kranik66 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Witam szanownych fachowców Mam do Was ogromną prośbę o pomoc. Zacznę od początku,po zmianie rozrządu w mojej wszystko było ok! Ale po jakimś czasie zaczeła odpalać jak jej się podobało po dłuszym kręceniu odpaliła, później było przez jakiś czas dobrze aż do ostatniej niedzieli.... po dłuszej trasie(przed i w trakcie trasy było w porządku)zgasiłem silnik aby zatankować ,po tankowaniu wchodzę do auta i co? I kicha kręcę i kręcę i nie już nie odpaliła Z holowałem ja do mechanika.W poniedziałek po podpieciu kompa wykasowaniu kilku błędów auto nadal nie odpaliło.Sprawdził w filtrze paliwa i tam nie było paliwa.Myślę sobie pompa.... .Ale we sobote dzwoni i wie co jest przyczyną,podobno to jakiś elektro-zawór. I tu pytanie do Was ,czy na pewno to ten zawór ,i jaki zawór i ile może kosztować? Z góry Dziękuje za pomoc! pozdrawiam miłośników
Musashi Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 po pierwsze czy ustawiony został właściwie kąt wtrysku po wymianie paska? po drugie, jakie to były błedy?
kranik66 Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 Mechanik twierdz,że kąt wtrysku jest dobrze ustawiony,a jak zapytałem o błędy to powiedział,że ''to były nie groźne błędy....'' cały czas twierdzi,że to wina tego zaworu! Nie chciałbym wymieniać i wyrzucać siana w błoto! A tak wogóle to jakie wartości musi mieć kąt wtrysku? niech sprawdzi mi to przymnie a ni wydziwia mi jakieś farmazony...
Wihajster Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Mechanik twierdz,że kąt wtrysku jest dobrze ustawiony,a jak zapytałem o błędy to powiedział,że ''to były nie groźne błędy....'' cały czas twierdzi,że to wina tego zaworu! Nie chciałbym wymieniać i wyrzucać siana w błoto! A tak wogóle to jakie wartości musi mieć kąt wtrysku? niech sprawdzi mi to przymnie a ni wydziwia mi jakieś farmazony... 49-51
odzim Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 moze byc ten zawor , niech kupi i zalozy jak nie to ,to co cie to obchodzi przeciez to on chcial to wymienic , kat wtrysku tu nie bedzie miał nic do rzeczy przeciez napisał ze w filtrze paliwa nie ma , to kąt nawet idealnie ustawiony nic nie zmieni jak furmanka ON nie dostanie
kranik66 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 moze byc ten zawor , niech kupi i zalozy jak nie to ,to co cie to obchodzi przeciez to on chcial to wymienic , kat wtrysku tu nie bedzie miał nic do rzeczy przeciez napisał ze w filtrze paliwa nie ma , to kąt nawet idealnie ustawiony nic nie zmieni jak furmanka ON nie dostanie No w sumie masz rację! on twierdzi,że ten zawór wymontował i przeczyścił podobno sie zawiesil , auto odpaliło ale ,po któreś próbie auto już nie odpaliło! [br]Dopisany: 31 Maj 2009, 20:41_________________________________________________Witam!Wczoraj odebrałem auto i odpala bez problemu.Mechanik wymienił ''czujnik odcięcia paliwa w układzie wtryskowym'' i jest ok!
mech15 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 ''czujnik odcięcia paliwa w układzie wtryskowym'' to jest ten elektrozawór na pompie??
tacim Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Moze obok tematu ale mam ten sam silnik czy jak zmieniałeś rozrząd to pompę wody też i co jeszcze ?
kranik66 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2009 Pasek,pompę wody,napinacz i rolkę prowadzącą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się