SoMeS Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Witam Mam (wydaje mi się) mały problem z klimatyzacją... W piątek byłem nabić i sprawdzić szczelność. Po włączeniu okazało się że nie mam czujnika ciśnienia klimatyzacji (zmieniałem chłodnice i nie przełożyłem ) Dzisiaj kupiłem nowy ten czujnik niestety climatronic dalej nie daje zimna Wentylator z klimatyzacji się nie załącza. Czynnik jest nic nie uciekło.. Błędy na vagu jakie mi pokazało to 00792 i 00797. Czy ktoś mógłby zasugerować co jeszcze mogę zrobić? Z góry dziękuje za pomoc
SoMeS Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 błędy usuwałem ale wracały... Problem został rozwiązany... Okazało się że zły czujnik był :gwizdanie: Klima chłodzi można zamknąć :JC_fan:
turbobastard Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 mam ten sam blad, co kolega ,,00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground'' ale chce byc pewien co do wlasciwej czesci jaka musze szukac, mowicie o czujniku (sensor) a blad dotyczy przelacznika (switch) czyli to czego szukam to jest fachowo w ksiazce nazwane wylacznik wysokocisnieniowy urzadzenia klimatyzujacego i sprzegla elektromagnetycznego czy wylacznik niskocisnieniowy obiegu czynnika chlodniczego sa dwa wylaczniki i nie wiem ktorego szukam? No i gdize tego szukac bo moze i rzeczywiscie cos przetarlo odskoczylo sie odlaczylo, chcialbym sprawdzic.
Obsession Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przyłączam się do tematu. Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia klimatyzacji? W Etce nie moge go znaleźć:/ Nie załącza mi klima i klimatronik pokazuje błąd: *czujnik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji * czujnik temp. zewnętrznej
SoMeS Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przyłączam się do tematu. Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia klimatyzacji? W Etce nie moge go znaleźć:/ Nie załącza mi klima i klimatronik pokazuje błąd: *czujnik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji * czujnik temp. zewnętrznej do chłodnicy z klimy idzie kabelek i wtyczka... to do czego ta wtyczka jest wpięta to ten właśnie czujnik na takim szerokim gwincie siedzi
turbobastard Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 przelacznik, nie czujnik, a i skad wiesz czy chodzi o wysokiego cisnienia a nie niskiego? bo sa dwa
Obsession Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 chyba do mnie.. a no masz rację - wyłącznik. A napisałem wysokiego ciśnienia bo taki mi wywala błąd na klimatroniku błąd: 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
turbobastard Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ja mam tylko slady jakiegokolwiek bledu tylko z vaga, wiec tak mam tu pytanie do kolegi obsession (zeby bylo wiadomo) jak doszedles do tego ze ten blad ci klimatronik pokazal? wiem gdzie na forum sa kody klimatronika, raz sie tym bawilem ale co jedynie moglem zrobic to sprawdzac wartosc kazdego kanalu, tak wlasnie tam czytam ten temat tez, czy to bedzie kanal 1 ? Wartosc z kanalu 1 bledy dtc jakakolwiek wartosc tam wyskoczyc sprawdzic ja w tych dtc ustep ponizej? Dobrze rozumuje?
Obsession Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Dobrze rozumujesz Mi na kanale 1 wyświetlają się 4 błędy...
turbobastard Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a mi na 1 nie wyskakuje zaden (00.0) a na vagu wyskakuje, czy to nie dziwne?
Obsession Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 hmm no dziwne.. klimatronik nie ma połączenia z resztą? ale chyba VAG czyta błędy przez klimatronik czy się mylę?
turbobastard Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 niech mi ktos wkoncu powie o jaki wylacznik tu choidzi wysokiego czy niskiego cisnienia 00792 - A/C Pressure Switch (F129) ktos to musi wiedziec, klima dalej nie smiga a ja nie wiem za jaka czescia konkretnie sie rozgladac
Obsession Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 no ja już zaczynam wątpić.. nikt nie miał takiego problemu? czy forum śpi?
turbobastard Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 szukam na anglojezycznych forach i typki mowia ze przy wymianie tego rpzelacznika trzeba na nowo napuszczac gazu, to prawda? Dalej nie wiem gdzie on jest, ten przelacznik, heh http://www.allegro.pl/item1014251445_czujnik_cisnienia_klimatyzacji_audi_a4_a6_a8.html czy tego wlasnie szukam?[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 00:11_________________________________________________czy moze mi ktos powiedziec jaki jest numer czesci tego ''czujnika'' ? Zapytalem jednego goscia co sprzedaje czesci z audiowek o ten czujnik i oto co mi odpisal ze ma dwa: fujikoki fj2, 8d0959482b, tpd302qadg-2 i fujikoki fj2, 8d0 959 482a, tdp 302qadg1
Obsession Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Ja u siebie mam 8A0959483AA. Zamówiłem, wymienię i zobaczymy czy pomoże... ----------------------------------------------------------------------------- Wymieniłem ten czujnik i klima dalej się nie załącza U mnie ten problem pojawił się po wymianie sprężarki klimatyzacji. Wymieniana była w zimę więc wtedy i tak się nie załączała. Możliwe, że coś źle lub nie podłączyl przy sprężarce?
Maniek78 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja u siebie mam 8A0959483AA. Zamówiłem, wymienię i zobaczymy czy pomoże... ----------------------------------------------------------------------------- Wymieniłem ten czujnik i klima dalej się nie załącza U mnie ten problem pojawił się po wymianie sprężarki klimatyzacji. Wymieniana była w zimę więc wtedy i tak się nie załączała. Możliwe, że coś źle lub nie podłączyl przy sprężarce? a gdzie sie znajduje ten czujnik niskiego cisnienia ?
Obsession Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Już wiem. Czujnik niskiego ciśnienia to jest ten na jednym z dwóch przewodów wychodzących z podszybia. Mechanik stwierdził, że przyczyna mojego problemu tkwi w czymś przy sprężarce klimy, Jutro się dowiem o co chodzi i czy chłodzi
adadur Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Co do błędu ,,00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground'' kiedy jest SPORADYCZNY czyli kima powinna się załączać i rozłączać (najprawdopodobniej wentylator się nie kręci) to jest taka uwaga: Błąd może się pojawiać i znikać - najlepiej go namierzać kiedy silnik pracuje na biegu jalowym (najlepiej jak się rozgrzewa). Dlatego na jałowym że w chłodnicy klimatyzacji wówczas znacząco rośnie temp aż osiąga alarmową wartość przez co presostat (czujnik F129) rozłącza i załącza cykllicznie klimę w zależności od osiąganej temperatury. Temperatura rośnie z uwagi że nie kreci się wentylator klimy i brakuje schładzania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się