Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpalające Audi A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnimi czasy z moim B6 dzieje się sporo nie dobrego, ale zacznę od początku. W zeszłym tygodniu na trasie autostradą z prędkością ok 150 km/h wszystko było ok, turbina podawała jak trzeba itd. Po zjeździe z autostrady turbina przestała wstawać. W drodze powrotnej (trasa ok. 50 km w jedną stronę) nie było żadnego problemu z turbiną ani silnikiem. Dodam, że zauważyłem olej przy turbinie jakby wyciekał bo zimna strona jest opatulona olejem. Drugi temat to brak informacji na fisie o otwartych drzwiach, ale widziałem że to popularny temat i już wiem gdzie szukać przyczyny. Wczoraj wracając z małej przejażdżki dostrzegłem, że auto na biegu jałowym zachowuje się dziwnie tzn. falowały obroty (miedzy 600-800). Dziś po falowaniach nie było śladu, lecz był problem z odpaleniem auta. Dopiero za drugim razem silnik zakręcił i odpalił. Po wyjeździe z pracy to samo, silnik zakręcił dopiero za 4 razem. Akumulator sprawdzany ok. 3 tygodnie temu testerem wykazał 415 A (domyślnie ma 650 A) a po dzisiejszym teście pokazał 384 A. Vag pokazał następujące kody błędów: 16497 (P0113-002), dodam iż ten błąd jest ze mną od długiego czasu ale nigdy nie sprawiał problemów, 16618 (P0234-001) oraz 16727 (P0343-001). Może miał ktoś podobny przypadek, i chciałby się podzielić rozwiązaniem, bo ja już nie mam sił. (pacjent to a4 b6 avant 1.8t bfb ośka)

Opublikowano

Przecież błędy mówią co jest nie tak. Zacznij od sprawdzenia podciśnien i rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...