wypsiu Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Witam wszystkich mój kolega zakupił sobie A4 2,5 v6 z 2001 roku i ma taki problem,pojechał rano do pracy zgasił silnik i po pracy nie mógł odpalić silniczek kręcił a nie odpalał,ale po kilku próbach załapał,na drugi dzień rano już nie odpalił zadzwonił po mechanika odpowietrzyli układ paliwowy i po paru próbach odpaliła i jak zgasił już nie zapalił,mechanior stwierdził że to pompka w zbiorniku nie podaje paliwa więc ją wymienili i przy okazji przewód paliwowy bo był uszkodzony,ale po wymianie i odpowietrzeniu jest to samo pompka niby pompuje paliwo a auto nie może odpalić szukałem w wyszukiwarce ale nic ciekawego nie znalazłem może wy mi coś doradzicie dzięki i pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 trzeba sprawdzić czy przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika jest sprawny - jego brak przewodzenia prądu można łatwo rozpoznać - podczas przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie zapali się (wraz z pozostałymi) kontrolka świec żarowych - wtedy silnika nie uruchomimy bo sterownik silnika nie będzie zasilał elektrozaworów pompowtryskiwaczy - w tym przypadku Vag nie ujawni żadnego błędu bo sterownik bez zasilania nie jest go w stanie zapisać.
antonio Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 ale kolega ma problem w V6 a tam chyba nie ma PD powiem szczerze, że też słyszałem o takim przypadku bo znajomy też tak miał ale jemu tak się stało jak zgasił na CPNie, zatankował do FULLa i chciał odpalić - recepta nie najlepsza ale zapalił przy pomocy drugiego auta bo kręcił tyle aż potrzebował drugiego aku
vikis4 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Sprawdz zaworek na filtrze paliwa-częsta usterka
Sztomel Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 ale kolega ma problem w V6 a tam chyba nie ma PD faktycznie a ja zasugerowałem się oznaczeniem silnika w prefixie tematu.
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Chyba będzie to dotyczyło problemów w VP44 możliwe że elektrozawór nastawnika dawki chyba że poszło coś w sterowniku.
wypsiu Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 dzięki wszystkim za pomoc usterka została osunięta sterownik był uszkodzony,teraz wszystko gra i fura lata jak wściekła jeszcze raz dzięki
jacek1970 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 witam a gdzie ten sterownik sie znajduje bo mam ten sam problem z rana auto sie wkreca jezdi ok ale ciezko pali mam ten sam motor 2,5 v6 z gory dzieki [br]Dopisany: 21 Maj 2009, 17:38_________________________________________________a i jeszcze jedno prosze o pomoc a mianowicie strasznie mi skrzypi z przodu ze jezdzic nie idze amortyzatory i komplet zawieszenia byly wymieniane rok temu w niemczech auta nie zciaga nie puka nie stuka tylko skrzypi bylem u mechanika ale on stwierdzil ze do wymiany amortyzator na sluch bral jestem obecnie w niemczech a tu wjazd na kanal to kupa forsy moze ktos mial ten sam problem prosze o pomoc i z gory dzieki
lukasera Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Jeśli skrzypi, to na pewno jakaś guma na wahaczu. może nie mieć luzu,a i tak bedzie skrzypieć. było troche na ten temat, poczytaj na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się