fabian04 Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Pacjent to b8 lift 2015r z USA po konwersji na EU przez poprzedniego właściciela. Żadnych błędów przy skanie. Mam problem ze światłami przeciwmgłowymi z przodu i z tyłu. Przód działa jako doświetlanie zakrętów oraz CLH, ale nie jestem w stanie uruchomić ich z przycisku (przycisk świeci się po kliknięciu i po sekundzie gaśnie), tymczasem z tyłu da się je uruchomić bez problemu, ale świeci tylko światło prawe. Czy jest możliwość zakodowania działania przycisku halogenów? Napięcie jest, przycisk wpięty. Z góry dziękuję za pomoc.
fabian04 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Jakie lampy? Przód Bixenon skrętny, tył neon, aczkolwiek w samochodzie nie było opcji skrętnych, był zwykły bix seryjnie. Skrętny wrzucony na sztukę i oczywiście nie działa, bo nie ma modułu i planuje wrzucić zwykłe. Może to mieć wpływ na halogeny?
Muskel1 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego (edytowane) Nie znając jak zostało wykonane ciężko powiedzieć. Jak był tam jakiś rzeźnik wszystko jest możliwe. Poza tym w poliftach nie ma osobnego sterownika do samopoziomu tak jak w przedliftach, gdyż steruje tym BCM1. Pytanie tylko czy obecny BCM1 obsługuje xenony skrętne. Dodatkowo w poliftach zastosowano tylko jeden czujnik samopoziomowania na tylnej osi, wyjątki stanowiły pojazdy ze skrętnymi xenonami i miały one dwa, czyli także jeden na przedniej osi. Jeżeli więc miałeś nieskrętne to masz tylko jeden czujnik z tyłu. Wrzuć pełny auto-scan zobaczymy co tam jest i jak wygląda obecna sytuacja. Edytowane 26 Lutego przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się