biedruch Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 witam, potrzebuję wymienić termostat w 2.5 AFB, powiedzcie dużo z tym roboty/trudne? Ew. jak, którędy? Lepiej jechać do serwisu? [nie mechanik jestem] Bo co do samego termostatu to ori..jak rozumiem :biggrin: P.S. jeśli temat był poruszany - usuńcie, ja nie znalazłem..
maki1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Też chciałem zadać to pytanie. Gdzie znajduje się termostat w AKN 2,5 V6 TDI? i czy poradzę sobie sam z wymianą ?
Jarek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 w szukaczce wpiszcie 'termostat' a tam jest tego troche powodzenia www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7920&highlight=termostat
maki1000 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 w szukaczce wpiszcie 'termostat' a tam jest tego trochepowodzenia www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7920&highlight=termostat Dzięki wielkie. Nie mogłem tego znaleźć a naprawde szukałem ! A ile koszyuje taka wymiana w warsztacie? Średnio? Bo nie ma nic o cenie. Chodzi mi o samą robotę !
biedruch Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Ja też dzięki.. nie znalazłem a było.. :redface: no ale info i tak niepocieszające, ciekawe ile mechanior weźmie za wymianę.. :confused:
Gość zdeniu Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 ciekawe ile mechanior weźmie za wymianę.. na to zna odpowiedź tylko mechanik który to będzie robił :twisted:
wowo Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Nie daj się zrobić w balona. Termostat wymienisz bez ruszania rozrządu. Roboty jest od groma. Ja wyrobiłem się w około 6h
biedruch Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2007 6h no pieknie:D "nie trzeba ruszać rozrządu" - rzekłbym - marna pociecha.. za termostat zapłacę +- 70 za robotę fachowiec weźmie +-200:P pytanie czy warto jeździć z niedogrzanym 72-76C silnikiem. chyba nie...
maki1000 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 6h no pieknie:D "nie trzeba ruszać rozrządu" - rzekłbym - marna pociecha.. za termostat zapłacę +- 70 za robotę fachowiec weźmie +-200:P pytanie czy warto jeździć z niedogrzanym 72-76C silnikiem. chyba nie... Kuźwa też muszę wymienić dzisiaj jadę się zapytać ile mnie skroji Sprawdzałem na klimatroniku i na kodzie 49 mam 76 stopni C ,a na kodzie 51 mam 90C. Acha a na liczniku wskazówka jeszcze ani raz mi nie doszła do 90C
wowo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 To że ja dłubałem to 6h nie znaczy, że wy nie zrobicie tego szybciej ważne jest iż wymanę przeprowadza się bez ruszania rozrządu - trzeba lekko paseczek nagiąć i będzie git.
Gość Goodspit Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 6h To coś ty robił tyle czasu Ja miałem taki przypadek że niemiec lał do chłodzenia wodę i pełno kamienia było więc płukanie ukłądu robiłem, przy okazji też wymieniałem paski wieloklinowe i cała robota zajęła ok 4h :exclaim: :exclaim: :exclaim: Robliśmy we dwuch z kolegą, on już o tym miał pojęcie ale z tym płukaniem się trochę bawiliśmy. A wprawiony mechanior to i w godzinę powienien się wyrobić na luzie.
pre_pl Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 To coś ty robił tyle czasu widzisz inny silnik ? Przecież 2.5 od 1.9 trochę się różni, no nie ?
wowo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Robota robocie też nie równa. Kilka wkrętów, pifko w towarzystwie i jakoś miło czas płynął.
Gość Goodspit Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 widzisz inny silnik ? Przecież 2.5 od 1.9 trochę się różni, no nie ? No tak, sorki, nie przyuważyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się