Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik FIS dla wersji bez FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy koledzy po strachu. Forum jest ok ale zbyt wielu jest pesymistycznie nastawionych do przeróbek (czasami nawet przydatnych) w naszych furkach.

Koszty:

- licznik z FIS 160 pln - pamiętajcie o zasadzie, że z kostkami niebieskimi i zielonymi od 1998 roku.

- manetka 70 pln potrzebna tylko prawa do regulacji FIS są na allegro - zasada podstawowa sprawdzać numer katalogowy by pasowała do zegarów z FIS

- wrzuciłem sobie ramki chrom - 70 pln na 6 zegarów - efekt super

- no i najważniejsze!!!

NIE BAć SIę IMMO!!!!!! To tylko kwestia zgrania oprogramowania !!! Samochód palił po 5 godzinach roboczych!!! Mam ori radio concert CD podpięty jest wiec pod FIS-a i wszystko gra. Pokażę niedługo efekt końcowy dziś odbieram autko. Napewno nie będzie opisu roboty bo to w końcu talent wykonawcy ale wiem że miał komputer, VAG, rozpiskę pinów i troche chęci dziś jest 3 dzień jego pracy a pracuje wieczorami po 3-4 godzinki wiec efektywny czas pracy to ok 10 godzin.

Pozdrawiam i polecam wymianę zegarów na FIS!!!

Opublikowano

Kolego i jak udalo sie wszystko pochwal sie fotami :a4fan:

Opublikowano

NIE BAć SIę IMMO!!!!!! To tylko kwestia zgrania oprogramowania !!! Samochód palił po 5 godzinach roboczych!!! Mam ori radio concert CD podpięty jest wiec pod FIS-a i wszystko gra. Pokażę niedługo efekt końcowy dziś odbieram autko. Napewno nie będzie opisu roboty bo to w końcu talent wykonawcy ale wiem że miał komputer, VAG, rozpiskę pinów i troche chęci dziś jest 3 dzień jego pracy a pracuje wieczorami po 3-4 godzinki wiec efektywny czas pracy to ok 10 godzin.

Pozdrawiam i polecam wymianę zegarów na FIS!!!

gościu, ja mam podobny problem tylko ja mam zegary z FIS (A4 2000r z navi w wyświetlaczu) a wyświetlacz na środku mi padł (same kropki/kreski) ledwo co widać, chciałem kupić licznik ale mój elektryk poweidział mi że musi być taki sam numer jak starego i zapał mi trochę ostygł, jak możesz podaj namiar na tego twojego fachmena chetnie skokrzystam. :quattro:

Opublikowano

Też podłączę się do tematu z prośbą o namiar na tego fachowca.Ja już jeżdzę od roku z padniętym licznikiem.Chyba w 2000 roku do A4 zakładali wadliwe zegary,bo już chyba poznałem 15-stą osobę,która ma tego typu problemy. Powinni firmę JAEGER za to :bicz:

Opublikowano

A robisz z tym czy doradzasz ????

Opublikowano

Więc przedstawię Ci mój problem.Jeśli byłbyś w stanie mi coś doradzić byłoby super.Mój problem jest następujący : Mam licznik JAEGER z Audi A4 1,9 TDI 2000r.Nr licznika 8D0920930.Już na 99% wiem,że uszkodzony jest w nim procesor (podobno MOTOROLII HC08).Licznik działa tylko jak samochód się dobrze nagrzeje-jak jest zimny to nie działa zarówno podświetlenie jak i wskazówki.Jak słońce mocno świeci to licznik zaczyna mrugać bardzo szybko ( po przejechaniu 2-3km) i dość szybko zaczyna chodzić poprawnie.W zimie wogóle nie chciał ruszyć-chyba ,że bardzo mocno zagrzałem samochód.Chciałbym jeszcze zapytać czy opłaca się wymiana takiego procesora czy nie lepiej kupić jakiś używany licznik na allegro ?? Problem w tym,że przy wymianie licznika na inny trzeba byłoby zgrać ze starego licznika pamięć imobilaizera (który jest w liczniku) i wgrać do nowo wstawionego licznika ( problem w tym,że podobno da się to tylko zrobić do idealnie takiego samego) . Jaki byłby przybliżony koszt wymiany tego procesora lub założenie i odpowiednie zaprogramowanie nowego licznika ??? Dodam jeszcze,że niestety skaczące wskazówki uszkodzily też wskaźnik tzn połamały jakieś plastikowe bolce oporowe wewnątrz obrotomierza i wskazówka sobie goni dookoła osi.Co bardziej się opłaca - naprawić to czy kupić inny licznik i próbować kodować immo ???? Może byłbyś w stanie podjąć się jego naprawienia ( mieszkam całkiem niedalego ).

