bulk_1986 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Jak w temacie, które opony na 225/18/40 Cooper http://www.ogumienie.com/opona.aspx?oid=144715&ref=ceneo Kumho http://allegro.pl/item641295708_225_40r18_kumho_ecsta_spt_ku31_xl_92y_2008_rok.html
lesand Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Z tych, które podałeś według mnie drugie, ja polecam te: http://www.nexenshop.pl/sklep/product_info.php?products_id=120 mam takie w profilu 225/45/17
truckmaniac Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Nie wiem, co to jest ten Coopoer, ale Kumho Ecsta są OK. Miałem i nie mam zastrzeżeń
bulk_1986 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 No właśnie mało informacji na temat tych opon Cooper- z tego co wiem to USA i produkowane w Anglii. Tutaj w szwecji co drugie auto terenowe śmiga na oponach tej firmy Kumho Ecsta są OK. Miałem i nie mam zastrzeżeń A jak z ich żywotnością?
truckmaniac Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 W porządeczku. Tak wyglądaja po dwóch sezonach: http://www.allegro.pl/item637320032_piekne_felgi_z_oponami_chrysler_voyager_17.html Niestety brudne i kiepsko widać, ale zapewniam, że sa OK.
bulk_1986 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 Nie jest to ten sam model oponki ale chyba je łyknę OT Rozumiem ze jestes kierowcą czym jezdzisz??
truckmaniac Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Nie jest to ten sam model oponki ale chyba je łyknę OT Rozumiem ze jestes kierowcą czym jezdzisz?? Patrz podpis EOT
bulk_1986 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 Nie wiem - chyba Iveco Moj ojciec jezdzi na miedzynarodowce juz x lat i teraz jeździ nowa R500 a szefem jest maniak tuningu. Akurat moj ojciec ma tylko kabine obszyta skóra (fotele, podsufitka, łóżka i tylna ścianka) troche dodatkowych obrysówek itp ale jego szef w tamtym roku na Master Track w Opolu był drugi - Vice miss zlotu EDIT: Miał 3 miejsce zlotu...
truckmaniac Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Tak. Iveco Stralis. Zmienione mapy EDC, zmieniona turbina i parę innych "gadżetów". W sumie ok. 100 ogierów ponad fabryke. W truckach to jest fajne, że mają zawsze baaaardzo duzy zapas A co do tuningu, to tez bardzo lubię, ale nie kręcą mnie trucki w stylu "oddam do firmy, zapłacę i mam". Lubię sam robić. Czasem wychodzi lepiej, czasem gorzej, ale wiem, że to tylko i wyłącznie moja robota (ewentualnie moich kolegów). W zeszłym roku na Zlocie, na próbie przyspieszenia (taka zmodyfikowana "ćwiartka" dla trucków) byłem trzeci z ponad 150 aut :gwizdanie:
bulk_1986 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 On raczej bawi sie w modyfikacje optyczne itp., skory, obrysówki, nagłosnienie, wydech, wszystkie kola w chromie ciekawie sie prezentuje
soolek Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 A ja jeżdżę na Nexen w 18' i jak na razie nie mam zastrzeżeń.
leon29sj Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 a ja bym Cie namawiał na dunlopki...jeżdżę już tyle czasu i na prawdę dają radę... i cena ok..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się