poziek Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Gdzie w województwie śląskim można zrobić dobry chiptuning. Pozdro a czytałeś kilka ostatnich stron tego wątku ? czy pytasz na pałe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A ja w temacie TDI całym sercem polecam firme CompSport, za jakość ich usług ręczę głową Na pewno nie pojade do firmy, ktora nie raczy odpowiedziec na zadane pytanie w e-mailu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A ja w temacie TDI całym sercem polecam firme CompSport, za jakość ich usług ręczę głową Na pewno nie pojade do firmy, ktora nie raczy odpowiedziec na zadane pytanie w e-mailu Rusz głową...takich maili od dzieci neostrady oni dostają setki dziennie... Zamiast czekać na odpowiedź na maila weź telefon, odżałuj kilka euro i zadzwoń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Mozliwe, ale od tego jest support zeby odpowiadac nawet jezeli mieliby dostac 100000 e-maili. Na telefon nie zaluje, dla mnie firmy nie szanujace klienta to firmy nie istniejace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Mozliwe, ale od tego jest support zeby odpowiadac nawet jezeli mieliby dostac 100000 e-maili. Na telefon nie zaluje, dla mnie firmy nie szanujace klienta to firmy nie istniejace Masz strasznie glupie podejscie,jak by miali odpisywac na kazdego maila to by nie mieli czasu robic aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Na telefon nie zaluje, dla mnie firmy nie szanujace klienta to firmy nie istniejace Szanują...bo zajmują się robieniem autek klientów a nie odpowiadaniem na maile. Prawda jest taka, że jak jesteś konkretnie zainteresowany to dzwonisz i oczekujesz konkretów a nie stukasz w klawisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Moze i mam, ale skoro podaja e-mail kontaktowy to niech moze napisza jeszcze na jakiego rodzaju e-maile odpowiadaja a na jakie nie. Panowie, bez przesady. Ja jako konsument mam sobie prawo dowolnie wybrac firmy, u ktorych kupuje, zamawiam czy place. Jezeli z komunikacja miedzy stronami sa problemy juz na samym poczatku do jak sie to ma skonczyc? To nie ja jestem dla nich tylko oni dla nas, ja rownie dobrze moge talary u kogos innego zostawic. Koniec O.T. tu maja byc podoawani dobrzy chiptunerzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Koniec O.T. tu maja byc podoawani dobrzy chiptunerzy Tutaj są podawani dobrzy cziptunerzy a w szczególności compsport to jeden z najlepszych tunerów w PL od dieseli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Niestety musze przyznać tu trochę racji dla Muskel1 Napisałem do wielu firm, w tym compsport nie raczyli tylko oni odpowedzieć. Później dzwoniłem i rozmowa była dość specyficzna tak jak bym był intruzem przynajmniej takie miałem wrażenie. Wiem że znają się na dieslach ale nie zwalnia to od dobrego traktowania klienta. Ogólnie mimo to polecam ten zakład, znam osobiście jedno tdi z ich programem i śmiga wyśmienicie, a na miejscu kolega był obsłużony w pełni profi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmink Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Dla ludzi z Wałbrzycha i okolic: www.tdi-chiptuning.pl www.tuneforce.