erni2114 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 witam wszystkich !! jestem nowy na forum i takze niedawno jakies 3 tyg wczesniej zakupilem audi a4 19 tdi niby 110 km . Mam klopot mianowicie na zimnym silniku kopci powyrzej 2 tys obrotów a jak juz sie zagrzje to nic !! co moge z tym zrobic i czy to w czyms przeszkadza . prosze o pomoc i gdzie na bloku umie zobaczyc jaki ten muj silnik jest 110 czy 90 km
yaboo Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 na osłonie rozrządu masz wklejkę tam jest symbol silnika albo w bagażniku wnęka koła zapasowego wklejka z kodami wyposażenia
erni2114 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 czy jest ktos ?? kto moze mi pomuc w tym temacie !!!!
_Solar_ Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 czy jest ktos ?? kto moze mi pomuc w tym temacie !!!! najszybciej i najsprawniej powinna Ci pomóc opcja wpisz swój temat "" Dymi na zimnym silniku "" lub podobne opcje i tam na pewno znajdziesz kupę odpowiedzi jak byś nie rozpatrzył problemu to pisz dalej w wątku
vikis4 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 witam wszystkich !! jestem nowy na forum i takze niedawno jakies 3 tyg wczesniej zakupilem audi a4 19 tdi niby 110 km . Mam klopot mianowicie na zimnym silniku kopci powyrzej 2 tys obrotów a jak juz sie zagrzje to nic !! co moge z tym zrobic i czy to w czyms przeszkadza . prosze o pomoc i gdzie na bloku umie zobaczyc jaki ten muj silnik jest 110 czy 90 km Sprawdz czy autko ma katalizator,często jest tak,że po jego wycięciu na zimno lubi sobie przykopcić....
_Solar_ Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 witam wszystkich !! jestem nowy na forum i takze niedawno jakies 3 tyg wczesniej zakupilem audi a4 19 tdi niby 110 km . Mam klopot mianowicie na zimnym silniku kopci powyrzej 2 tys obrotów a jak juz sie zagrzje to nic !! co moge z tym zrobic i czy to w czyms przeszkadza . prosze o pomoc i gdzie na bloku umie zobaczyc jaki ten muj silnik jest 110 czy 90 km Sprawdz czy autko ma katalizator,często jest tak,że po jego wycięciu na zimno lubi sobie przykopcić.... na pewno ma jeśli nikt go wczesniej nie wypruł
erni2114 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 katalizator jest !! czy jest ktos w stanie mi napisac co powiniem najpierw sprawdzic bo jakis mlody mechanik powiedzial ze tym mam sie nie przejmowac ale ja nie lubie jak jest za mna czarno ( wstyd)
_Solar_ Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 może masz jakąś dziurę w dolocie i dlatego tak Ci kopci
karbonek Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Ale błędy walisz ort. Sprawdziłeś czy bebechy kata są w puszcze czy nie, czy tylko stwierdziłeś że masz kata bo jest pucha?
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 no to zapodaj VAGa i sprawdz w jakim stanie są wtryski
Wihajster Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 jak sprawdzić VGA wtryski?? zrób logi 013... PS: jak nie radzisz sobie z ortografią to zmien przeglądarkę lub masz opcje na forum "sprawdz ortografie" bo widze,że ostrzeżenie nic nie dało
erni2114 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam 013 link http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e4dea7d94dcc69c.html[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 08:50_________________________________________________tylko nie wiem czy dobrze zrobiłem tego log[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 08:52_________________________________________________.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 19:57_________________________________________________ostatnio zauważyłem że na zagrzanym silniku na 4000 tez kopci
erni2114 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 czasami kopci na przyspieszaniu juz byłem u masy mechaników i każdy sie wypowiedział że jest ok ale mnie te kopcenie wk.......
plochy Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Mistrzu przejrzyj wszystkie gumowe węże - kolega niech gazuje a ty sprawdzaj czy nei masz przedmuchów - najczęstrzym przypadkiem są pęknięcia któregoś z przewodów gumowych (do turbiny, od turbiny, na górze silnika od filtrów - no i jest jeden od dołu - od intercoolera do turbiny). W drugiej kolejności ustawienia kątów wtrysku (tlko u dobrego mecha), potem podupadająca turbina Jeśli masz pewność, że nie ma przedmuchów a kąty są dobre- zostaw - twój silnik ma już swoje lata i będzie dymił - chyba że zrobisz remont. Pamiętaj, że kazdy zimny turbo diesel na zupełnie zimnym silniku ma prawo puścić dyma i zazwyczaj to robi (oby dym był ciemny ). A tk wogóle to na zimnym silniku nie wariuj - bo to turbo diesel - poczytaj przykazania TDI od naszych kolegów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się