Opublikowano

kobra7, ja też mam problem a mianowicie chcę założyć do mojej B6 zegary z kolorowym FISem i zastanawiam się czy będą pasować bez problemu czy trzeba coś rezać :question:

Opublikowano
Więc przedstawię Ci mój problem.Jeśli byłbyś w stanie mi coś doradzić byłoby super.Mój problem jest następujący : Mam licznik JAEGER z Audi A4 1,9 TDI 2000r.Nr licznika 8D0920930.Już na 99% wiem,że uszkodzony jest w nim procesor (podobno MOTOROLII HC08).Licznik działa tylko jak samochód się dobrze nagrzeje-jak jest zimny to nie działa zarówno podświetlenie jak i wskazówki.Jak słońce mocno świeci to licznik zaczyna mrugać bardzo szybko ( po przejechaniu 2-3km) i dość szybko zaczyna chodzić poprawnie.W zimie wogóle nie chciał ruszyć-chyba ,że bardzo mocno zagrzałem samochód.Chciałbym jeszcze zapytać czy opłaca się wymiana takiego procesora czy nie lepiej kupić jakiś używany licznik na allegro ?? Problem w tym,że przy wymianie licznika na inny trzeba byłoby zgrać ze starego licznika pamięć imobilaizera (który jest w liczniku) i wgrać do nowo wstawionego licznika ( problem w tym,że podobno da się to tylko zrobić do idealnie takiego samego) . Jaki byłby przybliżony koszt wymiany tego procesora lub założenie i odpowiednie zaprogramowanie nowego licznika ??? Dodam jeszcze,że niestety skaczące wskazówki uszkodzily też wskaźnik tzn połamały jakieś plastikowe bolce oporowe wewnątrz obrotomierza i wskazówka sobie goni dookoła osi.Co bardziej się opłaca - naprawić to czy kupić inny licznik i próbować kodować immo ???? Może byłbyś w stanie podjąć się jego naprawienia ( mieszkam całkiem niedalego ).

i ja też kawałek od ciebie, mój problem jest podobny tylko bez tego drgania wskazówek, kobra7 daj namiar, wszyscy podjedziemy :biggrin: :quattro:

Opublikowano
Więc przedstawię Ci mój problem.Jeśli byłbyś w stanie mi coś doradzić byłoby super.Mój problem jest następujący : Mam licznik JAEGER z Audi A4 1,9 TDI 2000r.Nr licznika 8D0920930.Już na 99% wiem,że uszkodzony jest w nim procesor (podobno MOTOROLII HC08).Licznik działa tylko jak samochód się dobrze nagrzeje-jak jest zimny to nie działa zarówno podświetlenie jak i wskazówki.Jak słońce mocno świeci to licznik zaczyna mrugać bardzo szybko ( po przejechaniu 2-3km) i dość szybko zaczyna chodzić poprawnie.W zimie wogóle nie chciał ruszyć-chyba ,że bardzo mocno zagrzałem samochód.Chciałbym jeszcze zapytać czy opłaca się wymiana takiego procesora czy nie lepiej kupić jakiś używany licznik na allegro ?? Problem w tym,że przy wymianie licznika na inny trzeba byłoby zgrać ze starego licznika pamięć imobilaizera (który jest w liczniku) i wgrać do nowo wstawionego licznika ( problem w tym,że podobno da się to tylko zrobić do idealnie takiego samego) . Jaki byłby przybliżony koszt wymiany tego procesora lub założenie i odpowiednie zaprogramowanie nowego licznika ??? Dodam jeszcze,że niestety skaczące wskazówki uszkodzily też wskaźnik tzn połamały jakieś plastikowe bolce oporowe wewnątrz obrotomierza i wskazówka sobie goni dookoła osi.Co bardziej się opłaca - naprawić to czy kupić inny licznik i próbować kodować immo ???? Może byłbyś w stanie podjąć się jego naprawienia ( mieszkam całkiem niedalego ).

Ostatnio właśnie wymieniałem taki licznik jak Twój, bo klientowi rano nawet nie odpalał, mam kontakt z gościem co mi załatwia zegary (nowe) tylko nie zawsze ma odrazu taki typ jak potrzebuje. Jeżeli mam taki sam typ to nie trzeba wymieniać transporderów w kluczykach i wtedy koszt jest niższy. Dodam w profilu numer telefonu do siebie to jak coś to dzwońcie.

Opublikowano

A dużo kosztują te nowe zegary do mojego samochodu ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...