Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana przedniego łożyska


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czeka mnie wymiana przedniego łożyska, mam więc jedno pytanko czy w tym modelu obędzie się bez prasy? bo z tego co widzę to przednie łożysko jest wkręcane na 4 śruby, więc z wymianą nie powinno być problemu

Opublikowano

Jest tak jak myślisz :)

Opublikowano

mareczek13 jak będziesz wymieniał to zrób fotki i wrzuć na forum - napewno się kiedyś przydadzą

Opublikowano

No to jeśli chodzi o przód to już wiemy co i jak...

A jak sprawa wygląda z tyłem w B6 AWX??

Mam maksymalnie padnięte łożysko w poniedziałek jadę do McGywera coby to wymienił.

Kazał mi kupić tylko sam zbytnio nie wiedział jakie czy z piastą czy bez. (

Byłem w sklepie specjalizującym sie w Audi, VW i koleś mi woła 375 pln i ze tam jest z piastą,

po drodze miałem jeszcze jeden sklep który również ma części tylko do Audi i VW i tam mi facet mówi ze samo łożysko,

ze tak mu niby pokazuje etka a za samo łożysko to w porównaniu z piastą były groszowe sprawy.

Więc jak jest naprawdę z piasta wraz z łożyskiem czy samo łożysko, bo po co wymieniać coś co nie musi być wymienione czyt. piasta

Hmm?? :mysli:

Opublikowano

tak na tył do B6 FWD idą łożyska z piastą.

035c857326b68165med.jpg

Opublikowano

To ciekawe co mówicie, bo u mnie z przodu bez prasy nie obeszło się, a robił to zaufany i doświadczony mechanik.

Opublikowano

To ciekawe co mówicie, bo u mnie z przodu bez prasy nie obeszło się, a robił to zaufany i doświadczony mechanik.

masz rację - sprawdziłem należy zaprasować łożysko

Opublikowano

Witam:) Niestety mam ostatnio chyba podobny problem. Nie wiem co to moze byc, ale da sie slyszec takie lekkie dudnienie z kol, glownie przy zakretach. Ostatnio zmienialem opony, wiec z poczatku myslalem ze to od tego. Bylem ostatnio u mechanika i mowil ze chyba lozysko. Sprawdzalem wg jego zalecen, czyli skrecajac w prawo powinno byc slychac bardziej, a w lewo mniej. Mniej wiecej sie zgadza. Czyli najprawdopodobniej mam padniete lozysko z przodu. A teraz pytanie. Mam B6 i tam niby ida takie lozyska z piata (albo jakas obudowa). Cena jest troche kosmiczna, wiec nie da sie przypadkiem w stara obudowe wcisnac lozyska z B5 ??? z gory dzieki za pomoc :)

Opublikowano

Nie kombinuj tam gdzie się nie da. Łożysko trzeba zmienić na dedykowane do B6 - jest zupełnie inne niż w B5. Sam tego nie zrobisz, bo trzeba łożysko wyciskać prasą. Czy cena kosmiczna? Bez przesady.

Opublikowano

Tak pytam zeby sie upewnic, czy przypadkiem nie roznia sie tylko ta obudowa. No cena w porownaniu z tym z B5 nie jest za ciekawa. Wychodzi 2 x drozej. Cala wymiana 2 lozysk moze szarpnac z 600 zl. Dzieki za pomoc :)

Opublikowano

Ale to żadna filozofia dla mechanika zajmuącego się podwoziem. Z pewnością ma prasę (to nic skomplikowanego) i wyciśnie ci stare łożysko, a wciśnie nowe. No i potem oczywiście przykręci czterema śrubami. To co jest na zdjęciu, to właśnie takie łozysko jak ma być. Do B6 i B7.

Opublikowano

Hmm skasowali mnie 370zl za wymiane lozyska.290 lozysko i 80 wymiana....

Opublikowano

Za samo lozysko placilem 290zl

Opublikowano

Podana cena jest przedstawiona przez warsztat.Co do marzy to nie mam wiedzy.

Opublikowano

Ja będe na dniach robił łożysko w przednim kole. Za łożysko SKF VKBA 3536 z Intercarsu zapłaciłem 187zł a wymiana wyjdzie 100zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...