Bartek_88 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Ja tez się podłącze pod temat. mam ten sam problem co koledzy tylko ze moja niunia paliła idealnie po odłączeniu starego akumulatora i podłączeniu nowego chce zapalić i musiałem kręcić ja jakieś 3 sek. Byłem u mechanika na VAGu nic nie wykrywa zero błędów nawet on się zdziwił pierwszy raz sie spotkał z czymś takim po odłączeniu akumulatora. ogólnie ciężko pali ale zdarza się ze raz na jakiś czas zapali bez blednie ale zazwyczaj muszę ja chetać. Co może być przyczyną.
Sztomel Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 w przypadku silników PD najczęściej problemy z rozruchem (zarówno zimnego jak i ciepłego silnika) wynikają z uszkodzenia okablowania jak i samego czujnika G40, warto "czasami" podpiąć się pod Vaga aby sprawdzić co tam nasz sterownik silnika boli.
koper711 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 świeczki kiedy wymieniałeś ? a co ile trzeba wymieniać? ja po kupnie wymieniłem rozrząd, filtry ale nie wiem jak z świeczkami, kiedy i czy były wymieniane. Przebieg 180 kkm
Bartek_88 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 wypróbowałem metodę kolegi rozruch z włączonymi światłami i normalnie jak ręka odioł auto pali jak marzenie. wiec prosiłbym o jakieś odpowiedzi czym to może być spowodowane.
motogrzech Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 no właśnie :)dobrze powiedziane jak reką odioł ale tez niewiem czego to przyczyna:/
Kamil_Wwa Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 mi również przy zapalonych światłach pali idealnie. może pada akumulator? ponoć w ten właśnie sposób pobudzamy podjechany akumulator do życia i chwilowo jest dużo bardziej wydajny.
Aydaho Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 wypróbowałem metodę kolegi rozruch z włączonymi światłami i normalnie jak ręka odioł auto pali jak marzenie. wiec prosiłbym o jakieś odpowiedzi czym to może być spowodowane. AQ do wymiany
ADI666 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 witam moje autko ma przejechane 300 000 km wymieniony rozrząd 2000 km temu wymienione świece oraz zregenerowany alternator przez wymianę komutatora oraz nowych szczotek jak i przed wymianą kręciłem nieraz z 5 sekund zanim odpalił tak i teraz mam to samo z tego co wyczytałem to może być AKUMULATOR mimo tego nigdy nie miałem z nim problemu jutro robie próbę na zapalonych światłach i opisze jak było szczerze to ja mam problem tylko z rana jak stał długo na dworze i silnik ostygł potem w ciągu dnia bez większych problemów ale jeżeli to będzie wina akumulatora to jeszcze jutro sprawie sobie nowy
misiek77 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Mam dokładnie ten sam problem co Wy na swiatłach pali pieknie a bez swiatel lipa moze ktos juz wymienil aq ? i czy po wymianie problem zniknal?
Aydaho Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Mam dokładnie ten sam problem co Wy na swiatłach pali pieknie a bez swiatel lipa moze ktos juz wymienil aq ? i czy po wymianie problem zniknal? ja - pomogło
misiek77 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Dzieki , ja tez wymienie i napisze czy pomoglo
ADI666 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 powiem tak ze chyba troche lepiej odpalił tzn szybciej ale albo AQ jest już wyjechany albo to co innego :_) pozdroo
antonio Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Panowie, aku nowiutki, kąt synchronizacji "0" , błędów również brak, filtr paliwa nowy, zaworek na filtrze nowy a AWX czasami odpala od kopa a czasami długo kręci, dlaczego :?: spróbuje z włączonymi światłami ale co one mają do tego [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 15:47_________________________________________________2 razy sprawdziłem na włączonych światłach i odpalił bez problemu ale szkoda żarników aku zmieniony - miałem ori MOLL'a o mocy rozruchowej 380A a teraz mam Kagera 760A może to wina tego że on ma takiego kopa?
midqard Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 W swoim AWX tez miałem problemy z opalaniem przy minusowych temp. Sprawdzilem wszustko: swiece, przekaznik, aku, filtr itd, itp. ... i co? u mnie zmiana stacji beznynowej wyszła na plus jak bylo -15 to zakrecił, przez chwile nierówno pochodzil a pozniej gitarka
antonio Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 ale dzisiaj w ciągu dnia było u mnie -2 i więc nie powinno byc problemów nawet jak jest ciepły silnik i go zgaszę to jak za minutkę chcę odpalić to długo kręcę[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 20:52_________________________________________________ Witam po raz kolejny, nagrałem dzisiaj 3 filmiki - zerknijcie i powiedzcie co to może być: 1 filmik - dwa razy długo kręci 2 filmik - raz długo a dwa razy normalnie 3 filmik - auto odpalone, gaszę, --> długo kręci --> krótko --> krótko --> przygazówka, gaszę --> długo --> Włączam Światła, kręci krótko --> krótko --> wyłączam światła, gaszę silnik --> i odpala szybko co to może być http://www.youtube.com/watch?v=K9uyVsQYM_A http://www.youtube.com/watch?v=yLssQG2CuZ4 http://www.youtube.com/watch?v=UXvkSudXdRQ[br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 20:03_________________________________________________ i co powiecie chłopaki na filmiki?
marekg Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 i co powiecie chłopaki na filmiki? A sprawdzałeś jak sprawa wygląda gdy będziesz próbował zapalać na włączonych światłach?
antonio Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 A sprawdzałeś jak sprawa wygląda gdy będziesz próbował zapalać na włączonych światłach? 2 razy sprawdziłem na włączonych światłach i odpalił bez problemu ale szkoda żarników
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się