie mojego brata mustang 3.7 pali 9.5-10. Edytowane 28 Sierpnia przez Monti 1
Dev Opublikowano 28 Sierpnia Opublikowano 28 Sierpnia gdybym miał kupowac zajechane S4 B6 to od razu wole kupic S4 B8 taniej wyjdzie
Monti Opublikowano 29 Sierpnia Opublikowano 29 Sierpnia (edytowane) @dev Wszystko fajnie ale czy w 3.0 tfsi nie zmieniasz rozrządu? Nie ma wariatorów? Jest narażona tak samo na wytarcie cylindrów jak BBK. Koszty napraw będą podobne i też mogą się pojawić chwile po kupnie. Pewnie, że będzie mocniejsze, szybsze nie można temu zaprzeczyć ale czy to jest najważniejsze? Nie dajmy się zwariować, tego nie kupuj, tego nie jedz, tam nie idź bo się potkniesz. Wiem, że posiadasz obszerną wiedzę na temat tych silników bo je posiadałeś, potem miałeś 2.7 biturbo a teraz 3.0 tfsi. Należysz do tych osób na forum, które naprawdę chcą pomagać i wiedzą jak to robić. Silniki audi są skomplikowane to fakt, za 50-60k można kupić mustanga 3.7 z v6, który będzie mniej awaryjny ale mocno odbiega jakością wykonania.. V8 zaczynają się od kwoty rzędu 80 ale to dalej miernie prowadzące się auto, nie wspominając już o komforcie jazdy.. Koszty czy to amerykańskiej v6 czy v8 są o niebo niższe od europejskich ale coś za coś. Edytowane 29 Sierpnia przez Monti
Dev Opublikowano 29 Sierpnia Opublikowano 29 Sierpnia 4 godziny temu, Monti napisał(a): Wiem, że posiadasz obszerną wiedzę na temat tych silników bo je posiadałeś, potem miałeś 2.7 biturbo a teraz 3.0 tfsi. Należysz do tych osób na forum, które naprawdę chcą pomagać i wiedzą jak to robić. sam juz sobie odpowiedziałes dlaczego "NIE"
Wandej Opublikowano 31 Sierpnia Opublikowano 31 Sierpnia Dokładnie to co Dev pisze. Nie ma ekonomicznego ani żadnego innego sensu kupowania S4 B6. Lepiej kupić B8 bo wyjdzie cenowo podobnie. Chociażby nawet 3.0tdi z programem będzie lepiej jechać niż te S4.
Petroholic Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września Tak sie tylko podepne bo cos mnie zaciekawilo. 3.0 tdi B8 z programem jedzie lepiej niz S4?
Dev Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września Podobnie ale zawsze musisz pamiętać że S4B8 po programie jeździ jeszcze lepiej czego nie zrobisz w S4 B6
matbruk Opublikowano Poniedziałek o 18:58 Opublikowano Poniedziałek o 18:58 Jak dla mnie żadna S niema sensu , albo full wypas zwykłej wersji z jakimś mocnym silnikiem , albo RS , takie S jest dużo droższe w zakupie i serwisie od zwykłej wersji a nie oferuje aż tak wiele.
audicoman Opublikowano wczoraj o 12:56 Opublikowano wczoraj o 12:56 W dniu 18.11.2024 o 19:58, matbruk napisał(a): Jak dla mnie żadna S niema sensu , albo full wypas zwykłej wersji z jakimś mocnym silnikiem , albo RS , takie S jest dużo droższe w zakupie i serwisie od zwykłej wersji a nie oferuje aż tak wiele. Dlatego jeździsz 4 cylindrowym tfsi. Ale uwierz, że nie kazdy lubi małe pojemności. Pojeździłbyś jakimś 3.0 lub 4.0 tfsi to zmieniłbyś zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się