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Dla ludzi z Wałbrzycha i okolic: www.tdi-chiptuning.pl www.tuneforce.pl CO TO JEST ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Mam pytanie wiecie może kiedy Rogal bedzie miał hamownie 4x4. Próbuje się dodzwonic od dwóch dni ale puki co marnie mi to idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Jezeli z komunikacja miedzy stronami sa problemy juz na samym poczatku do jak sie to ma skonczyc? Idąc tym tokiem myślenia firma krzak wgrywająca gotowce będzie O.K., bo szybko odpisze na e-mail? :doh1: Sugeruj się referencjami, bo one są zawsze najcenniejsze. Chyba, że dzwoniłeś i zostałeś olany - na to nie ma usprawiedliwienia. Niestety, jak ktoś czuje się za mocny to miewa lekceważące podejście - brak pokory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Kolego co to ma z pokora wspolnego? "Olany" zostalem nie otrzymujac odpowiedzi pisemnej, co jest dla mnie jednoznaczne z brakiem kompetencji w dziedzinie obslugi klienta oraz brakiem zainteresowania dochodami. Chyba, ze bedziemy teraz wazyli co ma wieksze znaczenie, umowa slowna czy w formie pisemnej? Bo jak tak to nie musze cie chyba informowac o skutkach prawnych wynikajacych z zawarcia umow w obu tych przypadkach. Nie bez powodu zadalem pytanie w tej a nie innej formie i nie dla tego bo mi zal paru € na telefon. Ja pytam tylko raz i nie prosze sie kilkakrotnie by ktos na mnie zarobil. Na szczescie rynek daje mozliwosci wyboru u kogo dokonamy wykonanie uslug, zlecen czy tez robienia zakupow. Kazdy ma inne kryteria wyboru i selekcji, to jest jedno z moich.[br]Dopisany: 24 Lipiec 2009, 01:42_________________________________________________ Niestety, jak ktoś czuje się za mocny to miewa lekceważące podejście - brak pokory To do mnie kierowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Ja pytam tylko raz i nie prosze sie kilkakrotnie by ktos na mnie zarobil. Na szczescie rynek daje mozliwosci wyboru u kogo dokonamy wykonanie uslug, zlecen czy tez robienia zakupow. Kazdy ma inne kryteria wyboru i selekcji, to jest jedno z moich. Napisz tu: [email protected] Myślę, że dzisiaj odpiszą. Nie piszą o nich na forach ale podobno zrobili najszybszego dizla w europie który na rzepakowym robi 8,59 na ćwiartkę. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Mam pytanie wiecie może kiedy Rogal bedzie miał hamownie 4x4. Próbuje się dodzwonic od dwóch dni ale puki co marnie mi to idzie po 10 sierpnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Muskel, tak z wysaka gadasz i nie zakumałeś tego? : Niestety, jak ktoś czuje się za mocny to miewa lekceważące podejście - brak pokory Mam na myśli usługodawców, którzy stosują różne kryteria wyboru i selekcji w zależności od tego z jakim konsumentem mają styczność i jakie wykazują zainteresowanie dochodami. Uff...ale to trudne A po polsku - zazwyczaj na początku każdy mocno walczy o klienta, a jak zarobi siano i wyrobi sobie markę to już różnie bywa. Co wcale nie znaczy że świadczy gorsze usługi. P.S. Bez urazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ludzie..... Dziennie mam kilka maili, kilkanascie zapytan na roznych forach, do tego srednio co 30min tel. Musze pracowac i z czegos zyc. Nie stac mnie na sekretarke a nawet jak to bym musial podzielic sie z nia "czarna magia" bo chyba nikt by nie chcial dzwoniac do firmy tuningowej rozmawiac z osoba ktora nie wie co to DPF.... Czasem po prostu zapominam komus odpowiedziec. Czasem nie odbieram tel bo akurat hamuje samochod i nawet go nie slysze. Ale jak ktos chce to zapyta sie jeszcze raz albo zadzwoni pozniej. Mysle ze osoby ktore dzwonia w konkretnym celu a nie popierdzielic o farmazonach to wiedza jak w takim biznesie jest. Jak ktos rezygnuje po pierwszej probie kontaktu...coz. Jego sprawa. Szczerze mowiac taki klient widac ze ma marne pojecie o temacie i tyle. To tak samo jak dzwonic do tartaku i miec pretensje ze nic w sluchawce nie slychac bo halas zaglusza..... Szybko ucinam rozmowe z klientami ktorzy na cene chipsa dostaja zadyszki i pytaja sie czemu tak drogo. Nie dyskutuje odpowiadam