Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Awaria multitronica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. Jestem szczesliwym posiadaczem a4 2.0 benzynka z 2004 (model 2000-2004 ) z automatyczna skrzynia multitronic . Auto ma przekulane jakies 60 000. I chyba klops ze skrzynia. Wszyskie symbole biegow na wyswietlaczu migaja , wiec ponoc to jakas powazna usterka. Orietuje sie ktos co to moze byc i ile bedzie kosztowac ta przyjemnosc . Oraz gdzie wielkpolsce gdzie najlepiej opiekuja sie tymi skrzyniami ?

Opublikowano

dzieki Piechol :) wlasnie znalazlem ogloszenia regenarcji sterownika. Teraz tylko podjade podpiac sie pod kompa i oby to bylo to .Jestem ciekaw co poprawili w tych z 2004 i ile faktycznie mozna przekulac ta skrzynia bez wiekszych problemow . A mam jeszcze jedno pytanko . Czy w multitronikach wyeleminowano brak smarowania na "N". Pare razy zdarzylo mi sie wrzucic przypadkowo podczas jazdy na wysokich obrotach i teraz mam shizke ze cos sie przez to moglo pospyac;/ pozdrawiam i dzieki na info

Opublikowano

Polecam firme Teomotors w WLKP. Wymieniałem u nich olej w moim multitronicu. (teomotors.pl)

Opublikowano

Sprzęgło poprawionego multi ma 7 zamiast 6 lamelek. Oprócz tego dodano przełożenie sport oraz funkcję tiptronic.

Jeśli chodzi o smarowanie - z tego co zdążyłem sobie przyswoić - nie ma go jedynie w pozycji Parking - dlatego niezalecane jest przełączanie się na ten tryb podczas krótkich postojów np. w trakcie jazdy w mieście (=trzymać spokojnie nogę na hamulcu). Dlatego też nie bałbym się przypadkowego przełączenia na N... Sam zastanawiam się czy skrzynię może "zaboleć" wyłaczenie zapłonu gdy drążek znajduje się w pozycji innej niz P (zdażyło mi się kilka razy :confused4:)

Jeśli chodzi o problem który opisałeś - skrzynia a raczej jej sterownik przechodzi w tryb awaryjny i tak to się właśnie objawia (mruganie PRND). Aby dowiedzieć się co dokładnie padło - musisz podpiąć się VAG-iem do sterownika i sprawdzić opisy błędów...

GL

Opublikowano

Jesli chodzi o multitronica to kazda naprawa jest cholernie droga.

Nie proponuje Ci sie bawic w regeneracje sterowanika bo to na dlugo nie wystarczy. Dziwne ze to sie stalo przy 60.000 km - wymieniles przy tym przebiegu olej ?

W polsce jest tylko jeden serwis ktory robi dobrze skrzynie i na prawde sie na tym zna. Jest to serwis w Nadarzynie. Jak bedziesz chcial to pisz na priva to podesle Ci nr tel - warto czasami przedzwonic i pogadac - nie proponuje robic samemu diagnozy skrzyni automatycznej - bo pozniej moze to pociagnac za soba duzo wieksze koszty,

Po pierwsze to trzeba spuscic olej i zobaczyc czy nie ma tam opilkow metalu !!!!!!!

Opublikowano

Poddałem sterownik regeneracji. Przejechałem jakieś 300 km i wszystko śmiga jak należy. Licze na to że nie będę żałował zaoszczędzonej kasy na nowy sterownik .Ten z tego co wiem kosztuje 3,5-4 tys. Ogólnie facet daje gwarancje na 1 rok. I ponoc tyle dwie osoby w kraju to robią.

Opublikowano

Poddałem sterownik regeneracji. Przejechałem jakieś 300 km i wszystko śmiga jak należy. Licze na to że nie będę żałował zaoszczędzonej kasy na nowy sterownik .Ten z tego co wiem kosztuje 3,5-4 tys. Ogólnie facet daje gwarancje na 1 rok. I ponoc tyle dwie osoby w kraju to robią.

Podaj w takim razie namiary na tę osobę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...