fastest Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 opinia typu ze te felgi beda wygladaly zalosnie jest akurat opinia dobra, ktora chcialem uslyszec, chcialem poznac reakcje klubowiczow, nie za duzo osob sie wypowiedzialo, ale jak najbardziej te opinie biore do siebie i prawdopodobnie tej felgi nie kupie, wiec dzieki, natomiast druga sprawa jest taka, ze co niektorzy twierdza glosno iz na 16' zadna felga nie wyglada ladnie, co dla mnie jest tym
soolek Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Chyba nie wiesz co sam napisałeś, bo ewidentnie pijesz do mnie i do dibo. A za naśmiewanie się z Golfa też możesz zaraz dostać rugi, bo niejeden człowiek z forum miał wcześniej Golfa - to raz. A dwa - nawet Golf może wyglądać dobrze, a nawet lepiej od Audi. Wszystko zależy od człowieka i jego gustu. Poszukaj w Moja A4 wątku boberka o jego Golfie Cabrio - to się nazywa PASJA (ew. zboczenie ) a nie lans, koleżko. Po trzecie - tak się składa, że mam felgi tzw. szprychowe i widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz, bo wcale ich nie trzeba szczoteczką ani ściereczką pucować, żeby były czyste. Wystarczy dobry środek + myjka. Zanim znowu coś napiszesz, to zastanów się dwa razy, bo niedużo Ci brakuje aby kogoś obrazić. A wtedy dostaniesz bana !!!
Dibo Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Chyba nie wiesz co sam napisałeś, bo ewidentnie pijesz do mnie i do dibo. Też to tak odebrałem. natomiast druga sprawa jest taka, ze co niektorzy twierdza glosno iz na 16' zadna felga nie wyglada ladnie, co dla mnie jest tym fastest nie rozumiesz jednej sprawy: rozmiar jest tendencyjny i zależny od samochodu i np. takie 16" w Golfie 2 czy 3 będą wyglądały OK ale w B6 już biednie. Tak samo 19" w A4 wyglądają lansersko ale załóż je do A8 czy BMW serii 7, tam już nie będą wyglądały na duże. I o to właśnie chodziło pisząc o tych 16" a Ty się ostro oburzyłeś. W każdym bądź razie nie ma co robić OT. Jak będziesz potrzebował dorady co do wzoru 16" to wklej a napiszę Ci co o nich sądzę
fastest Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 A za naśmiewanie się z Golfa też możesz zaraz dostać rugi, bo niejeden człowiek z forum miał wcześniej Golfa - to raz. Po pierwsze nie nasmiewalem sie z golfa tylko z pacjentow, ktorzy maja tego typu auto i zakladaja tam bajery jakby mieli co najmniej auto mega sportowe, rowniez mowie tu o felgach i oponach :gwizdanie: Poza tym twierdzisz ze to ja sie denerwuje, pije do Ciebie i do Dibo, a tym czasem to ty mnie obrazasz nazywajac mnie kolezka, ktorym napewno dla ciebie nie jestem, straszysz mnie BANEM i masz chyba przewartosciowane swoje EGO :gwizdanie: , wiem czym jest pasja o ktorej piszesz i udoskonalanie swoich maszyn, tylko czasami udoskonalanie ich przechodzi ludzkie pojecie i wtedy to zaczyna byc smieszne, pisze tu o rzadkich przypadkach do ktorych Ciebie i Dibo nie zaliczam, gdyz Was nie znam ani tym bardziej Waszych sprzetow. Poza tym ze to Wy wyskoczyliscie z tekstami typu lepiej zaloz kolpaki bo szkoda kasy na alumy 16' ale to oczywiscie ja obrazilem Was, "mysl nad tym co piszesz" - ten cytat to chyba Ciebie dotyczy :gwizdanie:
fastest Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 Pozwól, że zakończe już tą dyskusję. nie ma sprawy, duzo napisales a drugiej felgi ktora wstawilem nawet nie skomentowales
soolek Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Ponieważ to jest nadal 16' - dla mnie jedna i druga w tym rozmiarze będzie wyglądała nadal ... -> już napisałem wcześniej jak. I nadal uważam, że lepiej inaczej spożytkować te pieniądze. ...ale, nie biorąc jednak pod uwagę do jakiego samochodu to miałoby być, to stawiam na drugą. Idąc tym tropem, felga ta jest podobna do modelu RS6, a model RS6 nawet 17' w B6 wygląda zarąbiście. Dlatego rozważyłbym właśnie model RS6 - tutaj link - może w 16' też będzie wyglądało dobrze (uwaga - zdjęcia na aukcji przedstawiaja rozmar 18' bądź nawet 19).
