Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przydałaby się grupa 000, i reszta logów w BS.

Co do powyższych:

suszarka potrzebuje mocnego buta w podłodze :evil:

no i na 3 cylindrze... korekcja dawki... (być może wtryskiwacz)

Opublikowano

Nie jest zle. Zrob jeszcze BS.

Opublikowano
Przydałaby się grupa 000, i reszta logów w BS.

Co do powyższych:

suszarka potrzebuje mocnego buta w podłodze

no i na 3 cylindrze... korekcja dawki... (być może wtryskiwacz)

Dzięki wielkie za radę :) Co do BS to będzie problem bo tam wejść nie moge :( Kupiłem VAGa na Allegro za około 60zł. i nie ma w nim tej opcji. Ale pomysle gdzie te logi zrobić. Jak będe je już mial to napewno je tu umieszcze.

Mam jeszcze pytanie co do przepływki. Z moich analiz(wiedzę czerpałem z naszego forum) wnioskuje że chyba nie działa zbyt poprawnie. Choć mogę się mylić bo dopiero zaczynam się w to bawić i moja wiedza jest strasznie okrojona. Proszę o jakieś wypowiedzi na ten temat. Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Jaka wersja vag-com?

Opublikowano

Jaka wersja vag-com?

widać,że nie zarejestrowana wiec dlatego BS nie zrobi :wink4:

Opublikowano

adago daj na pw to ci pomoge w tym bs , a co do przepływki to jest na granicy przeczyscic ja i powinno byc dobrze , moze filtr powietrza czas wymienic

Opublikowano

O ASO lepiej nie mów. Kiedyś za diagnostykę skroili mnie na 150 zł za 10 min ich pracy ;( Łapałem wtedy notlaufa.

Opublikowano

Co do Imm to wg mnie nie jest źle ponieważ turbo w pewnym momencie słabo pompuje to i Imm słabo mierzy... obroty od ok. 2400 do ok. 3000 turbina dmucha poniżej zadanych. Nie jest to aż tak dużo ale jest.

VAG niezarejestrowany to i nie ma grup 000 i BS :wink4:

Opublikowano
Co do Imm to wg mnie nie jest źle ponieważ turbo w pewnym momencie słabo pompuje to i Imm słabo mierzy... obroty od ok. 2400 do ok. 3000 turbina dmucha poniżej zadanych. Nie jest to aż tak dużo ale jest.

Jeśli faktycznie jest tak jak mówisz to zaczynam się zastanawiać co jest nie tak z tą turbiną bo cztery miesiące temu była czyszczona ale czyszczona dlatego że po pięciu miesiącach po jej kompletnym remoncie zapiekły się kierownice i łapałem notlauf. W warsztacie gdzie ją czyścili a wcześniej regenerowali powiedzieli że jak na pięć miesięcy pracy to strasznie się zasyfiła i coś muszę mieć nie tak z silnikiem. Czy powodem mógł być wadliwie pracujący N75? Po czyszczeniu turbiny czyściłem też N75 według przepisu z naszego forum.

Opublikowano

n75 w tym motorze sie nie psuje mit mechanikow wciaż trwa :polew:[br]Dopisany: 31 Maj 2009, 16:07_________________________________________________zrob poprawnie logi , wszystkie pojedynczo bo probkowanie jest za male w tych co tu dałeś , i najlepiej na 4 biegu jak by dalo rade

Opublikowano

Co do N75 to tak mi powiedzieli w ASO jak mi kierownice staneły w turbince dlatego go czyściłem. Czy mieli racje to nie wiem. Wiem że teraz działa tylko czy całkiem poprawnie?

Co do logów to postaram się je zrobić jak najszybciej łacznie z BS :>

Opublikowano

Co do N75 to tak mi powiedzieli w ASO jak mi kierownice staneły w turbince dlatego go czyściłem. Czy mieli racje to nie wiem. Wiem że teraz działa tylko czy całkiem poprawnie?

