Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze w A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pacjent 1.8t BFB benzyna+gaz. 
Mam problem z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze i pyrkanie z tłumika słychać, świece, cewki i przewody wyeliminowane. Najbardziej wyczuwalne jest to na wolnych obrotach, czuć nie równą pracę silnika na karoserii. Problem występuje na benzynie i na gazie. Zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej wymieniony na Ori.Kompresja zmierzona:

No zimnym silniku:
1 cylinder - 11,2 bar
2 cylinder - 11,8 bar 
3 Cylinder -10,6  bar
4 cylinder - 10,6 bar

No ciepłym silniku:
1 cylinder - 12,2 bar
2 cylinder - 12,2 bar 
3 Cylinder -11,2  bar
4 cylinder - 11 bar

Zdjęcia błędów w komentarzu, czy ktoś miał może podobny problem lub jest z stanie podpowiedzieć coś w tym temacie ?

Screenshot_2024-09-03-20-48-51-72_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Opublikowano

To B6 miało elektronicznie sterowany termostat?

Opublikowano

Termostat będzie wymieniony, ale wątpię czy to ma wpływ na wypadanie zapłonów.

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Langista napisał(a):

To B6 miało elektronicznie sterowany termostat?

Termostat ma grzałkę, która jest sterowany przez ecu.

 

Jeśli układ zapłonowy sprawny i szczelna wkrętka oraz gniazdo wtryskiwacza benzynowego na tym cylindrze to pewnie uszkodzona głowica.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Przem8, jaką wkrętke masz na myśli?

Opublikowano

Wkrętka od lpg.

Opublikowano

Gniazdo wtryskiwacza i wkrętka sprawdzone, wszystko jest w porządku z tymi dwoma rzeczami 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...