Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne parametry DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI CSUB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)


A4 B8 2015 CSUB 

Witam, ostatnio miałem problem z błędami dpf. Koniec końców problemem okazała się chlodniczka spalin i będzie wymieniana pod koniec tygodnia. Przed tą diagnozą jeden magik pozamieniał mi czujniki różnicy ciśnień bo twierdził że któryś jest uszkodzony i stąd błąd 19226 P2002 00. Po tym żąglowaniu czujnikami zmieniły mi się parametry. Wcześniej te dwa górne parametry różnicy ciśnień były na + teraz są na -. Poniżej wklejam zdjęcia parametrów przed zamianą czujników a po zamianie. Czy tak ma być? Czy teraz wystarczy żebym sobie zamienił te czujniki miejscami tak jak były? Czy muszę robić te adaptacje? 
z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi 

IMG_0875.jpeg

att.mTsGl7yijsMPjohi-mWGR-GyOCQaAAdNZBeorulYp1E.jpeg

Edytowane przez Kuba0308
Opublikowano (edytowane)

Rozsuń tak aby było widać cały text. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

IMG_0931.thumb.jpeg.9634152cb84f4a0aba1ffce25505a1a0.jpeg

Opublikowano

Takie mam dziś wartości zimny silnik na wolnych obrotach 

Opublikowano

Na screenie nie widać przebytego dystansu od ostatniej regeneracji.

Opublikowano

310km 

Opublikowano

Wartości wyglądają ok.

Opublikowano

No dobra a od czego to zależy że czasami to ciśnienie jest na minusie a czasami na plusie? 

Opublikowano

Jeszcze wczoraj było -12 hpa

Opublikowano

Obecne są ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...