BartiC98 Opublikowano wczoraj o 07:57 Opublikowano wczoraj o 07:57 Cześć,w moim aucie (2.0 143KM CJCA) od jakiegos czasu po odpaleniu pojawia sie chmura dymu ,czuc ewidentnie spalony olej silnikowy.Dzieje się to niezależnie od tego czy zimny czy ciepły.Ponadto pod obciążeniem (jazda pod góre itp.) auto traci moc ,zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy,Dodam że pół roku temu regenerowana była turbina,auto bierze ok 1l oleju na 2.5 tyś km pomóżcie doradzic od czego zacząc,dysponuje VAGiem więc jakiekolwiek logi jestem w stanie zrobic Log-WAUZZZ8K2DA246441-269100km-167210mi.txt
RALF76 Opublikowano wczoraj o 08:04 Opublikowano wczoraj o 08:04 sprawdzana kompresja? 1l na 2.5k to sporo oleju bierze
Langista Opublikowano wczoraj o 08:47 Opublikowano wczoraj o 08:47 Dlaczego była turbina regenerowana? Jest na to gwarancja?
BartiC98 Opublikowano wczoraj o 08:50 Autor Opublikowano wczoraj o 08:50 (edytowane) Nie kompresja nie sprawdzona,mechanik który ogarnia mi auto niestety będzie dopiero za 2 tygodnie Turbo było robione, ponieważ dpf nie dopalal się i lał ropę do oleju i w końcu Turbo stanęło na amen ,gwarancja jest jak najbardziej ,sprawdzałem po zimnej stronie wirnik nie ma luzu Edytowane wczoraj o 08:50 przez BartiC98
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się