Dev Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Jak daleko stoi Aligator od Rogala? Jestem z opolskiego, więc do Warszawy kawałek mam i chciałbym wiedzieć, na ile "porządni" są w krokod... Aligatorze. jeden i drugi jest kumaty w ten temat czyli gdzie masz bliżej tam smigaj
adamos85 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 POLECAM Patryka z "COMPSportu" - bardzo fajny gość mojego AVF dlubnął na 165KM i 375Nm
Michas Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 ja robiłem u Aligatora 2.0tdi i muszę go pochwalić za bardzo profesjonalne podejście do sprawy....co prawda moc podniesiona została tylko do 170, chociaż dało się więcej ale tak chciałem , zresztą zawsze można podjechać i troszkę podkręcić autko... za niedługo wybieram się do Compot'ów na zrobienie 1.8T
poziek Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 ja robiłem u Aligatora 2.0tdi i muszę go pochwalić za bardzo profesjonalne podejście do sprawy....co prawda moc podniesiona została tylko do 170, chociaż dało się więcej ale tak chciałem , zresztą zawsze można podjechać i troszkę podkręcić autko... za niedługo wybieram się do Compot'ów na zrobienie 1.8T pochwal się co tam wyjdzie z tego 1.8T :cool1:
Michas Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 pochwalić się mogę...ale będę robił S3 1.8t BAM, nie a4 :gwizdanie: ... chociaż trochę to potrwa bo miałem ostatnio pare wydatków
Dev Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 moje AEB pokazało na rolkach 160kM po zmianie IC na większy :> po zmianie turbiny (hybryda K03 na K04) i wgraniu virusa wypluło 210kM i 320 Nm :gwizdanie: auto bardzo fajnie sie "zbiera" i mozna ładnie driftowac na rondach ale tylko na mokrej nawierzchi :polew:
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 moje AEB pokazało na rolkach 160kM po zmianie IC na większy :> po zmianie turbiny (hybryda K03 na K04) i wgraniu virusa wypluło 210kM i 320 Nm :gwizdanie: auto bardzo fajnie sie "zbiera" i mozna ładnie driftowac na rondach ale tylko na mokrej nawierzchi :polew: wykresik ?
Dev Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 wiedziałem że ktos bedzie uważał ze fantazjuję oczywiście zamieszcze wykres jak go znajde
poziek Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 wiedziałem że ktos bedzie uważał ze fantazjuję oczywiście zamieszcze wykres jak go znajde Za dużo widziałem :gwizdanie:
Dev Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 a tak na poważnie, Maha 3000 faktycznie wskazała takie parametry jak podałem wcześniej został zrobiony bardzo mocny program (strasznie nas korciło zeby zobaczyć co bedzie) ale to juz był kres turbiny która rozleciała sie jeszcze gdy auto było na rolkach przejechalismy na rolkach ok 200 km kilkakrotnie zmieniająć program do tego wypaliliśmy ok 40l Pb, temperatura w dolocie była już za wysoka mimo ze był dany wiekszy FMIC teraz czekamy na K04 z USA oraz na duzy FMIC z GB, jak wszystko przyjedzie zrobię zdjęcia z montażu tego całego bałaganu no i oczywiście zamieszcze wykres w chwili obecnej auto jeżdzi na std K03 przy 185kM i 262Nm
poziek Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 185kM i 262Nm no i to są juz normalne wartości Na prawdziwej K04-15 z USA można dojść do 230KM bez obaw o stan turbawy.
ra-v Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Panowie a kogo polecicie w woj. lubelskim zeby bezpiecznie wspomógł moje seryjne 150kucy (zagazowane) w quattro ? Gadałem z jednym gosciem ktory zaspiewał mi 700zl za wgranie gotowca na 180KM ale straszył ze przy ciagłym pałowaniu zatrze mi sie lancuch łaczący wałki wiec w sumie uczciwie mnie ostrzegał Co wiecie w tym temacie?
ra-v Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 wawa wiadomo bylaby najlepsza ale zniecheca mnie ta odleglosc, ktora w nieszczesliwym obrocie tuningu trzeba przemierzyc wiele razy dajcie namiar na kogos blizej, choc raczej hamowni 4x4 tu nie znajde
Dev Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 najbliżej chyba bedzie Wa-wa (nie masz daleko) www.tdi-tuning.pl
ra-v Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 ten link prowadzi do masters tuning a reklamuja sie ze maja tez swojego czlowieka w lublinie http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_lublin.htm
Dev Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 to wal tam , faktycznie nie sprawdziłem
poziek Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 ten link prowadzi do masters tuning a reklamuja sie ze maja tez swojego czlowieka w lublinie http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_lublin.htm mają takiego jednego speca w Lublinie. Nawet jest u nas na forum i zwie się: CTV zagadaj
ra-v Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kolege ctv odnalazlem po waszej dyskusji na temat tuningu 1.8t ale myslalem ze macie jeszcze namiary na jakies inne warsztaty No nic dobrze ze ktokolwiek jest w tej mojej Polsce B ;( Rozeznam temat i mam nadzieje ze kiedys sie bede mogl sie pochwalic jakims wykresem
poziek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 kolege ctv odnalazlem po waszej dyskusji na temat tuningu 1.8t ale myslalem ze macie jeszcze namiary na jakies inne warsztaty No nic dobrze ze ktokolwiek jest w tej mojej Polsce B ;( Rozeznam temat i mam nadzieje ze kiedys sie bede mogl sie pochwalic jakims wykresem ja myślę, że jak dobrze zagadasz z CTV to ci i z 200 Kucy wyreza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się