Slawo80 Opublikowano 21 Lutego 2006 Opublikowano 21 Lutego 2006 Witam Wymieniał ktoś może drążek kierowniczy znajdujący się miedzy kolumną kierowniczą a prawym kołem (Od strony pasażera)? Mnie to właśnie czeka i zastanawiam się ile z tym roboty - słyszałem, że wystarczy zdjąć koło i powinno się dojść i bez problemu wymienić. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Nie chcę niczego rozwalić
Pikuś Opublikowano 21 Lutego 2006 Opublikowano 21 Lutego 2006 No za wiele roboty nie ma. Bedziesz mial dwie sruby przy drazku ktore musisz odkrecic po czym wyciagnac w dol przegub drazka kierowniczego. Pozniej zdejmujesz opaske zaciskowa z oslony i odsunac oslone i pozniej to juz tylko odkrecasz drazek.
Slawo80 Opublikowano 21 Lutego 2006 Autor Opublikowano 21 Lutego 2006 Dzięki wielkie Pocieszyłeś mnie A jak z dostępem przy odkręcaniu od listwy wychodzącej z kolumny ? To, że podkręcić trzeba na maxa w lewo to oczywiście jasne
Gość Grigorij0 Opublikowano 15 Marca 2006 Opublikowano 15 Marca 2006 Tylko że potem bedziesz i tak musiał robić geometrie, chyba że masz super dokładne oko, albo dobrze to zmierzysz.
Slawo80 Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Opublikowano 15 Marca 2006 Spoko Geometria to podstawa przy takich działaniach Ale dzięki, że o tym piszesz i ze nie chcesz abym za szybko oponki zjechał Jeszcze raz dzięki
dark79 Opublikowano 15 Marca 2006 Opublikowano 15 Marca 2006 raczej w tych autach to ciężko geomerie zminić od wyminay drążka, jakby co to tylko zbieżność możesz sprawdzić.
Slawo80 Opublikowano 15 Marca 2006 Autor Opublikowano 15 Marca 2006 Masz racje geometrzie w sensie kąt koła względem podłoża to ciężko zmienić bo w sumie to nie mam tam żadnych elementów którymi można to regulować. No a zbieżność to wiadoma sprawa że przy wymiamie drążka czy też nawet wahacza lepiej sobie sprawdzić zbieżność w końcu to nie majątek Dzęki za odpowiedź
Gość Grigorij0 Opublikowano 15 Marca 2006 Opublikowano 15 Marca 2006 Dla mnie geometria to wszystko co związane z ustawieniem koła względem drogi
Slawo80 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Opublikowano 29 Marca 2006 Wczoraj wymieniłem drążek i jest o niebo lepiej - jeszcze musze tylko sobie zbieżność dzisiaj ustawić
mrog Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Wczoraj wymieniłem drążek i jest o niebo lepiej - jeszcze musze tylko sobie zbieżność dzisiaj ustawić mam zamiar też wymienić drążki P i L możesz coś jeszcze podpowiedzieć, jak to zrobić szybko i sprawnie czy tak jak wyżej napisane to wszystko? PS. mam zamiar kupić drążki febi czy polecacie jakąś inną firme?
areckid Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 ... czy tak jak wyżej napisane to wszystko? PS. mam zamiar kupić drążki febi czy polecacie jakąś inną firme? Zrobisz sam, jak napisali koledzy powyzej, nie ma z tym trudnosci. policz liczbe obrotow kiedy bedziesz wykrecal drazki i tyle samo wkrec. Po calym zabiegu jedz ustawic zbieznosc Febi w relacji cena do jakosci jest ok, sztuka okolo 65-70zl takze mozesz wstawiac tej firmy, chyba, ze chcesz ori to smialo :smile:
bratpit Opublikowano 14 Lutego 2007 Opublikowano 14 Lutego 2007 Też musze wymienić bo na lewym odlazła całkiem guma zobaczyłem to wczoraj jak podnosłem auto na lewarku. Jakiej firmy są drążki jeszcze Febi - to wiem a np są też TRW ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się