Gość tom3k Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 witam. Jestem szczesliwym posiadaczem a4 2.0 benzynka z 2004 (model 2000-2004 ) z automatyczna skrzynia multitronic . Auto ma przekulane jakies 60 000. I chyba klops ze skrzynia. Wszyskie symbole biegow na wyswietlaczu migaja , wiec ponoc to jakas powazna usterka. Orietuje sie ktos co to moze byc i ile bedzie kosztowac ta przyjemnosc . Oraz gdzie wielkpolsce gdzie najlepiej opiekuja sie tymi skrzyniami ?
Piechol Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 to raczej sterownik skrzyni, ale dziwne, że po takim przebiegu w "poprawionej" skrzyni... :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t32323.0.html;highlight=multitronic+miga http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t53159.0.html;highlight=multitronic+miga
Gość tom3k Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 dzieki Piechol wlasnie znalazlem ogloszenia regenarcji sterownika. Teraz tylko podjade podpiac sie pod kompa i oby to bylo to .Jestem ciekaw co poprawili w tych z 2004 i ile faktycznie mozna przekulac ta skrzynia bez wiekszych problemow . A mam jeszcze jedno pytanko . Czy w multitronikach wyeleminowano brak smarowania na "N". Pare razy zdarzylo mi sie wrzucic przypadkowo podczas jazdy na wysokich obrotach i teraz mam shizke ze cos sie przez to moglo pospyac;/ pozdrawiam i dzieki na info
Deszcz Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Polecam firme Teomotors w WLKP. Wymieniałem u nich olej w moim multitronicu. (teomotors.pl)
Bart-S Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Sprzęgło poprawionego multi ma 7 zamiast 6 lamelek. Oprócz tego dodano przełożenie sport oraz funkcję tiptronic. Jeśli chodzi o smarowanie - z tego co zdążyłem sobie przyswoić - nie ma go jedynie w pozycji Parking - dlatego niezalecane jest przełączanie się na ten tryb podczas krótkich postojów np. w trakcie jazdy w mieście (=trzymać spokojnie nogę na hamulcu). Dlatego też nie bałbym się przypadkowego przełączenia na N... Sam zastanawiam się czy skrzynię może "zaboleć" wyłaczenie zapłonu gdy drążek znajduje się w pozycji innej niz P (zdażyło mi się kilka razy ) Jeśli chodzi o problem który opisałeś - skrzynia a raczej jej sterownik przechodzi w tryb awaryjny i tak to się właśnie objawia (mruganie PRND). Aby dowiedzieć się co dokładnie padło - musisz podpiąć się VAG-iem do sterownika i sprawdzić opisy błędów... GL
Oskaro Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Jesli chodzi o multitronica to kazda naprawa jest cholernie droga. Nie proponuje Ci sie bawic w regeneracje sterowanika bo to na dlugo nie wystarczy. Dziwne ze to sie stalo przy 60.000 km - wymieniles przy tym przebiegu olej ? W polsce jest tylko jeden serwis ktory robi dobrze skrzynie i na prawde sie na tym zna. Jest to serwis w Nadarzynie. Jak bedziesz chcial to pisz na priva to podesle Ci nr tel - warto czasami przedzwonic i pogadac - nie proponuje robic samemu diagnozy skrzyni automatycznej - bo pozniej moze to pociagnac za soba duzo wieksze koszty, Po pierwsze to trzeba spuscic olej i zobaczyc czy nie ma tam opilkow metalu !!!!!!!
Gość tom3k Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Poddałem sterownik regeneracji. Przejechałem jakieś 300 km i wszystko śmiga jak należy. Licze na to że nie będę żałował zaoszczędzonej kasy na nowy sterownik .Ten z tego co wiem kosztuje 3,5-4 tys. Ogólnie facet daje gwarancje na 1 rok. I ponoc tyle dwie osoby w kraju to robią.
Oskaro Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Poddałem sterownik regeneracji. Przejechałem jakieś 300 km i wszystko śmiga jak należy. Licze na to że nie będę żałował zaoszczędzonej kasy na nowy sterownik .Ten z tego co wiem kosztuje 3,5-4 tys. Ogólnie facet daje gwarancje na 1 rok. I ponoc tyle dwie osoby w kraju to robią. Podaj w takim razie namiary na tę osobę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się