byrek1337 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października Witam, zauważyłem w swojej Audi 2.0 tdi 143 km, że pomimo iż komputer wskazuje na średnie spalanie 6-6,5 l/100km to realne spalanie wynosi 10-11 l. Sprawdziłem to tankując do pełna i następnie po zrobieniu 100 km znowu do pełna . W aucie lały dwa wtryski, wymieniłem wszystkie na regenerowane, palił się błąd dpf(był zapchany) usunąłem dpf i zrobiłem chip , moc auta wzrosła o 20 km, diagnostyk powiedział iż normą jest + 30 km ale że u mnie są jakieś problemy z przepływem powietrza . Przepływomierz nie wykazuje żadnych oznak aby był zepsuty. Pomimo wszystkich zabiegów auto nadal pali w okolicach 10l + kopci na czarno przy większym gazie. Pytanie brzmi czy turbo może być przyczyną całego zamieszania i rozwiązaniem mojego problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) 3 godziny temu, byrek1337 napisał(a): Witam, zauważyłem w swojej Audi 2.0 tdi 143 km, że pomimo iż komputer wskazuje na średnie spalanie 6-6,5 l/100km to realne spalanie wynosi 10-11 l. Sprawdziłem to tankując do pełna i następnie po zrobieniu 100 km znowu do pełna . W aucie lały dwa wtryski, wymieniłem wszystkie na regenerowane, palił się błąd dpf(był zapchany) usunąłem dpf i zrobiłem chip , moc auta wzrosła o 20 km, diagnostyk powiedział iż normą jest + 30 km ale że u mnie są jakieś problemy z przepływem powietrza . Przepływomierz nie wykazuje żadnych oznak aby był zepsuty. Pomimo wszystkich zabiegów auto nadal pali w okolicach 10l + kopci na czarno przy większym gazie. Pytanie brzmi czy turbo może być przyczyną całego zamieszania i rozwiązaniem mojego problemu ? Brak dpf leją ci wtryski jeżeli kopci na czarno za bogata mieszanka lub ktos co wycinał dpf zrobil to dobrzę ??? wyprogramował wszystko ??? Edytowane 11 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byrek1337 Opublikowano 11 Października Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października Tak wyprogramowany dpf i egr . Dpf i wyprogramowanie robione w poleconym wysoko ocenianym miejscu . Czy próbować wymieniać wtryski na które mam nadal gwarancję czy szukać gdzieś indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) Szukaj lepiej innego tunera/fachowca, który wykona prawidłową diagnostykę i wskaże problem. Tak poza tym b8 w 2.0 tdi wcale nie są szczególnie oszczędne. Ja jestem strasznie rozczarowany spalaniem i czytając opinie nawet tu na forum to wychodzi, że ten typ tak ma. Edytowane 11 Października przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) Szczerzę fizyki nie oszukasz cos leje skoro czarny dym wtryski moję podejrzenię zakład co regenerował je wtryski co robił tzn kompletna regeneracja czy jak 🤫 Też będac autetnycznym kto usuwał filtr DPF mogę prosić nazwę firmy Edytowane 11 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października 8 minut temu, przem8 napisał(a): Szukaj lepiej innego tunera/fachowca, który wykona prawidłową diagnostykę i wskaże problem. Tak poza tym b8 w 2.0 tdi wcale nie są szczególnie oszczędne. Ja jestem strasznie rozczarowany spalaniem i czytając opinie nawet tu na forum to wychodzi, że ten typ tak ma. Ile pali twoj bo u mnię przed remontem palił 7 litrów na 100km średnie spalanię koło 8 litrów cykl mieszany to dużo a mapa 185 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) U mnie tez po mapie, bo kupiłem auto i okazalo się, że miało skopany soft w Holandii i trzeba było poprawić. Średnie spalanie przy emeryckiej jeździe pół na pół trasa z małym miastem to 7-7,5l. Dzisiaj jechałem do zakopca i wyszło jakies 6,5l przy jeździe na tempomacie 120-130 km/h. Przy takiej pedalskiej jeździe moje byłe, stare a4 b6 1.8t q paliło 7l benzyny w trasie więc gdzie ta oszczędność i ekologia? Mam jeszcze a3 8p w 2.0tdi i ile bym nie chłostał to średnie nie przekroczyło 6,5l. Wydawać by się mogło, że im nowszy silnik to bardziej ekonomiczny, guzik prawda. Edytowane 11 Października przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver3833 Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) 2 minuty temu, przem8 napisał(a): U mnie tez po mapie, bo kupiłem auto i okazalo się, że miało skopany soft w Holandii i trzeba było poprawić. Średnie spalanie przy emeryckiej jeździe pół na pół trasa z małym miastem to 7-7,5l. Dzisiaj jechałem do zakopca i wyszło jakies 6,5l przy jeździe na tempomacie 120-130 km/h. Przy takiej pedalskiej jeździe moje byłe, stare a4 b6 1.8t q paliło 7l w trasie więc gdzie ta oszczędność i ekologia? Mam jeszcze a3 8p w 2.0tdi i ile bym nie chłostał to średnie nie przekroczyło 6,5l. Wydawać by się mogło, że im nowszy silnik to bardziej ekonomiczny, guzik prawda. Ja tez nie bede sie o ekologii wypowiadał lecz 2.0 tdi naprawdę dużo nie pali Edytowane 11 Października przez Silver3833 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się