fastest Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 ok dzieki, wlasnie sie waham miedzy tymi replikami ktore pokazalem one kosztuja 1400zl , tymi rs ktore ty pokazales 1700zl a za 2 klocki mozna kupic orygianlne 2009 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/476845a57c48744d.html [br]Dopisany: 19 Maj 2009, 12:39_________________________________________________1400zl - 1700zl - 2000zl -
maicke82 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 popatrz na jakies zdjecia a4 na alu 16 i porownaj.Szesnastki sa male ale jak wybierzesz wzor ktory wizualnie bedzie je troche powiekszal to bedzie oki nawet na b6.
fastest Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 jeszcze jedna sprawa zamykajaca posta :gwizdanie: , teraz bije centralnie do dibo i edmondo , Ci panowie wszystkim polecaja 18 czy nawet wieksze poczytalem troche postow :gwizdanie: oczywiscie mowa o felgach, a w ogole nie poruszaja komfortu jazdy przy tym :gwizdanie:, ja przeskoczylem z audi B5 do audi B6 AVANT i oczywiscie poczulem sie jak na jakiejs delikatnej fali mowa o zawieszeniu oraz o niewyczuwalnych dziurach, Ci Panowie probuja zrobic z samochodu jakim jest AVANT samochod sportowy , oraz z zawiesznia ktore jest mieciutkie w tym modelu, chca uczynic aby na dziurach zeby powypadaly , pamietajcie wszyscy i nie idzcie ta droga ! felgi 18 i wyzsze sa na autostrady, na szosy na lotniska na tory! AUDI AVANT nie jest samochodem sportowym i nigdy nim nie bedzie! wiec wybierajcie komfort czy tez nie. Jesli ktos szuka sportowego samochodu, wolna droga tylko po co kupowac Avanta i probowac z niego zrobic taki huh mijanie sie z celem , pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 mimo wszystko jak bym miał okazje to bym kupił 18ki do avanta B5
Dibo Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Samo założenie 18" nie robi samochodu sportowym. Zauważ że wiele limuzyn które mają być komfortowe mają duże felgi i niskoprofilowe opony. Także zarzut że jak założę 18" to nie będzie komfortu jest dziwny. Podsumowując to widzę że strasznie Cię bolą duże felgi i ciągle o to pijesz mimo że potem nic nie było w ten deseń. Dlatego dalsza dyskusja o tym nie ma sensu
soolek Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 fastest, a jeździłeś B6 na 18' na standardowym zawieszeniu? Idę o zakład, że nie, bo piszesz tylko o teorii, a nie o praktyce. Poproś kogoś ze swoich okolic, żeby może Ci pożyczył 18', załóż do siebie i zobaczysz, że sama większa felga nie psuje komfortu w sposób odczuwalny. Jak już pisałem, przeszedłem w B5 z 15 na 18. Wcześniej już miałem obniżoną zawiechę i utwardzoną, ale w tym przypadku to nieważne. PO ZAŁOŻENIU SAMYCH WIĘKSZYCH FELG SPADEK KOMFORTU NIE JEST ODCZUWALNY !!! Jedyny minus, to bardziej odczuwalne zapadnięte studzienki - tzn. bardziej słychać i zapewne felgi to bardziej czują, ale w samym samochodzie nie odczuwasz twardszego resorowania, czy przejeżdżania przez nierówności (UWAGA - opony też są twardsze i miększe, co wpływa na "twardość prowadzenia"). Jedyna różnica to komfort psychiczny, tylko teraz zależy czy in plus czy minus (każdy sam sobie musi odpowiedzieć). Czujesz się komfortowo bo masz więcej opony i nie musisz za bardzo omijać dziur. Ale z drugiej strony samochód wygląda ... normalnie (nie użyłem innych słów, żeby czasami ktoś się nie poczuł urażony). Ja natomiast czuję się komfortowo, bo mój samochód cieszy