NanYeo Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Witam. Problem jest taki że samochód różnie przyspiesza, raz lepiej raz gorzej, zwłaszcza na zimnym silniku jest gorzej. Czasami w miare równo ciągnie a czasami przy 4 tys wyraznie słabnie i dostaje kopa tak kolo 6 tys. Na gazie i na benzynie jest tak samo. Wiem ze vagiem cisnienia ładowania sie nie sprawdzi, ale czy pokaże te wszystkie zaworki itp, od turbiny? i jakie powinno być to cisnienie bo niebawem bede chciał sprawdzić. Podczas przyspieszania słychać metaliczne poklepywanie, chyba to kat którego też już sam nie wiem czy wycinać czy nie bo różne są opinie, niektórzy pisza ze chodzi jak polonez a inni że nie ma różnicy, że turbo zacznie oddychać a znowu inni że bedzie miało za wysokie obroty. Wiec jak to jest z tym wycięciem kata? może niech ktoś się wypowie na ten temat kto już jeździ dłuższy czas bez kata i jaki ma to wpływ na turbine.
Dev Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 metaliczne klepanie moze byc oznaka zuzycia lancucha rozrzadu lub popychaczy przy takim roczniku jak w Twoim aucie trzeba juz przyjrzec sie turbinie w AEB nie sprawdzisz doładowania Vag-iem trzeba montowa dodatkowy wskaznik Vag-iem sprawdzisz działanie N75, cisnienie doładowania powinno byc na poziomie 0.55-0.6 bar-a kata musisz sprawdzic czy nie jest zapchany, jak chcesz to go wyrzuc, turbo odetchnie i nie musisz martwic sie o to ze za mocno sie rozkręci, od tego jest WG podpinałes Vag-a? co wyszło?
NanYeo Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 poklepywanie wyraznie dochodzi spod samochodu, turbina była wymieniana (tak mówił poprzedni właściciel) jutro może uda mi się podłączyć pod vaga to napisze co wyszło. [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 17:05_________________________________________________i dzieki za informacje [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 17:05_________________________________________________Właśnie wróciłem od kolesia który zajmuje sie układami wydechowymi. Mówił że całe bebechy katalizatora się rozsypały po układzie wydechowym i to tak brzęczy, do tego jakaś złączka puszcza.
Dev Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 wiec wysyp kata jak go zdejmiesz moze uda Ci sie zobaczyc w jakim stanie jest klapa od WG
NanYeo Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 A co z sondą lambda? jak wywale kata to bedzie wiecej palil?
fend18 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 A co z sondą lambda? jak wywale kata to bedzie wiecej palil? nie
Dev Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 zwiekszony apetyt na paliwo po wywaleniu katalizatora wykazuja auta z dwiema sondami lambda czyli nie masz sie czym martwic a w Twoim przypadku auto bedzie palilo minimalnie mniej i bedzie sie lepiej ''zbierac'' na drodze
NanYeo Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 no i faktycznie lepiej się zbiera Dzisiaj w obudowe od kata wsadzili mi rurke, wymienili plecionke i jakąs uszczelke. Auto dużo ciszej chodzi, ma teraz taki fajny pomruk i stało się bardziej dynamiczne. Ale nadal przy 4 tyś jakby minimalnie słabnie. To na bank N75, albo DV albo WG a vagiem da się sprawdzic tylko N75 tak?[br]Dopisany: 21 Maj 2009, 19:00_________________________________________________Dzisiaj sprawdziłem prędkość maksymalną cale 150 na benzynie i 165 na lpg.
