kosiniak Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 pewnie ze nie to samo, czesto dynomet pokazuje lepiej niz obciazeniowka, w koncu stroisz auto na droge a nie dla rolek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Panowie czy ktoś odwiedzał http://www.gekocars.pl/ w Poznaniu? chodzi mi o diesla 2.5 150koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoytecD Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 wyślę Mariuszowi na GG to się ucieszy hyhyhy To moze jeszcze zapodam Ci na priv dane i nr konta bankowego, zeby Goodhope mial gdzie przelac stosowna kwote tytulem naleznego wynagrodzenia za positive PR?? :> Zapytaj Mariusza (zart) Rozmawiałem dziś z nim na gg, niestety na wstępie mój zapał opadł gdyż nie mają hamowni 4x4..:-(. Powiedział że za jakieś dwa miesiące pojawią się u nich dodatkowe rolki. Dałoby rade co prawda z dynomecie, ale to nie to samo przecież..w każdym razie dzięki za namiar.. Powiem Ci szczerze, ze jesli masz w zamysle zrobic sam program to naprawde Dynomet nie jest jakims abstrakcyjnym pomyslem (nie chodzi akurat wylacznie o goodhope.pl - gdziekolwiek), bo jak juz to w takim ujeciu moze stanowic jakis nagatyw raczej samemu tunerowi - poprostu dopieszczajac soft moze potrzebowac czesciej ruszac pupe z warsztatu. A zarzuty o rzekoma niedokladnosc itp. nie maja nawet z technicznego punktu widzenia stosownie zasadnej wartosci, bo jesli zachowasz procedure pomiaru, zapewnisz mozliwie porownywalne warunki atmosferyczne (wiatr w ujeciu oporow powietrza, "czysta" nawierzchnia vide trakcja), ten sam odcinek testowy i wprowadzisz dokladne dane (przelozenia, obwod kola, zrzut ze stacji meteo i najwazniejsze - _dokladna_ mase calkowita (auto + kierowca+pasazer + caly stuff i to zwazone, a nie "na oko") ) to wyniki beda odpowiednio powtarzalne i wiarygodne. Wytykana czasem gladkosc wykresow w tym wzgledzie nie jest sprawa kluczowa, to tez kwestia korekcji. Dynomet slabo sprawdza sie w przypadku kompleksowych modyfikacji, strojeniu rozrzadu, zaawansowanego upgrade`u sprzetowego, gdzie zawsze w wielu punktach mozna cos poprawic, a walczy sie o kazdego konika/niutka, itp.. Wtedy praca moze stac sie udreka - schemat: wyjedz - shamuj - wjedz, rozbierz - zloz, popraw program, wyjedz - shamuj - znowu wjedz... moze powtarzac sie wielokrotnie, az do momentu osiagniecia (albo nie) zamierzonego efektu. Natomiast jesli chodzi o wylacznie soft, to czemu nie? Ale uczynisz to, co uznasz za wlasciwie. Moze poczekasz na te brakujace rolki, a moze wybierzesz innego uslugodawce. Ja tylko przedstawilem swoj poglad, ponownie do niczego nie namawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 VoytecD daj już spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoytecD Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Ale to niezamierzenie - co wysylalem gotowego posta to nie widzialem go albo w calosci, albo wcale i tak sobie w kolko pisalem od nowa. Blad w skrypcie forum, czy moja przegladarka robi mi kuku? Sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salvex Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam Panowie, Pytanie Audi A4 AMB 1.8T Quattro wersja amerykańska, automat. Gdzie zawirusować moje maleństwo. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam Panowie, Pytanie Audi A4 AMB 1.8T Quattro wersja amerykańska, automat. Gdzie zawirusować moje maleństwo. Pozdrawiam. www.unitronic.pl www.tdi-tuning.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Panowie czy ktoś odwiedzał http://www.gekocars.pl/ w Poznaniu? chodzi mi o diesla 2.5 150koni Niedawno też o to samo pytałem - podobno wgrywają gotowce. Nie byłem jeszcze na rozmowie - myśle że ok maja będe chciał wgrać wirusa też, kontaktowałem się mejlowo i odpisali tylko żeby dać znać 3 dni wcześniej kiedy chcesz przyjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 www.tdi-tuning.pl prrrrrrrrrrroszzzzzzzę nie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 www.tdi-tuning.pl prrrrrrrrrrroszzzzzzzę nie .... czego znowu?????? byłem tam kilka dni temu, robili mi BM-kę 3 2.0D ja do Marka nic nie mam, a kto ma jego problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otto18 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Tak czytam cały wątek i w ogóle nie ma podanych kosztów chiptuningowania . Tak więc ile '' trzeba dać '' za podkręcenie 1.9 tdi 110 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Tak czytam cały wątek i w ogóle nie ma podanych kosztów chiptuningowania . Tak więc ile '' trzeba dać '' za podkręcenie 1.9 tdi 110 km? Ceny od 400zl za gotowe wsady sprzedawane na allegro do ok 1500zl za chipsa w znanej firmie w centrum kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otto18 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No a w takim Compsporcie ile by kosztował tuning 1.9 110 PS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 zadzwon zapytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otto18 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 zadzwon zapytaj Dzięki za wyczerpującą odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 do kazdego podchodza inaczej,zawsze mozna sie potargowac wiec nie ma co sie gniewac tylko trzeba zadzwonic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otto18 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 1500 zł mi powiedzieli w tym Compsporcie :gwizdanie: Nie za dużo ?? Naprawdę warto zapłacić więcej za znany warsztat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Warto, aczkolwiek Rogal jest tanszy niz reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 tutaj jest wykres przykładowego silnika 110 tdi, czy może mi ktoś powiedzieć czy ten wykres jest dobry czy nie ? czy nie jest on czasem zbyt "ostry" pytam bo chce mieć odniesienie do swojego w przyszłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Chciałem zapytać tak z czystej ciekawości, czy warto było by kupić coś takiego do mojego autka: http://moto.allegro.pl/item582987541_chiptuning_audi_a4_1_9_tdi_90_110km_obd_30km.html lub to: http://moto.allegro.pl/item584795055_audi_a3_a4_a6_tdi_chip_box_vag_30km_promo.html . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się