moje oko, dzięki czemu mam lepsze samopoczucie. Jak stał na ori zawieszce i felgach 15' to wyglądał dla mnie załośnie, bez polotu, bez smaku itd. itp. - dla mnie samochód to nie jest tylko przyrząd do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Do tego bujało nim na zakrętach, na wybojach, na koleinach - dostawałem choroby morskiej, a nawet moja Żona (która ma raczej słabe pojęcie o motoryzacji), twierdziła że nie chce nim jeździć, bo się buja, czyli prowadzi niepewnie. Po utwardzeniu nawet laik (moja Żona) stwierdziła, że teraz prowadzi się o wiele lepiej, czyli bezpieczniej - jest większy margines. Być może tak się przyzwyczaiła (Żona ma Almerę na Eibachu - tak sie trafiła, teściowie Leona na sportowym zawieszeniu - wzieli egzemplarz prezentacyjny z salonu), bo jeździ głównie samochodami twardszymi. Wszystko zależy, kto czego potrzebuje. A Ty nie napisałeś, czego oczekujesz od samochodu, więc każdy podsunął Ci najlepszy pomysł pod względem stylistycznym - jak sam pisałeś, samochód na większej feldze wygląda lepiej. A co do AVANTA, samochodu sportowego itd. A najmocniejsze samochody sportowe Audi w jakich budach wychodziły (pomijam coupe). Audi 80 S2 Audi RS4 B5 Audi RS6 C5 itd. - to wszystko Avanty i były tylko w Avancie!!! A poza tym czasy wielkich, mułowatych, dostawczych kombi dawno minęły. Przecież A4 Avant ma bagażnik śmiesznych rozmiarów jak na kombi, więc nikt tego nie kupuje dla wożenia wielkiej ilości towarów. Ja kupiłem dlatego, że jak chcę wrzucić np. kosiarkę (żeby przewieźć na działkę), to składam foteliki, ściągam roletkę i ładuję do środka samobierznego olbrzyma (bez najmniejszego trudu i do tego zamykam klapę ). W sedanie nawet bym się do tego nie zabierał. Chcę kupić parę krzeseł do domu - składam siedzienia ... dalej wiadomo. Po prostu jestem wygodny. Nie lubię ciągać przyczepek, szukać dostawczaków itd. Proszę Cię więc, "zejdź już ze mnie" !!! Twierdzisz, że to Ja i Dibo narzucamy komuś zdanie - pokaż mi gdzie! Ja tylko wyrażałem swoje zdanie. Natomiast w ostatnim poście, to właśnie Ty narzucasz swoje zdanie (jako jedno, jedyne, rozsądne rozwiązanie): i nie idzcie ta droga ! felgi 18 i wyzsze sa na autostrady, na szosy na lotniska na tory! AUDI AVANT nie jest samochodem sportowym i nigdy nim nie bedzie! wiec wybierajcie komfort czy tez nie. Jesli ktos szuka sportowego samochodu, wolna droga tylko po co kupowac Avanta i probowac z niego zrobic taki huh mijanie sie z celem , pozdrawiam Gdzie jest napisane, że 18' są tylko na autostrady a Avant tylko do ... właśnie nie wiem, do czego ma służyć według Ciebie. Niestety, ale mylisza się całkowicie! A dlaczego? To już Ci napisałem wyżej. Jeżeli nie pasuje Ci, że ktoś ma inne zdanie, to po co wogóle zadajesz jakieś pytania? Po co wogóle jesteś na forum? Bo mnie się wydawało, że właśnie po to jest się na forum, żeby poznać wszystkie za i przeciw, plusy i minusy, zdanie innych ludzi i na ich podstawie zbudować swoje. Ale może ja nienormalny jestem. Chyba napewno jestem nienormalny, bo mam obniżonego, utwardzonego Avanta na 18', w którym planowane jest podniesienie mocy. Normalnie jestem popierd... Najgorsze jest to, że takich popieprzeńców jak ja jest na forum mnóstwo! Chyba fastest musisz zmienić forum, bo tutaj są sami popieprzeni ludzi !!! (Sorry za słownictwo, ale tego wymagała powaga sytuacji. Jeżeli kogoś uraziłem tymi popieprzeńcami, to serdecznie przepraszam).
