Elvis_1 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Mam jazde z cewkami, może ktoś miał podobny przypadek...? Jakieś 2 miesiące temu padła mi cewka (oczywiście w trasie) - ale udało mi się migiem znaleźć warsztat i na miejscu o dziwo mi naprawili. Potem wszystko było super. Wczoraj zaczął nagle szarpać silnik, brak mocy, trzęsie. Diagnoza u mechanika z kompa że cewka poszła kolejna. Zamówili wczoraj i dziś wymienili, błędy wykasowali. Zapłaciłem z wymianą 260 zł i pół kilkometra od zakładu to samo znowu. Więc wracam, a ci mówią że teraz inna cewka padła - pech. Zamówili kolejną i o 16 przyjechała - wymienili i znowu to samo po chwili. Teraz komp pokazuje że padła ostatnia najstarsza cewa. Będą ją mieć w piątek ale mam złe przeczucia. Za tą drugą cewke już im nie zapłaciłem, za trzecią też nie zapłacę jak się błąd powtórzy. pytanie: CZY TO MOŻLIWE ABY ZŁA CEWKA USZKADZAŁA KOLEJNE ?
piotrcar Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 nie wiem czy to mozliwe aby cewka uszkadzala cewke ale mialem tosamo co ty.w aso na diagnoziepowiedzieli ze cewka do wymiany.wymienili dalej to samo,powiedzieli druga do wymiany,nie pomoglo,wiec ostatecznie wymienili wszystkie ijest ok.cewki w audi sa bardzo wadliwe.podobno te nowe juz sa zmienione
marewel Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wyglada na to ze powinno sie wymienic komplet.
Kubeł Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Problem z padającymi cewkami jest powszechnie znany. Najlepiej wymienić stare na nowe z ASO, które podobno są już niezawodne. Też przechodziłem przez ten proces, chociaż takiego nasilenia awarii w tak krótkim czasie nie miałem. Na wszelki wypadek warto wozić ze sobą w bagażniku zapasową cewkę.
Elvis_1 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Cewki mam wymienione, faktycznie po wymianie ostatniej cewki problem ustał. silnik chodzi prawidłowo. Skasowali mi kontrolkę i wyjechałem z warsztatu. Przy pierwszym zgaszeniu i odpaleniu kontrolka sie zapaliła znowu. Nie umieją jej trwale skasować. Komp pokazuje błąd na 1 i 3 cylindrze. Byłem w 3 warsztatach i nie umieją skasować, w salonie audi w gdańsku nie chcą ruszać bo mam gaz, a oni sie nie znają na instalkach gazowych - więc najwygodniej po prostu olać klienta. Auto działa super ale ta kontrolka engine mnie wnerwia...help....
Kubeł Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Skontaktuj się z jakimś klubowiczem z Trójmiasta, co ma VAGa. Trzeba zbadać auto, czy przypadkiem coś innego mu nie dolega. Ja zawsze sobie kasowałem skutecznie kontrolkę po padnięciu cewki. Może trafiłeś na tzw. "fachowców"?
Mario Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 W moim na początku 2007 r. był wymieniony komplet, nie mam z cewkami żadnych problemów
Kubeł Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 W moim na początku 2007 r. był wymieniony komplet, nie mam z cewkami żadnych problemów Co tylko potwierdza, że nowe cewki są już niezawodne. Ja również nie mam problemu po zmianie.
Gość Trzeniu Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 jak 2 lata temu jechaliśmy na zlot do Wisły to TrueOgrowi padła jedna cewka a za 50 km druga. Dobrze że ASO było blisko Silnik 1.8T
szogun0 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Cewki mam wymienione, faktycznie po wymianie ostatniej cewki problem ustał. silnik chodzi prawidłowo. Skasowali mi kontrolkę i wyjechałem z warsztatu. Przy pierwszym zgaszeniu i odpaleniu kontrolka sie zapaliła znowu. Nie umieją jej trwale skasować. Komp pokazuje błąd na 1 i 3 cylindrze. Byłem w 3 warsztatach i nie umieją skasować, w salonie audi w gdańsku nie chcą ruszać bo mam gaz, a oni sie nie znają na instalkach gazowych - więc najwygodniej po prostu olać klienta. Auto działa super ale ta kontrolka engine mnie wnerwia...help.... Gaz, gaz, gaz jest powodem notowania błędów. Nie chce mi się tłumaczyć zasady rozpoznawania przez sterownik wypadania zapłonów, ale to jest mocno związane z paliwem.
czarkowski Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Też mam BEX'a 190PS zagazowanego i w 2 lata 4 cewki do wymiany. Narazie te wymienone sa ok, zobaczymy ile pojeżdzą. Mechanik twierdzi, że iskra czasem ma problem z przeskoczeniem do mieszanki na gazie i łatwiej wrócic jej do cewki, co ją niszczy. Na chłopski rozum ma to sens, z elektrycznego punktu widzenia to nie wiem ;]. Zauważyłem, że problemy zaczynaja sie jak troche mocniej przycisne (5000-6000 obrotów), więc staram sie go nie kręcić tak wysoko nawet jak noga świerzbi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się