kuredu Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum Przecież tyle mamy możliwości, żeby je w pełni rozwinąć, co nie ? Zdrowaś K. ale nie mylmy pojęć - ja obiektywnie stwierdzam że diesel 170KM w B8 jedzie przeciętnie i nie w porównaniu z moim silnikiem tylko w porównaniu ze 140KM diesel B7. więc mam podstawy przypuszczać że 143KM jedzie jeszcze słabiej. a co mojego silnika i Twojej ironii to uwierz mi że można je w pełni rozwinąć.
Kamyk Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum Przecież tyle mamy możliwości, żeby je w pełni rozwinąć, co nie ? Zdrowaś K. ale nie mylmy pojęć - ja obiektywnie stwierdzam że diesel 170KM w B8 jedzie przeciętnie i nie w porównaniu z moim silnikiem tylko w porównaniu ze 140KM diesel B7. więc mam podstawy przypuszczać że 143KM jedzie jeszcze słabiej. a co mojego silnika i Twojej ironii to uwierz mi że można je w pełni rozwinąć. Ani chybi, będziesz mnie musiał osobiście przekonać Zdrowaś K.
mumen Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 No rzeczywiście to białe to jednak ma coś w sobie, prezentuje się przynajmniej wyjątkowo.
Tobi_one Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 gratki za wybór autka fele lux i tak jak mowia koledzy jesli zdecydowales sie juz na biale auto to najlepsza opcja zeby je robic w stylu black & white wszystko ;]
Elberoth Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Super kolorek ! Co do mocy, to ile byś nie miał, to zawsze i tak za mało. Jak kupiłem swoje 354KM to przez pierwszy tydzień było oooooo jak za***rdala, a teraz, po 3-tygodniach, już mocy brakuje ... przydało by się jeszcze ze 200KM więcej ...
Rossi_46 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Witam mam pytanko.. A mianowicie stoję przed zakupem sprężyn obniżających moje autko (w serii jest zbyt duży prześwit...kiepsko to wyglada;/) Cały czas sie zastanawiam które wybrać Czy H&R przód 30/45 tył lub Eibach przód 35/30 tył Jestem kompletnie zielony w tym temacie;/ Z góry dziękuje z pomoc w rozwianiu wątpliwości
Kamyk Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Witam mam pytanko.. A mianowicie stoję przed zakupem sprężyn obniżających moje autko (w serii jest zbyt duży prześwit...kiepsko to wyglada;/) Cały czas sie zastanawiam które wybrać Czy H&R przód 30/45 tył lub Eibach przód 35/30 tył Jestem kompletnie zielony w tym temacie;/ Z góry dziękuje z pomoc w rozwianiu wątpliwości No panie kolego, to pytanie na forum techniczne, więc rozsądnie ostrzegam - uważaj z takimi tematami tutaj, bo się moderatorstwo zdenerwuje i Cię jeszcze gotowe wypunktować za "bałaganienie" Pozdrawiam Zdrowaś K. PS. A skoro już pytanie padło - poszukaj kolegi vario-tech, on te sprawy ma w małym. Paluszku, oczywiście
rafalekx Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 No panie kolego, to pytanie na forum techniczne, więc rozsądnie ostrzegam - uważaj z takimi tematami tutaj, bo się moderatorstwo zdenerwuje i Cię jeszcze gotowe wypunktować za "bałaganienie" A niby za co? Przecież to jest jego temat o jego aucie, ma prawo do takich pytań w tym temacie Lepiej tu niż ma takie pytania zadawać u kogoś innego w temaciku, albo jak chciałby założyć kolejny taki temat w dziale technicznym (bez szukania podobnego - a jest takich masa) Czy H&R przód 30/45 tył Że niby tył chcesz bardziej obniżyć czy co? lub Eibach przód 35/30 tył To zestawienie mi się bardziej podoba P.S. Masz piękne autko
_Makki_ Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Czy H&R przód 30/45 tył lub Eibach przód 35/30 tył Mnie sie wydaje ze decyzja nalezy do Ciebie. Wszystko zalezy od tego po jakich drogach jezdzisz, jak jezdzisz , jaki przeswit i jaka glebe lubisz. Ostatnia kwestia dotyczy szerokosci i wysokosci opon na jakich jezdzisz/bedziesz jezdzil i oczywiscie felgi Bo jak to mowia w Norwegii, gust jest jak tylek, kazdy ma swoj:) Od lat sam obnizajac auta nie patrze na to co mowia inni. Sugeruje sie wlasnie tym co napisalem wyzej. Dla mnie najlepiej spisuje sie gwint regulowany.. W Norwegii na lepszych drogach zazwyczaj nizej, po Polsce wyzej itp. Na zime wyzej na lato w dol na maxa Gewinde rules.. Jedyny minus regulowanego gwintu to ze za kazdym razem po regulacji powinno sie robic kontrole zbieznosci. Jak sie kat kamber zwali to opony na szrot
Tobi_one Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 byl juz taki temat wystarczy wpisac A4 B8 w szukajce, albo oglądnac temat kolegi Kuredu ja bede bral regulowany jak juz bede mial $, a jak nie to sprezyny same Eibacha najprawdopodobniej
Rossi_46 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 Własnienie wiem czemu h&r zrobil takie zestawienie;/ chyba jednak eibach;)
Tobi_one Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Własnienie wiem czemu h&r zrobil takie zestawienie;/ chyba jednak eibach;) good choice
Gość mmcv Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 ładny, ładny........tylko ten kolor pogadaj z Makkim na temat tego koloru to Ci wyjasni Kolor jest za***isty nie ma co :kox: Furacz tez. Motorek moze troche jak dla mnie za slaby jak na tyle piniesy ale TObie ma wystarczac !!
GRAF Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum niestety tak jest albo masz bardzo mocne auto ok 300 lub wiecej koni (ok 200KM na tone wagi) i jezdziesz szybko i bezpiecznie albo masz mniej i jezdzisz grzecznie z innymi w ruchu i wogule swojej mocy nie wykorzystujesz wtedy lepiej miec dielsla 1.9-2.0 bo malo spali zeby nie bylo OT B8mka sliczna i fajna wersja tylko szkoda ze nie Quattro (to jak by namiastka Audi)
variocustoms Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 B8 2.0 CR 170 KM wogóle nie jedzie szczególnie Q więc może lepiej, że nie ma Q, osobiście widziałem hamowanie takiej B8 w Q i miała 170 z groszem i 350 Nm i "stała" w miejscu w porównianiu z moim 166 KM i 375 Nm FWD ale to tak po za tematem ten silnik jest dziwnie nerwowy i jak bym dał tą kasę za ten efekt to był bym
Gość mmcv Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Hm, rzeczywiście, w Polsce 270 KM jak na nasze drogi to absolutne minimum niestety tak jest albo masz bardzo mocne auto ok 300 lub wiecej koni (ok 200KM na tone wagi) i jezdziesz szybko i bezpiecznie albo masz mniej i jezdzisz grzecznie z innymi w ruchu i wogule swojej mocy nie wykorzystujesz wtedy lepiej miec dielsla 1.9-2.0 bo malo spali zeby nie bylo OT B8mka sliczna i fajna wersja tylko szkoda ze nie Quattro (to jak by namiastka Audi) no nie wiem... moze zadko jezdze zadko jestem w kraju i mam tylko ponad 180km ...ale majac Vectre 2.2dti 125 km robilem roszady na drodze i mieszalem w tabeli :polew:... Wszystko zalezy od drivera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się