Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy mam taki problem dziś po odebraniu autka od mechaniora po wymianie napinacza i jednej rolki paska wielorowkowego auto dziwnie się zachowuje w granicy 3000 obr i powyżej. Wyglada to tak jak bym sie polonezem rozpędzał a nie autem co ma 140 kucy. Na 3 biegy pedał w deche a on ledwie 4000 obr osiągnął cos jak by go trzymało, bardzo słabo ciagnie powyżej 2500 obr, nie wyskakują żadne błędy ani tryb awaryjny.

Czy jest możliwe że podczas zdejmowania przodka kolesie coś uszkodzili?

Opublikowano

Zrób logi i wrzuć na forum, bo tak to chyba nikt ci nie pomoże.

pozdrawiam

Opublikowano

wracaj do nich i składaj reklamacje

Opublikowano

Gadałem już z nimi ale oni przecierz nic nie ruszali przy turbie, tylko napinacz i jedną rolkę wymienili, co mogli spierniczyczyć?

Auto ledwie 175 wyciśnie z górki gdzie zawsze miałem 220 i czuć jak są przerwy ciągnie nie ciagnie ciagnie nie ciagnie i to jest dość odczuwalne, dziwne nie dymi i do 2500-2700 obr ładnie idzie.[br]Dopisany: 14 Maj 2009, 08:37_________________________________________________Witam

Koledzy wyszło na to że przpływka jest walnięta powiedzcie mi czy kupić w serwisie ori bosch czy może być zamiennik PIERBURG?

Opublikowano

wymieniając rolki którys z mechaniorów potrzebował przemływomierz??? :gwizdanie: :mysli:

dziwne że po odbiorze z warsztatu auto ma brak mocy jak nic nie robili co mogłoby na to wpłynąć :wink4:

Opublikowano

a probowales przeczyscic?ja przeczyscilem bezdotykowo(spray kontakt czy jakis tam((kuzyn mechanior mi dal) + kompresor) i autko odzylo....jak cielo mi dawki do ok 430,teraz podaje ok 740 i jest git:))

Opublikowano

ja też czyscilem nawet tak jak tu pisali na forum i d*pa :tongue4: chociaz powoli dochodzi do siebie ale chyba przeplywka do wymiany idzie, mysle kupic ori w tych sprawach nie ma raczej co oszczedzac wiec nie oszczedzaj :tongue4:

Opublikowano

WITAM

Kupiłem przepływke PIERBRUG wymieniłem i co sie okazało ze troche lepiej ale to nie to, logi i dalej wychodziło że przpływka nie domaga, turbo pompuje idealnie podmieniliśmy przepływke od AWX to samo, N75 działa też sprawdzone, co sie okazało żę EGR dawał ciała !!! ta plastikowa pyszka wyszła z metalowego mocowania i efekt był taki ze go muliło po 3000 obr i wychodziło że przepływka powinna dawać 800 a dawała 500 :decayed::naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...