grzes283 Opublikowano 21 Sierpnia Opublikowano 21 Sierpnia Siemanko, mam pytanie. Wiem, że to nie forum Octavii, ale wiedza u niektórych jest wysoka, więc może ktoś pomoże 😉 Znajomy ma Octavię RS z 2019r 2.0 tfsi. Na desce wyskakiwał mu błąd EDC. Oddał do ASO, tam szybka diagnoza, turbina do wymiany, a dokładnie jakiś zawór czy coś podobnego, co jest niewymienialne. Koszt 12k. Błąd na vcds: P256300 Czyjnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania. Niewiarygodny sygnał. Może mógłby ktoś potwierdzić taka ewentualność, lub doradzić jak najlepiej zrobić?
Dev Opublikowano 22 Sierpnia Opublikowano 22 Sierpnia (edytowane) a samego nastawnika nie mozna wymienic ? daj VIN Edytowane 22 Sierpnia przez Dev
grzes283 Opublikowano 23 Sierpnia Autor Opublikowano 23 Sierpnia Właśnie niby nie. Dwa aso stwierdziły to samo, ale aż nie chce mi się wierzyć, że nie można tego ogarnąć inaczej. U mnie w 2.0 tfsi cypa a6c7 jest podobnie zbudowana turbina i tez ma jakiś mechaniczny zawór, który się zapieka i terkocze. Ale można to ogarnąć poza aso, bez wymiany całego turbo. Vina podeślę, jak zdobędę. To auto kolegi. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się