Dev Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 straszna padaczka z prędkoscią mój przy kompletnie rozp..... turbiinie smigał 200 km/h
Buba Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Vagiem sprawdzisz czy nie jest uszkodzony elektronicznie (test elementow wykonawczych czy jakos tak). Powinien cykac jak ktos tu kiedys pisal. U mnie bylo to samo. Test zrobilem, bledu brak, cykal a i tak bylo 0.2bara. Podmienilem N75 i 0.5 Tylko podmianka powie prawde predkosc to faktycznie kupa ale cos czuje ze w twoim przypadku na nowym N75 sie nie skonczy :gwizdanie:
wesz82 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Vagiem sprawdzisz czy nie jest uszkodzony elektronicznie (test elementow wykonawczych czy jakos tak). Powinien cykac jak ktos tu kiedys pisal. U mnie bylo to samo. Test zrobilem, bledu brak, cykal a i tak bylo 0.2bara. Podmienilem N75 i 0.5 Tylko podmianka powie prawde predkosc to faktycznie kupa ale cos czuje ze w twoim przypadku na nowym N75 sie nie skonczy :gwizdanie: Dokładnie zdaje się że silnik jest już zdrowo zajeżdżony
NanYeo Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 kurcze to juz sam nie wiem czy robić i pakować pieniądze czy sprzedać. A tyle już w niego włożyłem... ;([br]Dopisany: 23 Maj 2009, 20:06_________________________________________________To żeśta mnie pocieszyli....
Buba Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Sprawdz wszystkie przewody od dolotu. Dokladnie!!! Zmierz doladowanie. Sprawdz DV. Przepływka. Sonda. Wyjmij dmuchawe i sprawdz WG. Te rzeczy mozesz zrobic sam praktycznie bez ponoszenia kosztow. Wszystko jest opisane szczegolowo na forum. Wywal kata. Jak to nie pomorze to bedziesz sie martwil. I bedziemy myslec co dalej.
NanYeo Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 Kata już nie mam, przepływka ma niecały rok wiec chyba odpada. Ciezko u mnie z wolnym czasem ale jak bede go miał to postaram się posprawdzac to wszystko samemu. [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 20:52_________________________________________________i nie poddam się tak szybko, szkoda sprzedawać.
Dev Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 zacznij od cisnienia doładowania u Ciebie prawdopodobnie nie ma juz klapy od WG
domjenick Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 nie poddam się tak szybko, szkoda sprzedawać. pewnie,ze tak-rob go sam-wiecej przyjemnosci,kiedy bedzie jezdzic normalnie...szkoda sprzedac...jak go zrobisz,wtedy bedzie jeszcze trudniej...
wesz82 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 kurcze to juz sam nie wiem czy robić i pakować pieniądze czy sprzedać. A tyle już w niego włożyłem... ;([br]Dopisany: 23 Maj 2009, 20:06_________________________________________________To żeśta mnie pocieszyli.... Spokojnie zrób porządną diagnostykę żebyś wiedział na czym stoisz,później będziesz się zastanawiał co zrobisz z autkiem
NanYeo Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ok. Sprawa wygląda tak: WG i DV szlak trafił, N75 elektronicznie sprawny ale w prkaktyce to nie wiadomo no i turbina nadaje się na szrot. [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 15:48_________________________________________________czyli jakies 2 kola [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 15:49_________________________________________________czym grozi jazda z uszkodzoną turbiną?
Buba Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 skad wiesz ze turbina padla? moze wystarczy WG zmienic i bedzie gralo. DV ok 140. N75 znalazlem kolesia ktory za 150zl oryginaly sprzedaje (wersja z koncowka F a nie C) i daje rok gwarancji. WG to nie pamietam ale kiedys byl temat o tym i chyba jakies 300zl ale nie wiem na 100%. A turbo sie poci czy nie?
NanYeo Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 Mechanik mówił ze turbina jest uszkodzona i sypie opiłkami. Czy WG bedzie pasowalo od innego 1.8T AEB? [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:33_________________________________________________słyszał może ktoś o firmie OP turbo w Zgierzu kolo Łodzi?[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:35_________________________________________________Zna ktoś nr. katalogowe N75, DV, WG od mojego silnika? [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 09:39_________________________________________________DV znalazlem za 90 zl ale nie wiem czy bedzie pasowal http://www.allegro.pl/item662377989_zawor_upustowy_turbo_dv_audi_vw_seat_skoda_1_8t.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się