ze na allegro jest taniej i koncze rozmowe. Moj czas i klienta ktorego w danej chwili obsluguje jest z byt cenny by marnowac go na gadanie z ludzmi co nie wiedza co chca. A tak pozatym to tez prosze ew. przyszlych klientow by mieli swiadomosc ze jestesmy ludzmi, mamy rodziny i tel w niedziele o 19 celem zapytania czy lepiej taka turbine czy taka kupic jest lekko mowiac niestosowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ludzie..... Dziennie mam kilka maili, kilkanascie zapytan na roznych forach, do tego srednio co 30min tel. Musze pracowac i z czegos zyc. Nie stac mnie na sekretarke a nawet jak to bym musial podzielic sie z nia "czarna magia" bo chyba nikt by nie chcial dzwoniac do firmy tuningowej rozmawiac z osoba ktora nie wie co to DPF.... Czasem po prostu zapominam komus odpowiedziec. Czasem nie odbieram tel bo akurat hamuje samochod i nawet go nie slysze. Ale jak ktos chce to zapyta sie jeszcze raz albo zadzwoni pozniej. Mysle ze osoby ktore dzwonia w konkretnym celu a nie popierdzielic o farmazonach to wiedza jak w takim biznesie jest. Jak ktos rezygnuje po pierwszej probie kontaktu...coz. Jego sprawa. Szczerze mowiac taki klient widac ze ma marne pojecie o temacie i tyle. To tak samo jak dzwonic do tartaku i miec pretensje ze nic w sluchawce nie slychac bo halas zaglusza..... Szybko ucinam rozmowe z klientami ktorzy na cene chipsa dostaja zadyszki i pytaja sie czemu tak drogo. Nie dyskutuje odpowiadam ze na allegro jest taniej i koncze rozmowe. Moj czas i klienta ktorego w danej chwili obsluguje jest z byt cenny by marnowac go na gadanie z ludzmi co nie wiedza co chca. A tak pozatym to tez prosze ew. przyszlych klientow by mieli swiadomosc ze jestesmy ludzmi, mamy rodziny i tel w niedziele o 19 celem zapytania czy lepiej taka turbine czy taka kupic jest lekko mowiac niestosowny. Wszystko ladnie i pieknie kolego ale majac powazna firme jak CS z prezentacja internetowa i kilkoma placowkami na terenie kraju, nie wydaje mi sie zeby nie mieli osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami. Jezeli rzeczywiscie tak jest to mogli nie podawac adresu e-mail skoro i tak nie odpowiadaja. No chyba, ze przeoczylem wzmianke "Nie odpowiadamy na poczte elektroniczna" lub "Tylko kontakt telefoniczny" Nie kwestionuje i nie kwestionowalem tutaj umiejetnosci, czy tez fachowosci tunerow, jezeli mialbym watpliwosci co do rzetelnosci wykonywanych prac to napewno bym do nich nie napisal. Swoja droga to klient nie musi miec pojecia, bo to nie on na tym na chleb zarabia. To co klienta interesuje to jak, kiedy i za ile. Chyba ze Tobie sie przelewa i nigdy nie pytasz o cene ale z tego co piszesz to raczej nie, skoro nie stac Cie na sekretarke, czy kompetentna osobe udzielajaca odpowiedzi na nurtujace pytania. [br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 18:54_________________________________________________ Muskel, tak z wysaka gadasz i nie zakumałeś tego? : Niestety, jak ktoś czuje się za mocny to miewa lekceważące podejście - brak pokory Mam na myśli usługodawców, którzy stosują różne kryteria wyboru i selekcji w zależności od tego z jakim konsumentem mają styczność i jakie wykazują zainteresowanie dochodami. Uff...ale to trudne A po polsku - zazwyczaj na początku każdy mocno walczy o klienta, a jak zarobi siano i wyrobi sobie markę to już różnie bywa. Co wcale nie znaczy że świadczy gorsze usługi. P.S. Bez urazy Spoko Dla mnie mialo to znaczenie dwuznaczne wiec spytalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Dalszą dyskusję na ten idiotyczny temat uważam za niepotrzebną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się