dawidd95 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Część mam problem. Kupiłem audi a4 b6 z radiem Pioneer i dopiero zauważyłem że tył nie gra . Z radia mam dwa wyjścia (czincze) biały i czerwony do suba jest jakaś szansa na podłączenie tego na krótko do kostki ? Widziałem dużo podobnych tematów ale żaden nie rozwiązuje mojego problemu. Jestem zielony w temacie a wolałbym zrobić to sam jeśli nie jest to trudne
dawidd95 Opublikowano 29 Stycznia Autor Opublikowano 29 Stycznia Znajomy mówił mi że muszę ciągnąć nową wiązkę od wzmacniacza który jest z tyłu w boczku do radia. Jest na to inny patent żeby wykorzystać już istniejące kable które do niego idą ?
P.Wiśnia Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia (edytowane) Na zdjęciu nie widać dokładnie. Napisz jaki masz rodzaj nagłośnienia z tyłu: pasywne aktywne bose Przejściówkę z żeńskiego jacka na mini iso kupisz bez problemu. Edytowane 29 Stycznia przez P.Wiśnia
dawidd95 Opublikowano 30 Stycznia Autor Opublikowano 30 Stycznia Nie mam bosse na pewno . Jeden głośnik po lewej stronie pod oknem tylnym . Nie wiem czy to pasywne czy aktywne
dawidd95 Opublikowano 30 Stycznia Autor Opublikowano 30 Stycznia Mam jeszcze takie Jackie które wychodzą radia jeśli to coś pomoże w zdiagnozowaniu. Choć jest tam front a przód działa normalnie. Nie wiem czy teraz się osmieszam ale nie ogarniam tematu a chcialbym żeby głośniki w tylnych drzwiach zaczęły działać wraz z glosnikiem z tyłu
dawidd95 Opublikowano 30 Stycznia Autor Opublikowano 30 Stycznia Tylko te dwie kotki mam które są podłączone do radia
P.Wiśnia Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Daj dokładniejsze zdjęcie brązowej kostki.
dawidd95 Opublikowano 30 Stycznia Autor Opublikowano 30 Stycznia Właśnie znalazłem jeszcze jedną kostkę w ogóle nie używana