Buba Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Pytanie za 100pkt. Co moze dawac takie objawy: Objaw 1: Stoje na swiatłach i nagle obroty zaczynaja szalec. Z tendencja do spadania. Objaw 2: Podczas jazdy nagle auto przestaje reagowac na gaz (pierwszy raz zdarzylo sie to podczas wyprzedzania kolumny tirow, w polowie auto poprostu przestalo jechac ), wciskam sprzeglo i tak samo jak w pkt 1. Wrzucam bieg i dopiero po chwili delikatnie przyspiesza szarpiac. Wylaczam silnik i odpalam i dziala normalnie. Bledy VAG: czujnik temperatury cieczy chlodzacej ale wydaje mi sie ze nie ma zwiazku przyczynowo-skutkowego. Na benzynie i gazie jest tak samo. Dobra flaszke stawiam bo brak mi pomyslow
waldi198 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 ja bym sprawadzil przeplywomierz bo mialem podobne obiawy jak mi padl!
Buba Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Opublikowano 30 Maja 2009 Z opisu wyglada jak notlauf A co to konkretnie znaczy? szukalem w necie ale jakos nikt nie napisal co to jest. Najbardziej mnie przerazila wypowiedz ze to objaw PSJ, czyli piz*owaty Styl Jazdy (kierownice sie blokuja od wolnej jazdy) wniosek z wszystkich wypowiedzi byl taki ze moze byc wszystko albo auto tak ma poprostu i ze wystepuje to w dieslach i benzynach.
fend18 Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Z opisu wyglada jak notlauf A co to konkretnie znaczy? szukalem w necie ale jakos nikt nie napisal co to jest. Najbardziej mnie przerazila wypowiedz ze to objaw PSJ, czyli piz*owaty Styl Jazdy (kierownice sie blokuja od wolnej jazdy) wniosek z wszystkich wypowiedzi byl taki ze moze byc wszystko albo auto tak ma poprostu i ze wystepuje to w dieslach i benzynach. jakie kierownice? w k03 nie ma kierownic, notlauf to przeladowanie i ecu wpada w tryb awaryjny, zrob logi przeplywki, podlacz wskaznik doladowania sprawdz sonde to podstawy zeby cokolwiek wiecej powiedziec bo przyczyn moze byc mnostwo.
Buba Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 no i o to mi chodzilo bo nie wiedzialem z czym to wogole kojarzyc i od czego zaczac szukanie przyczyny [br]Dopisany: 30 Maj 2009, 18:56_________________________________________________ Zerknijcie i ocencie. DV wiem ze mam do wymiany. Niedawno zalozony TIP do seryjnego filtra
arek87 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 temp silnika 99C- zdeka za dużo jak dla mnie, pozatym niech ktoś się wypowie nt sondy lambda
Gornano Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 temp. za wysoka , czujnik napewno do wymiany być może termostat też przepływka podaje jak trzeba sonda idzie na bogato więc ok wrzuć jeszzce wartości wyuczone sondy grupa 8 lub 9
Buba Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 A przeplywka nie powinna pokazywac w granicach 150g? Grupe 8 i 9 statyczne czy dynamiczne? Czujnik do wymiany bo na vagu czasami pokazuje blad
mateogda Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 A przeplywka nie powinna pokazywac w granicach 150g? Na pewno nie w serii. Grupe 8 i 9 statyczne czy dynamiczne? Wystarczy statycznie.
Buba Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 Logi 8 i 9 Dzisiaj jezdzilem z kompem. Sytuacja sie powtorzyla. Na uruchomionym silniku nie wyskoczyl zaden blad. Zgasilem i wywalilo 16514- Oxygen (lambda) Sensor B1 S1 Malfunction in Circuit P0130 - 35 - 1- ---Intermittent Wyswietlil sie raz i juz go nie ma. Pozniej podczas jazdy znowu zaczal swirowac. Chcialem logi zrobic, zatrzymalem sie, odpalilem kompa ruszylem a silnik zaczal normalnie pracowac... Coraz czesciej sie to zdarza. Po odpaleniu gdy zaczyna swirowac to zauwazylem ze przepustnica sama sobie pracuje. Wysiadlem z auta, patrze a jakby auto samo sobie gazu dodawalo. I kopci z rury... Masakra Poczekam moze ktos cos wymysli a pozniej jakiegos mechaniora trzeba szukac...
Gornano Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zrób jeszcze raz logi taj jak masz wyżej w exelu. Te są nieczytelne. Powinny być 4 kolumny dla każdej grupy a ty masz bóg wie ile. Błąd który Ci się wyświetlił tyczy się obwodu sondy lambda i jest to błąd sporadyczny/przerywany, dlatego raz jedzie dobrze a raz nie. na poćżatek najprościej będzie Ci sprawdzić wiązke kabli która idzie od sondy, być może jest jakaś przerwa (sprawdź dokładnie). kopci? na jaki kolor? najprawdopodobniej jest to wina złego stosunku paliwo/powietrze który jest regulowany m.in przez sonde. Powodzenia
Buba Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 Logi poprawione. Kopcil chyba jakos na szaro. Nie byl to niebieski ani bialy.
Gornano Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Z tego co tu widać to wszystko jest Dobrze by było jak byś powtórzył logi w momencie jak auto będzie kuleć bo pewnie jak robiłeś te logi to wszystko było ok. Przede wszystkim spawdź obwód sondy. Jak pojawi ci sie blad to nie kasuj tylko zrob pare kółek i wtedy zrób logi.
Buba Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 wlasnie wczoraj chcialem zrobic ale zanim zdazylem podpiac kompa to wszystko wrocilo do normy :wallbash:
szogun0 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 A ja widzę, że sonda jest do wymiany, nie ma wystarczających zmian napięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się