Co do logów to postaram się je zrobić jak najszybciej łacznie z BS :>

i wzieli za to 150 pln i bzdur Ci naopowiadali boże gdzie to ASO, kiedys fajnie ktos napisał na tym forum i go zacytuje ze prawdopodobieństwo padniecia n75(turbinki ze zmienna geometrią VNT ) jest takie jak wygrana glówna w totolotka :>
Opublikowano
Co do Imm to wg mnie nie jest źle ponieważ turbo w pewnym momencie słabo pompuje to i Imm słabo mierzy... obroty od ok. 2400 do ok. 3000 turbina dmucha poniżej zadanych. Nie jest to aż tak dużo ale jest.

Jeśli faktycznie jest tak jak mówisz to zaczynam się zastanawiać co jest nie tak z tą turbiną bo cztery miesiące temu była czyszczona ale czyszczona dlatego że po pięciu miesiącach po jej kompletnym remoncie zapiekły się kierownice i łapałem notlauf. W warsztacie gdzie ją czyścili a wcześniej regenerowali powiedzieli że jak na pięć miesięcy pracy to strasznie się zasyfiła i coś muszę mieć nie tak z silnikiem. Czy powodem mógł być wadliwie pracujący N75? Po czyszczeniu turbiny czyściłem też N75 według przepisu z naszego forum.

zasyfia się czymś... kolega Spanky kiedyś pisał: zrób 5 pojedyńczych prób grupy 011 dyn. (może być na 3-biegu, ale robione pojedyńczo) i wrzuć tutaj pierwszy i piąty wynik.

:)

Opublikowano
Co do Imm to wg mnie nie jest źle ponieważ turbo w pewnym momencie słabo pompuje to i Imm słabo mierzy... obroty od ok. 2400 do ok. 3000 turbina dmucha poniżej zadanych. Nie jest to aż tak dużo ale jest.

Jeśli faktycznie jest tak jak mówisz to zaczynam się zastanawiać co jest nie tak z tą turbiną bo cztery miesiące temu była czyszczona ale czyszczona dlatego że po pięciu miesiącach po jej kompletnym remoncie zapiekły się kierownice i łapałem notlauf. W warsztacie gdzie ją czyścili a wcześniej regenerowali powiedzieli że jak na pięć miesięcy pracy to strasznie się zasyfiła i coś muszę mieć nie tak z silnikiem. Czy powodem mógł być wadliwie pracujący N75? Po czyszczeniu turbiny czyściłem też N75 według przepisu z naszego forum.

albo masz za lekka noge albo uklad wtryskwoy juz kuleje ...

Opublikowano

Pewnie i masz racje ale wtedy jeszcze bylem zupełnie zielony i nie trafiłem tutaj. A wizyta w ASO była aktem desperacji bo już sam nie wiedziałem co robić gdy każdy mechanior gada ci co innego. Pół auta bym musiał wymienić jak bym słuchał każdego z nich.[br]Dopisany: 31 Maj 2009, 21:06_________________________________________________

albo masz za lekka noge albo uklad wtryskwoy juz kuleje ...

To całkiem prawdopodobne dlatego mam zamiar się temu bliżej przyjrzeć. Zwłaszcza że tylko handlarz z komisu wie ile faktycznie motorek ma najechane.

Opublikowano

albo masz za lekka noge albo uklad wtryskwoy juz kuleje...

To całkiem prawdopodobne...

no to cegła na gaz i heja :evil:

zrób te 5 logów grupy 011 dyn. i pokaż nam[br]Dopisany: 31 Maj 2009, 21:30_________________________________________________PSJ - http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t76195.0.html;highlight=psj

Opublikowano

PSJ to ja raczej nie stosuje :) To mój pierwszy diesel i brakuje mi wkręcania autka na wysokie obroty wiec i teraz staram się trzymać jakieś przyzwoite. Dzisiaj wytargałem wtryski i jutro będą sprawdzane i ewentualnie regulowane. Zobaczymy co powie mechanik(specjalista) od tych spraw.

Co do logów 011 zrobie tak jak mówicie jak tylko uporam sie z tymi wtryskami. Pozdro i dzieki wielkie za rady :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...