fastest Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 uuu widze ze napociles sie piszac ten tekst, pewnie nie bardziej niz ja czytajac go kazda dyskuska ma sens po to jest forum wiec luzuj troche;) twoje argumenty sa czesto smieszne bo wyplywaja z twojego przekonania, jak pisalem wyzej ciezko cie przekonac gdyz widzisz same plusy szkoda ze konstruktorzy audi nie widza samych plusow i wciaz produkuja AVANTA A4 na 16' feglach, skoro jest ladniejszy, mniej pali, lepiej sie trzyma w drodze, zawieszenie jest tak samo miekkie, w dodatku w polsce mamy z cala pewnoscia drogi na takie felgi 20' bym powiedzial . Czytalem opinie o felgach, ich rozmiarach oraz o tym ze przy 18' juz trzeba myslec o obnizeniu zawieszenia samochodu, wypowiadali sie rozni znawcy tematu, nie tylko Dibo i Edmondo =towarzystwo wspolnej adoracji , stary ja nie twierdze ze AVANT to pojazd ciezarowka co mi zarzucasz ale napewno do sportowego samochodu to mu sporo brakuje a nie oszukujmy sie felgi, ktore maja na sobie tak malo gumy sa dla profili bardzo niskich a co za tym idzie sportowych , wiec nie czaruj mnie iloscia tekstu, ktory wyrwales , wskaz jakis minus w swoim rozmyslaniu, czy jest jakis ????? jesli nie to idz do AUDI i im powiedz ze daja d*py caly czas! a moze zaraz ktos wyskoczy ze robia tak specjalnie aby zarobic dodatkowo na wymianie felg opon i utrudnic przecietnemu uzytkownikowi zycie, skad na forum opinia "17' jest idealnym wyborem miedzy, komfortem a wygladem" - nie jest to moja opinia a krazy po forum czesciej niz posty ww.Panow , poza tym po gwinta obciazac slaby 130konny silnik takimi kolami?? wszystko dla wygladu, bo z twoich dewagacji tak wychodzi , WYGLAD , WYGLAD, WYGLAD zero konkretow, tak jestem teoretykiem takim samym jak ty !
Dibo Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Jednak Cię bolą duże felgi Są różne podejścia i opinie. Ty twierdzisz że na 18" nie ma "komfortu" więc wybrałeś 16", gratuluję wyboru A temat można zamknąć bo do niczego dobrego nie prowadzi.
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Ale przecież A4 mozna w salonie kupić na alu 18cali, to zalezy tylko od kieszeni klienta, wiec kolego nie pisz że konstruktorzy audi wymyślili A4 dla felg o rozmiarze 16 szkoda ze konstruktorzy audi nie widza samych plusow i wciaz produkuja AVANTA A4 na 16' feglach, skoro jest ladniejszy, mniej pali, lepiej sie trzyma w drodze, zawieszenie jest tak samo miekkie, w dodatku w polsce mamy z cala pewnoscia drogi na takie felgi 20' bym powiedzial . . To jest akurat standardowy rozmiar chcąc nie chcąc dostajesz takie koła :gwizdanie: jeśli nie decydujesz sie na oryginalne droższe felgi. Zobacz sobie na nowe B8 tam 18 cali wyglada jak 17ka w B5 :gwizdanie: Pozatym nie chcesz wstawiać większych felg to nie wstawiaj twoja wola bo komfort bo to tamto, kiedyś zmienisz zdanie jak pojedziesz na spot A4 i przejedziesz sie na takim kółku
fastest Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 ok niech bedzie ze mnie bola haha , zdanie twoje Dibo znam ok, rozumiem, jak juz napisalem nie ja jestem autorem zdania ze 17' jest idealnym rozwiazaniem miedzy komfortem a wygladem, kazdy glupek wie ze im nizszy profil tym twardszy samochod, zy wy sie z tym sprzeczacie dziwne !!! jestem ogolnie motocyklista, moj typu motocykla to sportowy, potocznie scigacz, tam sie liczy moc, i twarde zawieszenie, wybierajac ten motocykl nie oczekuje komfortu! mysle ze w tym przypadku jest podobie ale co niektorzy, mysla ze im wieksze do byle jakiego auta tym lepsze, nie zgadzam sie a kolega ponizej to chyba w zyciu nie mial oryginalnej instrukcji audi ! 16' w a4 to nie standard tylko norma przyjeta !!![br]Dopisany: 22 Maj 2009, 18:37_________________________________________________a majac pieniadze to mozesz z tego samochodu, ciagnik zrobic !
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 To nie jest jakaś tam norma tylko to jest najmniejeszy rozmiar oferowany w audi przy zakupie obecnie A4 z salonu, jak chcesz zobaczyć to http://www.audi.pl/modele/a4 i wybierz konfigurator, mało która wyjeżdża na 18kach w polsce bo cena za to jest kosmos Ale dobra mniejsza o to bo już temat robi sie oftop :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się